Klaag maar raak!

Discussie in 'De lounge' gestart door TotalBella, 16 jul 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Basisuil

Basisuil Fanatiek lid

25 apr 2022
    2.562
    2.662
    113
    Vrouw
    Hier ook geen vakantie geboekt.
    Man is ook niet vrij, ik wel bijna 4 weken.
    Opzich best lekker, had bedacht om dagjes weg te gaan.
    Maar niet verwacht me zo te voelen van die kleine kruimel.
    Dus die dagjes weg zijn dagjes thuis, heel veel dagjes thuis.
    Volgende week laatste week vakantie voor mij, hoop echt dat we nog even weg kunnen!

Aan het aftellen tot ik me weer helemaal oke voel zegmaar.
    Gaat gelukkig al steeds beter, dus dat scheelt al! Alleen een hele dag weg met die 2 drukke jongens is behoorlijk teveel...

Zxcvb vindt dit leuk.
  2. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.102
    12.082
    113
    Kan je dan niet naar speeltuinen gaan met ze? Waar jij lekker op een bankje kan zitten en zij lekker kunnen spelen?

3. Basisuil

Basisuil Fanatiek lid

25 apr 2022
    2.562
    2.662
    113
    Vrouw
    Dat heb ik ook wel gedaan ;)
    Er gebeurt wel iets, maar niet heel veel.
    En een dag dat doen, betekend daarna weer een dag op bank.
    En gelukkig schoonouders die ze af en toe meenemen. Maar wil zelf ook wel even echt weg :)

Dubbelgeluk vindt dit leuk.
  4. Kolibrie2

Kolibrie2 Fanatiek lid

9 nov 2018
    1.332
    1.135
    113
    Vrouw
    Volgende week heeft het kdv weer niet genoeg personeel en moet mijn dochter thuis blijven:cry:. Elke twee weken is het wel raak en moeten we bedenken hoe we dit gaan regelen met werk. We zijn al allebei oververmoeid en dit helpt zeker niet.:(

5. Suzy85

Suzy85 Fanatiek lid

16 apr 2016
    2.370
    2.851
    113
    Informatiebeveiliging
    Provincie Utrecht
    Zoooo herkenbaar helaas. Wij hebben 3 dagen BSO voor dochter en 3 dagen KDV voor zoon. Vorige week viel woensdag de BSO uit en donderdag het KDV. Dus maar 1 dag dat ze allebei onder de pannen waren. Dat is al bijna een jaar de normale situatie hier. Niet te doen. En de koek is op. Het is sinds de start van Corona nog niet normaal geweest hier. Direct na al het Corona gedoe startte het personeelstekort. Ik hoop dat door de contractontbindingen het vanaf volgende maand weer normaal is. Maar als t zo doorgaat, ga ik er een tijdje tussenuit van werk. Het gaat gewoon niet meer.

6. Neskio

Neskio Fanatiek lid

5 mrt 2017
    3.311
    2.677
    113
    Vrouw
    NB
    Pff vervelend he. Wij kregen net voor de vakantie te horen dat ze 3 weken dicht zijn in de zomervakantie wegens personeelstekort. o_O

7. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

ik snap dat dat voor de meeste mensen reden tot klagen is. Ik ben alleen iemand die niet snel klaagt en wel veel kan verdragen. Ik woon nou eenmaal in een woonwijk en niet vrijstaand helaas. Het enige waar ik tegen bepaalde buren over klaar is kattenpoep in de tuin en als ik mensen betrap vanuit mijn raam dat ze de hond op het speelveld laten poepen en het vervolgens niet opruimen. Daar kan ik echt boos om worden! Maar voor de rest hoor je mij niet klagen. Misschien was dat anders als ik er zelf minder goed door zou slapen of de kinderen er wakker van zouden worden.

8. Waxinelichtjes

Waxinelichtjes Fanatiek lid

22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Ik ben op vakantie en ik vind het hier helemaal ruk.
    Blafheet en geen airco of horren aanwezig in het huisje. Binnen 34 graden. Geen speeltuinen en weinig animatie voor kleine kids. Tokkie gehalte is behoorlijk hoog en zwembad ijskoud.
    Verder geen ruk te beleven. En als klap op de vuurpijl mocht ik 70 euro afrekenen in een pannenkoekenhuis. 4 pannenkoeken (naturel) en 8 drankjes. Koek koek.

