Is idd dramatisch. Zelf geen herkenning (bij mij moet het er juist af), maar bij mijn man wel. Hij eet al zoveel en dan nog valt hij soms af, is gewoon niet tegenaan te eten.
Ik herken dit probleem zo ontzettend! Ben 1.85 en weeg 65 kg. Zou zo graag die 70 aantikken! Zou zoveel beter voor me zijn. Het maakt bij mij niet uit wat en hoeveel ik eet, ik kom gewoon niet aan. Val wel af als ik te weinig eet... Dus nee, sorry geen tips, wel herkenning. Iedereen zegt altijd, makkelijk als je alles kan eten. Klopt, alleen ik zou liever hebben dat ik normaal kon eten, mn ribben niet zichtbaar waren, ik kuiten, borsten en billen zou hebben En niet 2 of 3 kilo afval als ik 1 dag ziek ben Nee de andere kant is ook niks. Maar ik ben ook altijd met eten bezig.
Precies dat @Basisuil. Ik ben zo'n 6-7 cm langer dan jij en zit nu door ziekte (buikgriep en gewone griep oid) rond de 67 kg. Als ik foto's van mezelf zie vind ik mezelf altijd te dun. Maar nu heb ik al helemaal geen eetlust. Maar nu je zwanger bent, kom je wel aan? Of ben je (erg) misselijk (geweest)?
Dat het echt echt echt tijd is dat school weer gaat beginnen. De laatste week is het echt drama!! Iedere dag ruzie, iedere dag krijsen, niet luisteren, alles doen wat niet mag. Is het al bijna maandag
O my ik was wel lekker wakker maar niet heus! En dat terwijl ik net ook al zo’n “heldere” opmerking maakte naar mn man toe. Die is om de woensdag in de middag vrij. De kinderen hebben na 2,5e week school al hun eerste studiedag Net op de woensdag dat hij níet vrij is. Dus ik zeg tegen m: joh, kan je niet beter omruilen, want de kinderen zijn vrij die dag. Zegt hij: maar de kinderen zijn toch iedere woensdagmiddag vrij
Vraag een doorverwijzing naar de dietist! Ben ik ook geweest toen ik aan wilde komen (ik hield jarenlang geen gram vast).
Heel herkenbaar. We lopen de deur niet plat maar zeggen altijd hallo en goededag en af en toe een praatje maar om te vragen of ze ergens anders willen gaan roken doen we ook niet.
Het is ook niet niks: weten dat het “een keer” gaat gebeuren, maar altijd die onzekerheid omdat je niet weet wanneer precies Toch ff aan de bel trekken hoor, ook al is het mogelijk opnieuw “voor niks”. Want dat is ook maar relatief, want het stelt jou wel gerust zo te lezen, dus zo “voor niks” is het niet Succes met de allerlaatste loodjes! Gelukkig niet ziek geworden iig. Edit: je 5e zie ik nu Lijkt me fantastisch. Helaas kan ik mn man daarin niet mee krijgen.
Afgevallen, kom nu langzaam weer aan. Nog een halve kilo tot mn normale gewicht. Was wel aardig misselijk de hele dag door. Is nu zo goed als over, alleen eten smaakt me gewoon niet. Heb totaal andere smaak dan normaal. Bij de 1e was ik wel 20 kg aangekomen, maar was er in 10 dagen ook weer af. En heb gewoon geen eetlust, maar ook weinig energie dus dat heft elkaar wel een beetje op. En eet maar waar ik zin in heb, vooral chips en patat
Had hier echt geen zin. Had een heel eetschema, maar hielp niks. Heb het denk 1,5 maand volgehouden en woog toen 200 gram meer ofzo. Vond het ook echt een enorme opgave om zoveel en zo vaak te moeten eten.
Ik had een diëtist gesproken en die zei: eet gewoon wat meer chocola, voordat ze überhaupt gehoord had wat ik allemaal al at op een dag. Dat deed geen goed voor mijn beeld van diëtisten. Daarbij wéét ik zelf ook wel waar calorieën vandaan komen, maar ik krijg het zo moeilijk in mijn eetpatroon verweven. Hoe is dat bij jou toen gegaan @hummeltje5? Waren het met name adviezen die je hebt toegepast of ben je er meerdere keren geweest? Mijn oude trukendoos bevat zo vaak dierlijke producten (smoothies, roomboter, volle melk, gebak, ei). Misschien moet ik vooral heel veel noten gaan eten? Of toch gebalanceerd wel dierlijke producten eten.
