Arm kind! Moet ik een cadeautje sturen? Je mag me het adres via PB doen! Hoeft niet, is vrijblijvend! Maar dat kan misschien iets toevoegen.
Ah superlief! Maar aan cadeautjes geen gebrek haha. Mijn vriend heeft grote familie dus mijn familie wordt niet gemist door de kinderen, maar ik heb zelf heb er het meeste moeite mee. Blijkbaar zijn ze niet belangrijk genoeg en dat doet best pijn
Krijgen ze wel een uitnodiging met de datum waar het op wordt gevierd? Ik ben er ook niet altijd super scherp op, omdat verjaardagen altijd met een uitnodiging samen gaan in onze familie. Dan zet ik het meteen in de agenda. Ik wil niets goedpraten, want ik heb zo’n vermoeden dat er meer speelt, maar ik was even benieuwd.
ik heb in de app gedeeld wanneer we het vieren (niet vandaag want over 2 weken is de ander jarig dus we doen altijd het midden). Zijn ze er overigens ook niet/ nooit maar dat terzijde. Ze zouden dus ook niet langs komen vandaag want daarvoor niet uitgenodigd maar een appje of een belletje met gefeliciteerd had ik wel kunnen waarderen. Mijn moeder belde net en zei: ja hoe moet ik dat weten, moet ik het dan opschrijven ofzo wanneer ze jarig zijn? Nou mam. Ja misschien kun je daar eens mee beginnen, daar hebben ze kalenders voor gemaakt. Van vrienden ed verwacht ik echt geen bericht op de verjaardag van mijn kinderen. Van mijn familie wel. Ze hebben in totaal 2 neefje/nichtje en 4 kleinkinderen, t is niet dat ze er een dagtaak aan hebben. En idd er speelt veeeeeeel meer (vaak door verjaardagen hahaha), gewoon echt zwaar teleurgesteld
@Anan en terecht teleurgesteld zou ik zeggen. Sjonge… Zo ben ik teleurgesteld in mijn schoonmoeder, die wilde niet op mijn jongste dochter haar verjaardag komen, want dan moest ze weer een stuk rijden. Het is toch ook wat hè, 3 keer per jaar (oudste 2 vieren we al samen) hier op bezoek komen voor je kleinkinderen.. Ja we hebben 4 kinderen maar het is elke keer die verjaardag die dan teveel is. Zij kan er toch ook niets aan doen dat ze de laatste in de rij is. Voor mij hoeft ze dus voor de andere 3 ook niet meer te komen en ik voel ook geen behoefte meer om daar op visite te gaan, want dat is voor mij ‘te lang rijden’
Dat het zoveelste mis gaat in ons nieuwe huis, nu lekkage in een buis echt niet grappig dit meer. Hele week geen verwarming nu.
Ja en dat is voor ons ook hoor, tussen de 2 oudsten zit 3 weken en dat vieren we expres samen daardoor. Tussen de 2 jongsten zit echter ruim 6 weken en dat is precies de zomervakantie. Dus ergens in het midden is niet handig want dan is bijna iedereen weg . Maar goed, gelukkig hebben we allebei nog een andere helft die het wel belangrijk genoeg vinden
Ik ben benauwd, en moe, en (onterecht) ongezellig tegen iedereen in mn huishouden... ik ben te bol en vol om ook maar iets anders te doen dan op de bank te liggen. Heeft de kleutervriend in huis geen boodschap aan helaas
Oh wow, je bent ook vandaag uitgerekend, maar dus nog zonder baby. Daar zou ik ook chagrijnig van worden
Deze kleine vriend zit ongeveer nog zo hoog als mn neus, dus die is er voorlopig nog niet heb ik zo het vermoeden En op zich mag hij zo lang blijven zitten als ie wil hoor, maar iets meer zuurstof zou k niet vervelend vinden
Wat een gedoe rondom verjaardagen @Anan Laat het maar van je af glijden. Gelukkig hebben jullie een gezellige dag gehad. Die reactie "moet ik het dan opschrijven " Hier van beide kanten mensen die (bijna) altijd komen en mensen die nooit komen. Ik ga het de relaties niet laten bederven daardoor. Ik zet het ook heel vrijblijvend op de app. Wie zin heeft mag komen. En ik weet vooraf al precies wie dat zijn. Van oma's verwacht ik wel meer betrokkenheid dan van ooms en tantes. Nouja... van 1 oma kunnen we niks meer verwachten, maar dat komt door haar ziekte. Vroeger waren zij er altijd. Ook als je aangaf geen feestje te geven. Was soms ook wel irritant. Maar nu mis ik dat
Ik zit nog een beetje in mijn ‘ik negeer jullie allemaal’ modus haha. Het gaat mij dus ook niet zozeer om het langs komen (dat deden ze al nooit en zullen ze ook nooit gaan doen), maar gewoon even een felicitatie. Nou ja, t ebt vanzelf weer weg
Ik voel me beroerd. Heb vandaag denk ik al zo'n 100x geniest. Heel mijn gezicht doet pijn. En ik haat mannen. Wederom is mijn keus bevestigd dat het het beste is om alleen te blijven.