9. NiVa0230

NiVa0230 Fanatiek lid

14 dec 2018
    1.709
    3.852
    113
    Echt een "probleem" van niks maar ik ben bezig de kleding klaar te leggen die mee op vakantie moet. Ik zie dat het te veel is maar het lukt me niet het te verminderen want "stel nou dat..." (vul elk denkbaar scenario maar in).

En dan zeg ik tegen mezelf: "er zijn daar ook winkels, de wereld vergaat niet als je dit of dat niet mee hebt en het toch nodig blijkt te hebben." Maar toch lukt het me niet de stapels te reduceren. Wat is dat toch?

Ik vind mezelf echt stom nu.
    :o::rolleyes::rolleyes::o:

Dubbelgeluk en Neskio vinden dit leuk.
  10. Neskio

Neskio Fanatiek lid

5 mrt 2017
    3.311
    2.677
    113
    Vrouw
    NB
    Heeeel herkenbaar, ik probeer ook te minderen. Het gaat steeds beter. Voor de kinderen zorg ik wel dat ze iedere dag een schoon shirt aankunnen maar broeken kan je vaak wel in minderen. En een jurkje telt ook als een dag. Haha ik zeg het nu maar ik neem ook altijd veelste veel mee.

NiVa0230 vindt dit leuk.
  11. Neskio

Neskio Fanatiek lid

5 mrt 2017
    3.311
    2.677
    113
    Vrouw
    NB
    Ooh dat klinkt naar :( ook niks leuks in de omgeving ? Waar zijn jullie ? (Als je dat wil delen )

12. Habibati

Habibati Niet meer actief

Dat het deze vakantie minsten 2-3 nachten per week altijd wel ergens feestje is bij de buren. Heb het zo gehad. Is het snikheet kan men zelf niet met de ramen open slapen want je matras boenkt mee op de muziek. Gister tot 5u 's morgens bij de achterburen. En sinds 14 u staat de muziek aan bij de buren.
    Laat gewoon iedereen genieten van zijn tuin en laat die muziek gewoon zacht spelen zonder dat je de buren ermee stoort.

13. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.102
    12.082
    113
    Troost het je als ik het herken? Fijne vakantie!

NiVa0230 vindt dit leuk.
  14. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.102
    12.082
    113
    Nou dit klinkt echt helemaal niet leuk, in welke regio/ op welke camping zitten jullie?

15. Cobon

Cobon Niet meer actief

Zo herkenbaar!
    Fijne vakantie :)

NiVa0230 vindt dit leuk.
  16. Waxinelichtjes

22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    @Neskio en @Dubbelgeluk
    We zitten in Flevoland. Opzich is de omgeving wel mooi hoor. Jammergenoeg stikt het van de wespen en kunnen we niet buiten zitten. We zijn dus aan huis geplakt.. baal als een stekker.
    Gelukkig is het nu nog 'maar' 30 graden in huis dus nu is het te doen.
    Tuurlijk gaan we wel zwemmen enzo maar dat ben ik op den duur ook wel zat.

Maandag gaan we een uitje doen en woensdag naar dierenpark Amersfoort. Blijkt het dan de hele dag te gaan regenen...:cry: En de tickets zijn al gekocht:cry::cry:.

Nee dit is niet mijn vakantie. Hopelijk gauw vrijdag. Dan gaan we naar huis:$.

17. Neskio

Neskio Fanatiek lid

5 mrt 2017
    3.311
    2.677
    113
    Vrouw
    NB
    Oja die wespen bah verschrikkelijk, hopelijk valt het uiteindelijk mee met de regen en kunnen jullie nog een beetje genieten van de uitjes !

18. Waxinelichtjes

22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Ja dank je. We maken er maar gewoon het beste van :)

19. Suzy85

Suzy85 Fanatiek lid

16 apr 2016
    2.370
    2.851
    113
    Informatiebeveiliging
    Provincie Utrecht
    Wat balen zeg!
    De tickets voor dierenpark Amersfoort, zijn dat reguliere tickets via de website? Want dan kun je ze naar elke andere datum voor 31 december nog omboeken. Als je de tickets via een andere manier hebt verkregen, ook dan kun je meestal gewoon omboeken. Dus check dat vooral even.

20. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.624
    113
    Ik zit ónder de muggenbeten en word HELEMAAL GEK :mad: van de jeuk.
    Tips?

Deel Deze Pagina