Klaag maar raak!

Discussie in 'De lounge' gestart door TotalBella, 16 jul 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.715
    206
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Ik ben al anderhalf jaar ziek (echt flink uitgeschakeld, schuldgevoel naar gezin toe ed), ben in mei voor het laatst geopereerd en het gaat eindelijk wat beter. We zijn op vakantie, hebben nog 2 weken te gaan en maakte een verkeerde beweging met een bal en nu zoveel pijn in mijn pols. We zitten op een waddeneiland, kunnen nu hier geen foto's maken, dat kan maandag. Ik wil dit niet en ik wil geen gips. Ik wil eindelijk leuke dingen doen met de kids, zwemmen in zee of een zwembad, fietsen, donderjagen enz en niet dit geklooi.... :(

2. Martini

Martini Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.109
    622
    113
    Lidocaine vaselinecreme bij de apotheek halen en een hooikoorts tabletje nemen

3. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

15 dec 2018
    2.344
    4.879
    113
    Vrouw
    We hebben al maanden gedoe met het slapen van de kids en ik ben (we zijn) gewoon op.
    Maanden geleden begon T. Tussen 4.30 en 5.00 wakker met een uitschieter naar 5.30. Eerder of later op bed, wel/geen fles (bij ons of in bed zelf), niks hielp en hij ging echt hard huilen.
    Na een hele tijd dit ging hij ineens wel weer slapen na een fles (gewoon geven in bed, aai over z’n hoofd en weglopen). Dan lig je binnen 10 min weer in bed, dus oké.
    Sinds een week begint A ineens te gillen/schreeuwen als ie moet slapen en wij weg lopen. Maar echt Exorcist style, bi-zar. Als we niet reageren houdt ie t zo anderhalf uur vol. Erbij blijven zitten helpt wel maar dat kan gewoon niet altijd en wil ik ook niet steeds. Nu lijkt t te werken om de deur een beetje open te laten en te laten merken dat we er zijn. Vraagt ie nog 1 of 2x: ben je er nog? Ja ik ben er nog, doe je oogjes maar dicht. Alsnog meerdere keren wakker de afgelopen dagen.
    T heeft bedacht sinds een paar dagen dat ie 2x wakker moet worden. Maar vannacht ipv verder te slapen lekker schreeuwen om 4.20, A dus wakker (wel voor t eerst sinds bedtijd dus das winst).
    Uiteindelijk even bij T geweest en die viel bij me in slaap, maar met wegleggen weer huilen natuurlijk. Na een: mama is er nog, doe je oogjes maar dicht. Was A weer stil. T heeft t nog even volgehouden maar is sinds 10 min. stil..
    Man en ik doen t overigens wel echt samen hoor maar vannacht was mijn beurt. Hij zit niet goed in z’n vel (zacht uitgedrukt) dus wil hem t liefst zoveel mogelijk ontlasten maar met zulke nachten is dat bijna niet te doen..
    Ik kom echt tot rust op kantoor tegenwoordig :o::o:
    Edit: wow lang verhaal. Lucht wel op:D

owly vindt dit leuk.
  4. Neskio

Neskio Fanatiek lid

5 mrt 2017
    3.312
    2.677
    113
    Vrouw
    NB
    Heel herkenbaar verhaal. Lekker cliché maar het wordt echter beter! De oudste hoor ik eigenlijk nooit meer op een uitzondering na. En de jongste is nog steeds heel vroeg wakker maar niet midden in de nacht zoals bij jou :p meestal rond 6:30 maar dan hebben we wel de hele nacht kunnen slapen. Hou vol! Het is een fase, het is een fase, het is een fase :rolleyes:

RoseMurphy vindt dit leuk.
  5. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Als je niet genoeg slaapt is pittig hè!

Hier is de jongste 1.5 en ook alweer zolang slechte nachten en vroeg wakker! Je kan me ondertussen opvegen.
    Vind jammer dat de vakantie volgende week voorbij is, maar voor de rust wel fijn!

Sterkte!!

RoseMurphy vindt dit leuk.
  6. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.257
    12.633
    113
    Vrouw
    Azijn!

Iertje81 vindt dit leuk.
  7. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.028
    3.841
    113
    Vrouw
    Thuis
    De lawaai papegaaien komen blijkbaar weer thuis van vakantie, ik zag een welkom thuis papier op hun voordeur hangen.

Dag rust.

De hele dag weer een vrouw die heel hard Dj..... krijst. Blijkbaar doe DJ..... iets fout :confused:.

(En het zijn niet eens mijn directe buren, gelukkig niet).

8. Lafayette

Lafayette Fanatiek lid

13 okt 2012
    1.385
    1.568
    113
    Wij hadden dit bij de basisschool van onze kinderen, tussen februari en mei. Soms iedere week wel een dag lesuitval voor òf zoon òf dochter. Ik ben er nog steeds erg overspannen van. Ben mezelf wel naar werk blijven slepen maar het komt maar niet goed. Ik kan ook zo boos worden om berichten over "deeltijdprinsesjes", wie dat zegt heeft geen idee van de hoeveel ballen die gezinnen (maar vaak de vrouwen) in de lucht moeten houden.

