Je hebt er niet een dicht bij huis? Dan zou ik die kiezen. En anders allebei een eigen dicht bij hun eigen school. En dan maar elk hun eigen afspraken.
Oh dat is lastig. Wij hebben er een een dorp verderop. Is denk zo'n 6/7 km hier vandaan. En voor de jongens op de route naar school. We hebben er 1 met een beugel, hij is bijna 19, dus regelt alles zelf Ik zou in jouw geval dan kijken per kind in/bij de plaats waar ze op school zitten. Dan kunnen ze makkelijk vanuit school er naartoe fietsen.
Dat onze jongste voor het eerst in haar leven spuugt. Maar dan ook meteen goed. Geen druppeltje water kan erin blijven zitten. Na elke 5 minuten een theelepel water leegt ze meteen weer haar hele maag En dan heeft ze ook nog een moeder die echt echt niet tegen kots kan ik stond vrolijk mee te kokhalzen toen ze heel de bank onder kotste.
Man is tot laat weg, ik met twee zieke kinderen thuis. Oudste ligt te slapen, jongste is nog aan t keten in bed. Mijn rug zegt aaaaaauw...zo'n gevoel van "kan elk moment in je rug schieten". Hopelijk even niet...
Dat ik eenzaam ben, echt heel erg eenzaam. Bijna terug neig naar een ongezonde vriendschap puur om aanspraak te maken/hebben.
Hoi, misschien vind je het leuk om in contact te komen? heb al een goede vriendschap overgehouden aan zp. Maar heb ook niet veel vrienden dus ik kan er altijd meer gebruiken
Het beste is om een uur of 6 ofzo even helemaal niets te geven, om haar maag tot rust te laten komen. En dan langzaam weer beginnen met een slokje, en als dat goed gaat na een half uur weer een slokje, en zo verder. Beterschap!
Dikke knuffel! Volgens mij heb ik je eerder over die vriendschap zien schrijven en ik hoop dat je daar niet naar terug gaat, en op een andere manier aan wat fijne, gezonde contacten komt want dat verdien je ♥️ volgens mij ben je een hartstikke leuke meid!
Uit jouw post haal ik dat ze 2/3 jaar is? Goed in de gaten houden hoor. mijn jongste is toen hij jaar of 7 was opgenomen omdat hij niks binnen hield, ook geen water en viel in 3 dagen tijd 10% af (23 kilo en verloor 2,5 kilo in 3 dagen) bij de grens van 10% worden kinderen hier opgenomen voor nu veel sterkte
Ze heeft vanaf 15 uur wat slokjes ors op en ze wilde nu echt iets eten dus ze heeft een klein bakje appelmoes op! Ze had heel de dag nog niks gegeten dus vond het wel belangrijk dat ze dan iets binnen kreeg. En dan maar hopen dat het erin blijft Ja ze is 2,5. Ik heb voor de zekerheid even contact gehad met de huisarts assistente en die heeft even een aantekening gemaakt. We gaan natuurlijk precies het weekend in We houden haar inderdaad goed in de gaten. Ze heeft een uur geleden 2 slokjes ors op ipv alleen thee lepels en dat bleef er wel in. Nu even kijken hoe het gaat met de appelmoes En dankjewel dames!
Sterkte! Kan alleen maar zeggen, het went. Had een enorme kotsfobie voordat ik kinderen kreeg maar ben er redelijk overheen gegroeid. Nog wel altijd panisch met emmers neerzetten zodra er iets heerst (nu kleuter aan de diarree dus ook elk kind weer een emmer naast bed en ik meteen geen eetlust meer want, stel je voor dat ik zelf moet kotsen...) maar echt, het went, zelfs het opruimen...
Diclofenac! Mijn redding als ik weer eens in een hoek van 90graden sta met spit Beterschap in de ziekenboeg!
Fijn dat er iets in blijft. Heb de hap ook wel eens gebeld in het weekend want bij oudere dochter gaat het altijd zoals jij beschrijft. Als ze maar alert blijft, hoe vervelend het spugen ook is. Evt een vochtig washandje om op te sabbelen. Het is zo sneu als ze nog zo jong zijn...
Onze oudste kan echt heeeel erg goed in een emmer kotsen. Maar het went niet hoor hier het zien/ruiken gaat mijn lijf meteen "meedoen" vaak blijft het bij kokhalzen omdat mijn man dan meehelpt met opruimen en ik er "ongeschonden" vanaf kom maar als hij er niet is en ik het zelf moet doen Je wil niet weten hoe vaak ik kotsend boven de wc heb gehangen omdat ik dan kots moest opruimen ik kan ook niet zo goed tegen honden/kattenkots. Vannacht moet man werken dus ik hoop op een nacht zonder kotsen
Haha ik wen er ook niet aan hoor. Meestal laat ik mijn man de emmer opruimen. Maar helaas was mijn man dinsdag aan het kotsen. Toen moest ik het dus wel opruimen. Man man wat heb ik lopen kokhalzen....
Ben weer ff over de zeik van vriend. Ma-vr vorige week weggeweest voor werk. Di-wo deze week. Weekend er tussen ook druk. Gister en vandaag vrijgenomen ivm overuren dus had hem gezegd, mooi, ik ben bek af, kan wel een paar extra handen gebruiken met de baby zodat ik door het huis heen kan, chaos hier. Maar nee, hij gaat liggen slapen op de bank en ik zit weer vastgeplakt aan de baby die last heeft van haar buik en vastgehouden wil worden. Dus ik slaap zo: Nekkussen omdat ik anders helemaal kapot ben, zittend tussen de kussens zodat we niet wegzakken... Kortom, ik slaap niet. Zegt ie net doodleuk: oh ik ga er nu vandoor, heb een lezing. Mijn kop staat op onweer. Kleuter al twee dagen huilend met buikpijn uit school dus maar naar de dokter gebeld vanmorgen. Zijn reactie "jij gaat toch he, dan kan ik even slapen". Grom! Net hem wat verwensingen toe gemompeld toen hij zijn jas aantrok. "wat zeg je?" Niks... alleen dat ik zwaar over de zeik ben. Had hem vrijdag al gezegd dat ik kapot was. Woensdag dat ik aan mn tax zat en ondertussen is het alweer vrijdag. Toen ik afgelopen vrijdag tegen dochter zei dat papa weer thuis zou komen keek ze heel sip want ze vond het veel leuker als hij er niet was. Eigenlijk best sneu maar het is wel zo, is dan een stuk gezelliger dan met die chagrijn die altijd haast heeft en de rest loopt op te jagen. Bluh...