PMS plus ernstig slaaptekort sinds vrijdag. Kleine bom ging af richting partner, dat was mijn humeur. Iets meer slaap dan opgeteld 1,5 - 2 uur per nacht zou inmiddels welkom zijn. Gewoon weer terug naar 4,5-5 ofzo, ben niet veeleisend. Kan prima tegen weinig slaap, maar interval én kort is echt niet mijn ding. Al had ik na 3 jaar toch wel expert level moeten zijn. Ook dit is een fase die voorbij gaat...(R heeft heel veel last van zn tandjes dus t is ook echt wel sneu.)
Dat ik alweer de griep heb en nu dus weer wakker lig van de spierpijnen Verder alleen wat keelpijn. in november ook al flink griep gehad en nu weer. Jeetje mijn hele lichaam doet pijn en dat gaat ook alleen maar weg met paracetamol en die werkt na 5 uur steeds uit
Kinderen die op je vrije dag om 6 uur naast het bed staan en op een werkdag niet uit bed te branden zijn .. Arrggg
Oeff maar dat breekt je ook wel op. Hopelijk gaat het snel beter. Zo rot die doorkomende tandjes, kunnen ze veel last van hebben.
Afwisselen met ibuprofen, als je dat mag hebben. Ik heb het een paar weken terug ook gehad. Ik had dit schema gevonden: Beterschap!
Nou heb ook wel wat te klagen. Wij hebben een ander huisje een eengezinswoning met tuin dit vinden wij echt heerlijk. Deze heeft alleen zo'n 7 maanden leeg gestaan omdat ze deze woning als eerst een 0 op de meter woning wilde maken. Hiervoor moest 70% mee gaan maar dit lukte niet. Dus hebben ze hem vrij gegeven met nieuwe sanitair en keuken. Wij zijn al een week over en de ketel deed het niet. Vriend is wel handig dus alles na gelopen water gevuld alles ontvlucht (hij was zo goed als leeg). Alles draaide en we hadden het lekker warm alle kranen werden heet op een na de wastafel. Dus wij bellen deze zou komen gisteren maar kon niet. Cv ketel klapte er uit en ging lekken kortsluiting alles uit. Zondag kwam deze man en pakkingen zijn vervangen hadden weer heet water. Nog geen half uur later klapte alles er uit en hebben wij in de kou gezeten. Dit hebben ze gister gemaakt maar nu word het water niet heet grrr. En omdat de cv ketel gemaakt zou zijn kwamen de mannen voor de was bak ook. Maar die kunnen nu nog even niets doen omdat de boel niet heet word en ze dus niet de leidingen kunnen na kijken grrr. Dus al met al ik haat de ketel.
Oh dat is wel heel erg balen Is de ketel al oud? Hopelijk wordt het snel verholpen en zitten jullie er weer snel warmpjes bij!
Gisteren voelde ik me smorgens al niet helemaal lekker. Het ging verder wel maar smiddags was het of alles in 1 keer op was. Had net onze zoon opgehaald en kreeg het in eens koud, heel veel pijn jn benen,rug, billen. Ik zat werkelijk te klappertanden. Uiteindelijk sliep ik rond 19.45 snachts nog een half uur wakker gelegen tot de pijnstillers iets begon te werken. Jemig wat voelde ik me beroerd en droomde de hele nacht raar. Net nog 1.5 geslapen. Man komt net naar beneden met klappertanden. Dus gaat hier heel lekker.
Zo ruk! Twee weken geleden leek alles de goede kant op te gaan met mijn vader. Nierwaardes flink verbeterd! Vandaag met spoed naar de SEH kalium veel te hoog en nieren houden er weer langzaam mee op. En dat terwijl die zo blij was dat die twee weken weg mocht blijven van de poli.
Dat dit topic zo ver weg stond terwijl ik net eens wat te klagen heb Pfff. Komt ie Ik ben de ongelukjes van zoon zo kotsbeu. Op school gaat het perfect. Alles netjes op de wc. Kom ik thuis met hem. Eerst een grote poep broek (ok. Dat kan hij nog niet goed aanvoelen). Verschoond. 5 minuten op wc gezeten. Half uur later. Grote plas op de bank (ligt gelukkig een drynite-matje waar hij zit) Weer naar boven. Verschoond. 5 min op wc. Kwartier later. Beetje plas in onderbroek. Wéér naar boven. 5 minuten op wc en schoon broekje gegeven. 3 broekjes vuil, dus wasmachine maar weer gevuld, anders hebben we morgen geen broekjes genoeg. En nu dank ik zijn grote broer op mijn blote knietjes dat hij zijn broertje mee naar boven heeft genomen voor een potje minecraft. Heb ik even een half uurtje rust hier
Dat de jongste waterpokken heeft maar ik geen idee heb hoe dan! Geen contact met kindjes gehad afgelopen 3 weken. Ook hele drukke weken geweest met verkoopklaar maken van onze woning en daarom vrij weinig mensen gezien. We zijn 1x naar de efteling geweest en 1x uiteten. En 3 of 4 bezichtigingen gehad. Ze zou dus besmet moeten zijn tijdens 1 van deze dingen en dan geef ik de efteling de grootste kans.
1,5 week zonder zieke geweest en nu gaan we weer 1 voor 1 lijkt wel.. dinsdag kwam de oudste al ziek uit school, ligt nu ook naast me in bed totaal niet fit. Hoofdpijn, keelpijn en koorts. Voel me nu zelf totaal niet fit.. man is niet lekker.. en dan nog geen oog dicht gedaan omdat de oudste en de jongste zo onrustig slapen
Oef dat klinkt pittig, beterschap! Probeer te rusten en eventueel hulp in te schakelen om te helpen in huis/ met de kinderen. Ik heb het ook gehad, ben nu eindelijk weer wat aan het herstellen maar die spierpijn door m'n hele lichaam.. pffft. Gelukkig was m'n man wel thuis en in staat om voor de kinderen te zorgen want heb 3 dagen in bed doorgebracht.
Dankjewel! Na toch een paar uurtjes slaap lijkt m’n hoofdpijn gezakt en voel ik me beter dan vannacht. Dus hoop dat als ik zo op sta dat het allemaal mee valt. Pfoe klinkt ook pittig, wel fijn dat je man thuis was.
Phoe ja dat is pittig. En dat is elke dag zo of af en toe? Wat goed dat het op.school al zo goed gaat. Dat is wel heel fijn. Maar dat wil niet zeggen dat je niet mag balen van de ongelukjes thuis hoor. Sterkte en hopelijk gaat het snel thuis ook goed!❤️