Een vakantiehuisje in de buurt van de onze had hun muziek aan tot 2:30. Stelletje idioten Ik ben echt mega chagrijnig van dit dit slaapgebrek. Stelletje aso's.
Ik heb gewoon een droogmolen, geloof dat daar ook wel opties voor zijn. Nouja extra spoelbeurt met zacht water gehad.
Hier plenst het ook. Kinderen zijn van plan samen naar de dierentuin te gaan zodat ik een vrije middag heb. Vooralsnog lijkt het op tijd weer droog te worden gelukkig. Oudste slaapt toch nog, hopelijk is het dan ook niet zo druk in het park, dat scheelt dan weer.
Mogen de kinderen alweer naar school?? Vind het zo vermoeiend dat ze de hele dag thuis zijn. Ik voel me niet goed genoeg om weg te kunnen, dus dat helpt ook niet echt. Man werkt gewoon. En die 2 hier vechten vrijwel de hele dag, bekvechten, maar er valt ook weleens een klap. Nog 3 weken.... we zijn op de helft. Ben echt aan het aftellen! Jongste gaat dan ook naar school, dus lekker tot 2 uur voor mezelf! (Zolang het duurt ) Ook heel fijn trouwens om te lezen dat meer mensen hun kinderen soms niet kunnen uit staan. Erger me ook enorm aan de bende in huis. Huishouden versloft al weken, ben allang blij als de dieren een schoon hok hebben en er een stofzuiger door de beneden verdieping is getrokken. Man helpt zoveel hij kan, maar het aantal uren in een dag js beperkt. Wordt echt tijd om me weer gewoon goed te voelen, ben zo klaar met dat misselijke gevoel de hele dag
Ik erger me zo aan mijn vriend. Ik zou stoppen met roken en dan zou hij aan z'n gezondheid gaan werken (lees: veel te zwaar en gevaarlijk hoge bloeddruk). Ik ben nu dus een maand gestopt met roken maar vriend snackt en drinkt gewoon door en ook de sportschool is nog niet van binnen gezien. Ik vind z'n gewicht geen probleem maar maak me wel zorgen om zijn gezondheid en wil hem niet kwijt
Dit is zeer herkenbaar. Man met overgewicht en conditie van 0. Juist vorige week pittig gesprek over gehad en ook aangegeven dat ik me daar echt serieus zorgen om maak. Ik wil met alle liefde mee helpen qua gezonder eten en meer bewegen. Maar hij wil zelf gewoon niet. Ook al heb ik wel het idee dat er nu eindelijk iets doorgedrongen is...
Misschien eens bloed laten prikken zodat hij zwart op wit ziet wat het is? Dit hebben we een paar jaar terug bij mij vader gedaan.. Bloed geprikt en gesprek met de huisarts. Zijn cholesterol was echt gevaarlijk hoog. Hij is toch wel eea gaan aanpassen gelukkig, was zich toch wel kapot geschrokken. Nog niet helemaal oké qua eet/drink gedrag maar 10 kg lichter en bloedwaarden zijn een stuk beter geworden.
Mijn jongste die eind deze maand 4 wordt en start op school is nog niet zindelijk. Sterker nog het lukt hem niet om op de wc of potje te plassen. Onderhand wordt de situatie wel wat uitzichtloos... Hopelijk komt het nog goed
Zag laatst je berichtje dat je hem 5keer per dag op de pot zet. Vind ik eerlijk gezegd niet genoeg. Ieder uur op de pot zetten of maak het je gemakkelijk, potje in de leefkamer zetten en de pamper uit. Hier ben ik 2weken geleden zo gestart en een week later zijn we begonnen met slipje aan en uit te doen.
Anders bij de huisarts een verwijzing vragen naar de poep en plas poli? Daar kunnen ze kijken of er medisch wat aan de hand is. Voordeel is ook dat scholen vaak niet moeilijk doen op het moment dat ze weten dat een kind onderzocht wordt op zindelijkheid problemen. Dat is anders dan ouders die 'te lui' zijn om hun kind zindelijkheid te maken.
Wij zijn op vakantie en er zijn na 1 week nog weinig leuke momenten geweest. Mijn kinderen zijn intens vervelend bezig. Niets is goed, extreem ondankbaar. Gillen, schreeuwen, mopperen om alles. Zo erg dat ik volgend jaar niet ga heb ik vandaag besloten. Erover praten dat de vakantie voor allemaal leuk moet zijn helpt niet. Ga nu in m’n eentje naar het zwembad. Laat ze mooi achter bij m’n man die ook aan het klagen is dat hij niet genoeg kan fietsen. Ik kan niet wachten tot we terug zijn aankomend weekend en ik maandag weer aan het werk kan…..
Sinds woensdag sta ik er alleen voor met de kids, man in isolatie, iedereen de hele dag eten geven, zooi opruimen en entertainen zou prima te doen zijn, maar ik moet er ook nog bij thuis werken, en dat vind ik zo ontzettend intensief… en dan vindt mijn schoonmoeder het zielig voor mijn man dat hij in isolatie zat. Hij heeft 5 dagen kunnen gamen, de races van Max Verstappen in alle rust kunnen kijken, series kunnen kijken… kreeg 3x per dag een maaltijd… en tussendoortjes…serieus wie was hier zielig
Geen idee waarom het hem niet lukt. Zit ergens in het motorische. Verder heeft hij ook zware TOS en afgelopen jaar 3x per week daarvoor naar een intensieve behandelgroep. Tel daar bij op dat alle kids pas rond 3,5 zindelijk waren is het niet heel raar Maar zo waar, net was zijn onderbroek weer een beetje nat. Ik zeg tegen hem kom doen we de rest op het potje. En zowaar het lukte. Zijn eerste plas op het potje
We hebben hier al bijna een uur geen stroom. Wilde boodschappen doen, maar krijg het elektrische hek in mijn eentje niet handmatig open, dus kan niet met de auto op pad. Nu wachten tot mijn man zo terug komt van het wandelen. Durf ook niet te vaak drinken te pakken want die stroomstoringen hier (Spanje) kunnen gerust een dag duren. En hoe vaker de koelkast open en dicht gaat, hoe sneller hij warm wordt...
School maakt zich niet zo druk hierom gelukkig. Hij is de 5e in het gezin dus ze kennen ons gezin en onze kids wel.
Elke vakantie het afgelopen jaar loopt hij zonder luier en gaat hij veel vaker minstens elk uur. Zo ook deze vakantie. Echter is het zojuist voor het eerst gelukt dus wie weet...
Super goed van hem! Klinkt voor mij allemaal heel logisch dat hij daarom wat later is! Hopelijk zijn ze op school strakjes begripvol