Klaag maar raak!

Discussie in 'De lounge' gestart door TotalBella, 16 jul 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nummer4

Nummer4 VIP lid

14 dec 2019
    6.687
    6.582
    113
    Vrouw
    Ha, ik weet weer waar ik over wilde klagen nu ik het energierekening topic weer in de lijst zag.

Ik baal van alle stroomstoringen hier, constant vliegt de stroom er uit.
    3 weken geleden lang uitval gehad en achteraf weten we dat ook de stop van de zonnepanelen om is geslagen. Resultaat: 3 weken geen zonnepanelen aan gehad, kost ons 600kwh aan opbrengst die we missen plus het feit dat we extra stroom hebben afgenomen van het net. Baalmomentje.
    Ook een leermoment: vaker het verbruik en de opbrengst controleren in de app...

2. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Niet allemaal door elkaar nemen he ;)
    Ik zou het echt even via de HA doen. Een inhaler is prettig omdat je dan vaak net wat meer lucht krijgt. Door het hoesten ben je vaak ook benauwder. Maar je kunt ook Vicks smeren.

Die hoestbuien waren vreselijk. Een doffe ellende. Ik was zwanger en heb echt gehoest van 16-27 weken ofzo. Toen de hoest eindelijk minder werd, begon het slechte slapen door de groeiende buik. Ik heb dus de hele zwangerschap slecht geslapen. En met de AB kuur was ik er dus serieus zo vanaf (wel een keer een verlengde kuur gehad).

I feel you. Het is echt een hel om urine te verliezen van de hoest en daarnaast half te stikken in je hoestbuien. Hoe vaak ik de avonden wel niet kokhalzend heb doorgebracht..

Willemijntje19 vindt dit leuk.
  3. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.965
    15.006
    113
    Die heeft ze idd al, maar tis zo leuk he?

PFFFFFF PFFFFFF wapper wapper wapper

Kijk mama ze vliegen!!!

owly en Nummer4 vinden dit leuk.
  4. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.175
    23.256
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ah, dat is wel echt k.. zeg! :( Hopelijk kom je bij Bergman verder.

5. Frun

Frun Bekend lid

13 mei 2011
    847
    1.064
    93
    Ben de ondeugendheid van de jongste even he-le-maal spuugzat!

Kan mijn kont niet keren of ze heeft weer wat uitgehaald. Laatst halve dressoir nat, nu zichzelf helemaal onder de yoghurt gesmeerd. Aaaargh en ik heb het al zo warm en moet alles al in etappes doen met die buik. Deed ze nog maar slaapjes....:rolleyes:

Nu is ze wel weer lief aan het spelen.

6. goblins

goblins Fanatiek lid

27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Kattenkak zoeken, op een schepje en in de tuin van de buren gooien als ze er niet zijn

Cobon vindt dit leuk.
  7. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.842
    18.593
    113
    Vrouw
    Ik vind het vooral wat egoïstisch van hem..
    Is er vooraf wel gevraagd of het oké was dat hij naar het festival ging en heb je aangegeven dan wel de dag na de operatie 's ochtends hulp wilt hebben?
    Nu weet ik dat het beter is dat hij dit uit zichzelf doet, maar sommige mannen hebben nog wel eens een zetje nodig in de juiste richting Zucht.

Indiana en Neuzeke vinden dit leuk.
  8. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.842
    18.593
    113
    Vrouw
  9. Golden1213

Golden1213 Fanatiek lid

14 apr 2020
    2.453
    1.830
    113
    Dat is vervelend!

10. Habibati

Habibati Niet meer actief

Dat ik dit weer zalig vind. Maar hoop dat het gaat regenen tot in 2050. Niet 1rustige avond sinds 14dagen. Iedere avond die muziek met afschuwelijke bas dat 20 volumeknoppen te luid aan gaan. Vraag je vriendelijk aan 1 buur of het wat zachter mag gaat de muziek snoeihard aan bij de andere buur. Bij buur 2gaat het standaard aan wanneer het bedtijd is voor de kleine. Iedere avond wordt het later om later voor ze kan indommelen en ik begin de menssen serieus te verafschuwen. Ben hypergevoelig voor geluid dus kan me er ook niet voor afsluiten.

