Nou, vanmorgen toch ziek geworden. Heb het dan weer heet, dan ijskoud. Ik wil in bad, maar ben volledig uitgeput om het bad te maken. net met veel moeite een was in de machine gedaan, daarvoor moest ik 2 trappen op. alle spieren doen gewoon zeer Ik ben gevloerd
verbouwen: alles zou maandag klaar zijn -lekkage, niemand weet wanneer het wordt opgelost. Wasmachine kan hierdoor niet op zijn plek op aan. Hij gaat toch terug vanavond en de loodgieter verzet hem zelf maar. - open muur in de gang, de timmerman moet het nog af komen maken. Die moest weg omdat er een noodgeval was. - halve badkamer moet opnieuw. radiator niet waterpas. Gat in een tegel voor de ventilatie te groot uitgeslepen. Spiegel niet waterpas. Tegel kapot bij de wasbak, die ook niet waterpas hangt. De douchestang op hoogte "kabouter" die moet ook omhoog. - WC moet ook nog een keer afgekit. - "bezemschoon" opleveren: letterlijk met een straatbezem alles de trap af en tegen de drempel van de deur gebezemd. - nat afnemen van de wc en badkamer ivm cementwaas? Neuh een A-4 waarop staat hoe je het zelf maar moet doen want het is te duur om te laten doen....... oh en alle gemaakte schade moet ook nog hersteld worden.
Dat ik vandaag ziek wakker werd met een dikke nek. Rechts is mijn lymfeklier echt helemaal opgezet, hard balletje dat ook echt pijn doet hopelijk is dat snel weer weg want het is echt een irritante kloppende pijn
Vreselijk Ik wil hier eigenlijk ook wat dingen in huis aanpakken. Maar lees zoveel horrorverhalen hier dat we t voorlopig maar laten zoals het is
Ik durf ook gewoon niet meer. Wij willen een aanbouw, en deze dan zo realiseren dat als het nodig moet zijn met simpele wandjes het aangepast kan worden naar een gedeelte slaapkamer. Maar hebben ooit een badkamer verbouw drama gehad.