Ohh wat heftig allemaal zeg! En je hebt het al zo zwaar gehad de laatste tijd. Hopelijk gaat het vanaf nu allemaal beter dan.
Oh, wat een ellendige situatie! Kan je het thuisfront een beetje loslaten, of maak je je zorgen om je kleinste ivm het drinken? Hopelijk voel jij je nu al wel wat beter, zo na de operatie. Beterschap! ♡
Ik heb wel eens gekeken naar een kook, pottenbak of broodbakcursus maar toen niet iets gevonden wat me echt aansprak qua locatie, tijden en prijs. Goed dat je deze even opgooit want ik was het eigenlijk ook weer vergeten. Zoiets moet ik eigenlijk gewoon gaan doen idd
Maak me zorgen idd. Net gebeld en vriend heeft niet gevoed sinds 21:30 dat ik haar voor het laatst voedde. Hij zei dat ze even geluid maakte vannacht en ze net wakker werden van de wekker. Probeert zo spuit met sondeslang. Daarna komt hij hier maar ik moet weten of ik überhaupt al mag voeden nu. Zucht... Moet dus ook nog 48 u blijven want antibiotica via infuus. Vriend wist meer dan ik, hele buik is gespoeld want blindedarm lekte. Die buikpijn is in ieder geval weg. Nu last van zij, druk toch af en toe op morfinepomp
Dank je wel. met pijn in mijn hart heb ik afscheid van haar genomen. Ook al weet ik dat dat het beste is: hoofd en hart zitten niet altijd op 1 lijn
Verschrikkelijk is dat. Gecondoleerd... Huil met je mee want heb dat ook moeten doen bij 2 zieke poezen een paar jaar geleden. Het is 'het beste' maar zo voelt het niet. Sterkte Wil een hartje plaatsen maar weet niet hoe
Dat ik gewoon echt shaggo word van dit Hollandse weer GRRR. Ik wil gewoon lekker in de tuin aan de slag, koffie drinken buiten in de zon en geen winter kleding meer aan.
Vandaar de antibiotica. Heftig ook wel zo. Bij mij was hij net niet geklapt. Hoppelijk heeft je kindje al gedronken.
met pijn in mijn hart heb ik afscheid van haar genomen. Ook al weet ik dat dat het beste is: hoofd en hart zitten niet altijd op 1 lijn[/QUOTE] Ah wat verdrietig en wat voelt dat toch vreselijk om je maatje te moeten verliezen. Heel veel sterkte met het gemis.
Ik ook hoor, zit nu weer met een wintertrui. Wordt je toch ook sneu van inmiddels Mijn humeur wordt er ook weer niet veel beter van Vanmiddag toch maar iets ondernemen, anders voelt het helemaal als een verloren dag.
Zit 150cc in tot nu toe. En ik mag voeden gelukkig dus vanavond komen ze nog een keer. Tot die tijd blijf ik kolven
Hoppelijk lukt het zo. Wel stom tot 6 maanden is bv belangrijk en nu ben je in het ziekenhuis en mag je de kleine niet hebben.
Gecondoleerd. Snap heel goed je emotie. Zit er nu ook middenin. Afscheid schoonmoeder. Voor haar precies wat ze wilde. Zachtjes inslapen en naar het licht. Voor ons vreselijk verdrietig. En ja. En mens of en hond is niet hetzelfde. Maar het verdriet is er net zo goed Sterkte.