11. Ayla7000

Ayla7000 Bekend lid

24 jun 2021
    556
    247
    43
    Gewoon oordoppen in als je er last van hebt ;) en anders lekker naar het strand gaan, je vond deze hitte toch fijn :)

12. Indiana

Indiana Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.186
    1.366
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Ja qua hulp had ik wat geregeld hoor, helaas is het alleen nogal een man die selectief hoort en begrijpt wat hij wilt horen en begrijpen... Naja, mn ergste frustratie is weer geweest :D;)

Spectre vindt dit leuk.
  13. Mell0408

Mell0408 Fanatiek lid

14 apr 2016
    2.191
    2.397
    113
    Vrouw
    Dat ik sinds anderhalve week medicatie slik voor te hoge bloeddruk maar daar zo naar van ben en bloeddruk nu juist erg laag is. En hartslag tegelijk hoog. Ze willen me er liever niet vanaf hebben omdat lage bloeddruk niet gevaarlijk is en hoge wel, en heb al de laagste dosering. Oftewel. Moet het er maar mee doen. Ik snap het, maar voel me hele dagen zo naar en met 2 kleine kinderen in de zomervakantie en deze bloedhitte mega irritant.

14. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.169
    4.321
    113
    Ik vond dit zo een sarcastische ondertoon hebben en zo een nare reactie, ik kijk naar je naam en denk ahhh jij bent die forumster die zich wel vaker laatdunkend uitlaat over anderen. Ik weet niet meer in welke topic ik je voor het eerst heb leren kennen maar je naam is me bijgebleven met een nare bijsmaak.

Marti, Eefje00, Habibati en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. Ayla7000

Ayla7000 Bekend lid

24 jun 2021
    556
    247
    43
    Ja dat kan. Volgens haar mocht er mensen niet klagen over t weer want we zijn zo n verwend volk en overige klaagt ze zelf dus ja daar mag ik iets van vinden en zeggen en als jij probleem heb dan blok je me :)

16. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.314
    17.216
    113
    Overlastgevende buren vind ik een hele andere categorie dan het weer.

Ook ik vond je antwoord stom. Naar het strand gaan terwijl het kinderbedtijd is omdat de buren hun muziek op standje aso willen waardoor je kind niet kan slapen :rolleyes::confused: ik zie de logica niet en al helemaal niet wat dat met het weer wel of niet fijn vinden te maken heeft

liefkleintje, Suzy85, Muis2009 en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.169
    4.321
    113
    Nee hoor, ik heb geen problemen met wie dan ook. Ik vond het alleen bijzonder dat, nadat ik je reactie las en toen je naam zag, ik er niet eens van opkeek. Ik hoop voor je dat je in het echte leven wat vriendelijker bent.

Suzy85, Muis2009, Sado en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  18. Basisuil

Basisuil Fanatiek lid

25 apr 2022
    2.562
    2.662
    113
    Vrouw
    Is het al maandag? Mogen de jongens al naar school?
    Ben echt compleet klaar met ze!
    Ze kunnen niks anders dan stoeien, vechten, ruzie maken, grote waffel hebben en vooral niet luisteren.
    Ze zijn echt gruwelijk intensief!

Ben ook het woord mama spuugzat, aangezien ze dat iedere 5 seconde zeggen.
    Houd op, laat me met rust, ga spelen of iets!
    Geen geklier in ieder geval.

Heb in mn hoofd echt een aftelkalender :oops:

19. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.570
    3.507
    113
    Hier net zo met mijn meiden. Alleen hier zijn ze volgende week ook nog vrij.

20. Basisuil

Basisuil Fanatiek lid

25 apr 2022
    2.562
    2.662
    113
    Vrouw
    Pfff, succes!
    Ben echt blij dat de vakantie weer om is.
    Ze zijn zoveel leuker als ze naar school mogen.
    Ze missen ook echt de uitdaging, vriendjes enz.

Deel Deze Pagina