Eigenlijk helemaal niet leuk natuurlijk maar ik moest wel even lachen over je opmerking. Wat vervelend!
Whahaha, ik stuur wel eens alle letters los als zij niet reageert, hele zinnen krijgt ze van me (moet ze mij maar niet negeren )
Thuis slapen ze ook vaak wel tot 8u of later. Zondags is het ook echt wekker zetten om op tijd naar de kerk te kunnen Èn aan boord dus andere omgeving. Èn een dochter die graag kookt in de vakantie Dat is midden in de nacht nee gekheid. Maar op schooldagen vinden ze 7:30 veeeel te vroeg, nou dan vind ik dat op vrije dagen ook dus niet zeuren en stil zijn
Nou zo voelt het wel de oudste kan goed slapen maar mijn jongste staat echt bijna iedere ochtend om 6:30 naast mijn bed (als ik geluk heb om 7u). En het maakt dan voor hem niet uit of het een schooldag is of niet. Zijn interne klok staat gewoon om die tijd denk ik. Ik heb in iedergeval nooit last van tijd tekort in de ochtend
Scheelt wel dat het altijd is. Ik had op gegeven moment op schooldagen strijd dat ze ècht moesten opstaan om half 8. En op vrije dagen, waarbij de tv aan mocht smorgens, werd het steeds vroeger, op gegeven moment om 6u al Zodra de tv voor 8u niet meer aan mocht konden ze weer uitslapen
Dat mijn man loopt te zeuren over dat ik nu al lekker alles wil schoonmaken en wil inslaan. Zeik niet zo, ik heb altijd nesteldrang, zwanger of niet. En waarom is het inslaan van doekjes en luiers zo’n ramp. Je kunt het maar beter gewoon in huis hebben toch? Het komt wel op met 4 kinderen waarvan 3 in de luiers straks. Ik heb 3 Pampers maandboxen ingeslagen (maat 1 en broekjes in de maten 4 en 5), 2 x (12 x 80) billendoekjes, 2 dozen vochtige Zwitsal washandjes (dus 20 pakjes) en 6 pompflessen Zwitsal shampoo. Oh en 4x haarlotion. Oh en ook nog 4x douche foam omdat ik die zelf zo lekker vind. Tsja. Je kunt het maar beter gewoon hebben toch. Het was in de aanbieding
Nee maar echt toch? Ik snap z’n argument dat ik de vliering ermee vol zet. Maar dan moet die tussendoor maar een keer opgeruimd worden.
Pfff gedoe zeg. En tis ook nog eens gigantisch droog dus heel stoffig. Die van mij hoest nu ook vaker.. ellende.
Wow hier de kids altijd extreem vroeg wakker. Ze mogen niet voor 7 uur de kamer af en moeten tot die stil zijn maar dat is blijkbaar hogere wiskunde.. Hier dus elke dag 6 uur wel wakker en vanaf 7 uur volle bak aan. Dan ben ik ook echt gebroken aan het eind van de dag.
Ik heb (weer) met je te doen Dat laatste! Precies hoe het hier ook is en wat ik ook wel eens roep richting m’n partner.
Ja herkenbaar, 2 vroege vogels hier. En mijn partner slaapt overal doorheenmisschien moet ik voorstellen om van plek te wisselen aangezien je aan die kant van het bed blijkbaar niks hoort