Ik heb eiwit poeder nodig, ging even kijken in de bestel geschiedenis, is de prijs gewoon ruim verdubbeld. Vorig jaar kostte 4kg €51, nu €126
Heb uiteindelijk idd gebeld en bleek 5 cm te hebben gisteren dus bevallen van een heeeerlijk jongetje! ❤️ Deze laatste was niet echt gepland vind het wel druk hoor zoveel kinderen, Maarja die tijd is ook maar kort op een leven natuurlijk gelukkig hebben we het prima naar ons zin met z’n alllen!
@Biny gefeliciteerd!! ♡ Ik word echt gek van die gekke hormonen. Heb ineens weer hooikoorts. Reageer met huiduitslag en jeuk op heel veel planten, had dit normaal alleen met klimop. Heb dit ook niet eerder gehad. Laat de herfst maar snel beginnen wat dit betreft
Gisteren gezellig naar de bios geweest een kinder film en hier is het vaak dan inde pauze rennen geblazen of tikkertje. Wij zaten dus denk met nog geen 15 man incl 4 volwassenen. Was er een vrouw zo een dat de tel belangrijker vind dan haar kind ofzo. Dus het is pauze en dus even plassen en weer terug alle kinderen heerlijk rennen en doen. Komt vrouw ook weer binnen en ziet dat en zegt wat is dit voor achterlijk iets. Hoezo mens grrr heb wel netjes mijn mond gehouden want we moesten nog even. Maar is dat zo raar dan en ja ze kan ook niet rennen enzo.
Ze zijn bij de buren (aka mijn ouders) een omheining aan het zetten en daarvoor moeten de werkmensen door onze tuin. Dat wisten we en vinden we ook prima. Ze hebben ondertussen half ons gras kapot gereden (echt hele diepe bandensporen), ons paadje los gereden (ok die lag al deels los maar nu is het echt voeten breken los), en onze regenwaterton van 1000liter voor een heel groot deel gebruikt voor hun beton (niet gevraagd of afgesproken, nu kan ik mijn moestuin nauwelijks nog water geven, anders moet ik telkens 2 verdiepen naar beneden met de gieter). En omdat ze er hele dagen rondlopen zit ik ook niet echt op m'n gemakje buiten, dus ben ik maar de hele tijd binnen Dat ik voor de 163535353636 keer slecht nieuws kreeg van de dokter, en ik het moeilijker en moeilijker vind om weer omhoog te krabbelen Dat onze eigen werkmannen precies maar 3 uur per week komen werken ofzo, we wonen echt al veel langer in kampeermodus dan gepland en hebben ook nog lang niet overal elektriciteit. Begint echt moeilijk te worden nu de avonden weer korter worden, pikkedonker dan als man de late heeft gehad om boven te geraken. Er is ook nog niks geaard en ik krijg regelmatig een schokje als ik kook Dat ik momenteel veel te hard blijf hangen in een alles of niets, veel te zwart wit gedachtegang. Word echt soms onnozel van mezelf hehe Dat ik een baby wil, en maar geen toestemming krijg vanwege veel te groot risico Elke keer verzinnen ze wel iets nieuw. Mijn tijd geraakt op voor mijn gevoel, al is dat niet zo Genoeg geklaagd Nu weer schouders eronder en dooooooor
Hier zo onbenullig maar ben echt even van slag. Heb van 't weekend een super gaaf feestje dus speciaal via een webwinkel (ken geen winkels die die kleding verkopen, het is een jurk van rockband) een supergave jurk besteld. Levertijd is daar 4 werkdagen. Belt me man net op, zit die jurk niet bij de bestelling! Uitverkocht! Ik ben echt zo zwaar even teleurgesteld nu.. En kan dus niet nog wat anders daar bestellen vanwege de levertijd. Dus nu moet ik even goed gaan bedenken wat ik dan wel aan ga doen..