Muisje2016, Vero0504 en Kolibrie2 vinden dit leuk.
  9. Suzy85

Suzy85 Fanatiek lid

16 apr 2016
    2.371
    2.852
    113
    Informatiebeveiliging
    Provincie Utrecht
    Verschrikkelijk. Gelukkig is de basisschool hier wel stabiel. Maar de opvang niet dus, pfff. Ik werk echt heel graag en mijn werk op minder uren doen is gewoon niet realistisch (waarschijnlijk werk ik dan net zoveel uiteindelijk, maar krijg ik alleen minder betaald), maar het is nu voor ons niet te doen om allebei fulltime te werken. Als alles soepel loopt, is t al pittig genoeg. En hoewel mijn man qua zorg en huishouden net zoveel doet, komt al het geregel over t algemeen (door mijn eigen schuld, want ik vind dat ik t beter kan :oops:) op mijn bordje.

10. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.163
    1.844
    113
    Mag het 5 graden minder poeh..
    Nog een week dan hebben wij overdag weer wat rust.
    Na 9j geschreeuw elke dag zijn wij het goed zat.
    Leuk zo'n zwembadje achter maar wat is dat toch alleen maar schreeuwen en nog meer gillen en vloeken word ook erger.

Klaag uit

11. Featherr

Featherr Fanatiek lid

20 jun 2016
    3.700
    3.153
    113
    Vrouw
    Brabant
    Als het regent zijn wespen niet actief! Probeer om te denken :roflmao: en wie weet is het heerlijk met regen afkoelen :D

owly en Waxinelichtjes vinden dit leuk.
  12. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.369
    8.875
    113
    Vrouw
    Ik ben echt klaar met dit weer. Kan er echt niet tegen. Heb altijd al hoofdpijn en door dit weer is het nog erger. Ik verlang er echt naar dat ik weer een leren jasje, laarsjes en een sjaal aan kan.

13. Basisuil

Basisuil Fanatiek lid

25 apr 2022
    2.562
    2.662
    113
    Vrouw
    Dat ik morgen weer moet werken.
    Voel ik me eindelijk weer wat beter, kan ik de werkvloer weer op.
    Ja het is heerlijk om thuis te zijn als je misselijk bent en niet perse iets hoeft.
    Maar voelt toch niet helemaal als vakantie.
    Ziekmelden was ook geen optie, want ik was dan alsnog gewoon gaan werken.

Wel blij dat ik 2 dagen in de airco zit dan!
    Ben deze warmte ook wel beu. Kan het normaal wel redelijk hebben, maar die hormonen doen niet veel goed :$

14. Ayla7000

Ayla7000 Bekend lid

24 jun 2021
    557
    247
    43
    Ik ook !!!!!! Ik ben 38 wk zwanger van de 4e en ik wordt echt gek van dit weer!!!!! Ken er niet meer tegen. Ben zo blij als ik weer op de bank met een dekentje kan zitten

Mim89 vindt dit leuk.
  15. Cobon

Cobon Niet meer actief

Ik sluit me bij jullie aan.. wat een verschrikking.
    Sterkte!!

Ayla7000 en Mim89 vinden dit leuk.
  16. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.824
    9.335
    113
    Gelderland
    Mijn sm heeft voor onze kat een krabpaal gekocht toen wij op vakantie waren.
    Onze kat loopt op zijn einde, heeft er vroeger nog nooit gebruik van gemaakt (en gaat dat met zijn 18 jaar echt niet meer doen!) en ik vind ze afschuwelijk.. echt waarom?!

Ze vond het zielig dat hij geen krabpaal had :rolleyes:
    Heel lief bedoeld maar ik ben er echt helemaal niet blij mee.

17. goblins

goblins Fanatiek lid

27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Je zit toch niet in Swifterbant? Want daar is echt niks te doen... maar mocht je hier zitten, mag je altijd een bakkie komen doen!!

18. Martini

Martini Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.109
    622
    113
    Ik ook, vreselijk! Blij dat ik morgen weer naar kantoor mag! Haha

Mim89 vindt dit leuk.
  19. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.538
    31.013
    113
    Vrouw
    Je woont niet toevallig dichtbij midden/zuid Limburg? Die van ons verslijten krabpalen bij het leven. Wil dr best 1 overnemen. (Is alleen wat prijzig om te verzenden denk ik :roflmao:)

Luna86 vindt dit leuk.
  20. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.538
    31.013
    113
    Vrouw
    1 dag thuis
    Mijn buurjongen zit in de tuin met niet heel zachte muziek. En ook niet mijn smaak.

Wel soort deuntjes die we in de hippe strandtent regelmatig hoorden. Dus ik die naar net ok ik daar ben :D
    Zo jammer alleen dat de bediening hier zo rete traag is. En dat er geen ijskoud witbier meer uit de tap komt :roflmao::roflmao:

hummeltje5 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina