Klaag maar raak!

Discussie in 'De lounge' gestart door TotalBella, 16 jul 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.096
    12.064
    113
    ik twijfel om het te vertellen aan mijn zoontje (zelfde geboorte jaar). Ze gaan dit jaar volgens mij ook surprises maken… maar ik vindbare zo jammer dat er dan weer een beetje magie verdwijnt.

2. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.630
    1.443
    113
    Dat helpt eigenlijk nooit meteen. Dan ben ik weer 3 behandelingen verder en is altijd maar zo tijdelijk..

3. pinkel

pinkel Actief lid

18 aug 2011
    282
    164
    43
    gehandicaptenzorg
    Ja waarschijnlijk wel en ik neem het ook niet op van "mijn kind vind mij niet leuk" maar ik vond t van de week even niet zo leuk. Nu slaapt hij snachts 5 á 6 uur achter elkaar dus kan ik ook vrij goed slapen. Dat scheelt alweer voor mn korte lontje.

Mamafiets vindt dit leuk.
  4. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Haha heel slim. Ze weet het blijkbaar al een tijdje, maar denk toch nog niet helemaal overtuigd, anders had ze het vast wel eerder gevraagd. Ze had het tegen de oudste gezegd en die heeft het ons verteld.

Ik weet nog dat de oudste het heel vreemd vond dat ze surprises moesten maken, was in groep 5 idd waar de jongste nu ook geen gaat. Jammer dat de magie nu weg is (het was ook zo leuk om dan met de oudste blikken te wisselen om het enthousiasme van de jongste), moeten we maar even kijken hoe we daar nu invulling aan gaan geven.

Dubbelgeluk vindt dit leuk.
  5. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.399
    21.793
    113
    Ik voeg me maar bij de hitteklagers :roflmao:Houd echt van warmte hoor, maar met ineens 46 graden heb ik zo ongelooflijk veel spierpijn :cry:

Kolibrie2 vindt dit leuk.
  6. Anan

Anan Fanatiek lid

10 mei 2013
    3.017
    2.378
    113
    heb je je al eens verdiept in een nieuw goed hoofdkussen via een bedden speciaal zaak? Ik had structureel nekpijn. Zat elke dag vast en kon hoofd niet helemaal draaien. Heb me laten adviseren en goed kussen (lees meer dan €100 helaas) en de klachten zijn volledig over!

7. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.096
    12.064
    113
    Zijn broertje is nog maar 2, dus wij vieren het voorlopig nog. Het lijkt mij ook heel leuk om samen met hem afspraakjes te maken. Dat doen we ook al met zijn verjaardag.

TotalBella vindt dit leuk.
  8. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.630
    1.443
    113
    Heb al wel 8 kussens geprobeerd. Ook geen goedkope. Maar meer dan 100€ nog niet nee met goed advies.. Is dat een speciaal kussen dan?

9. Anan

Anan Fanatiek lid

10 mei 2013
    3.017
    2.378
    113
    t heet volgens mij royal latex. Iig een latex kussen. Met schouder uitsparing want ik ben een zijslaper. Was mogelijk ik verschillende diktes en hardheid. We hadden nieuw bed nodig anders had ik nooit zo’n bedrag uitgegeven aan een kussen (net opgezocht €129) maar mennnn echt wat een verademing.je mocht er ook 2 weken op proefslapen. De eerste heb ik teruggebracht want die was toch te hard. Ben naar een beddenspeciaal zaak gegaan en die hebben geadviseerd (uiteraard dus de duurste haha)

10. Cobon

Cobon Niet meer actief

Misschien heb je dit allemaal al eens gehoord.. maar heb je wel eens onderzocht of je met je kaken klemt snachts (of overdag)? En een spierverslapper (valium) in vrij hoge dosis geprobeerd? Één dag niets waard, dus iedereen de deur uit en jij naar bed.. maar dat doorbreekt soms wel heel goed. Sterkte!! Nare kwaal..

11. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.630
    1.443
    113
    Ik ga toch eens kijken dan, wie weet. Ik heb ook iets van tempur met schouderuitsparing. Ligt echt wel prima hoor. Maarja toch nekklachten en dus hoofdpijn.

12. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.630
    1.443
    113
    Nee dat is onderzocht ik klem niet met mijn kaken. Ben ooit geopereerd aan mijn schouder, dus waarschijnlijk in mijn slaap lig ik daardoor anders. Of juist overdag met overbelasten of wat dan ook.

Valium nooit geprobeerd. Huisarts w8lde zoiets nooit voorschrijven omdat ik er zo vaak last van heb. Maar wel wat je zegt, even die pijn doorbreken is dan wel fijn..

13. Anan

Anan Fanatiek lid

10 mei 2013
    3.017
    2.378
    113
    Tempur vond ik zelf vreselijk liggen, maar goed dat zegt voor jou niet zoveel natuurlijk…

14. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.823
    8.477
    113
    Vrouw
    Ik ben op vakantie en ik ben vol voorover gevallen op een rots bij zee, met m'n gezicht en mn hele lijf op die rotsen. Ik heb zelf maar een paar kleine schaafwondjes dus dat valt mee, en mn tanden zijn ook nog intact, maar mn telefoon en ik zijn helemaal overspoeld door zeewater en nu is mn telefoon kapot... Baal ik echt van, dag 1 op vakantie. Hij ligt al in een bakje rijst maar ik vrees dat dat niet gaat helpen.

15. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.630
    1.443
    113
    Nee dat is waar. Ik wissel ook wel tussen mijn kussens haha. Net hoe ik lig op mijn zij of buik.

16. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.342
    8.844
    113
    Vrouw
    Gezeik over het weer zul je altijd hebben. In de winter dat het koud is/regent etc, in de
    Oh wat balen! Maar gelukkig heb je zelf niks ernstigs opgelopen!

17. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.888
    9.664
    113
    Vrouw
    Vanmorgen om 9:30 de huisarts gebeld om mijn klachten voor te leggen of ik gezien moet worden of dat een lab-formulier voor bloedprikken afdoende is. De assistente ging overleggen met de huisarts en ik zou teruggebeld worden. Dat is dus nog niet gebeurd. Ik kan slecht tegen wachten als ik wil weten waar ik aan toe ben :rolleyes:

18. Cobon

Cobon Niet meer actief

Het
    Is
    Warm

Ik
    Ben
    Het
    Zat

Syane, Philou, Ayla7000 en 7 anderen vinden dit leuk.
  19. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.175
    23.256
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    De dag is nog niet voorbij natuurlijk. Soms heb ik pas tussen de middag tijd voor overleg.

20. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.888
    9.664
    113
    Vrouw
    Haha nee, het ligt ook echt bij mij hoor. Ik kan daar gewoon heel slecht tegen en ben constant alert op mijn telefoon, bang om het telefoontje te missen:roflmao:
    Ze zijn super druk in de praktijk, dus ik moet gewoon geduld hebben haha.

Liekje81 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina