Klaag maar raak!

Discussie in 'De lounge' gestart door TotalBella, 16 jul 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ja denk ik ook hoor. Ik moet nog 2 weken werken (officieel 2,5). Stop dus bij 36 weken. Heb een project waar ik nu nog druk mee ben en ik vind het enorm moeilijk om alles uit mijn handen te laten vallen en over te dragen. Als het moet dan doe ik het hoor. Maar ik werk enkel op maandag nu op kantoor en de rest doe ik vanuit huis. Dat is wel heel erg fijn want de reistijd die ik daarmee bespaar kan ik ook weer gebruiken om mijn werk wat meer over de dag te verdelen. Zo lukt het me toch om overdag regelmatig even rust te pakken • zeker op dagen dat iedereen naar school / opvang is. :thumup:

hummeltje5 en Basisuil vinden dit leuk.
  2. Basisuil

Basisuil Fanatiek lid

25 apr 2022
    2.562
    2.662
    113
    Vrouw
    Vannacht zo slecht geslapen, weer...
    Ging hondsmoe naar bed, werd om 1 uur wakker met knallende hoofdpijn, verstopte holtes en een verstopte neus.
    Daarna amper kunnen slapen en steeds weer wakker worden van de pijn.
    En mag nog even 11 uur werken vandaag o_O
    Blij als ik weer thuis ben en naar bed mag!

3. Cobon

Cobon Niet meer actief

Waar oh waar zijn die papieren die ik blijkbaar heb getekend, dat ik mijn medebewoners hun bitch ben?! Echt hoor, ik weer dat ik last heb van hormonen momenteel maar serieus, moet ik IEDERE DAG twee uur energie (die ik niet heb) spenderen aan de basis qua huis op orde hebben? En dan heb ik het echt helemaal niet over dagelijks dweilen en dat soort ongein, gewoon over de teringzooi (aanrecht, tafel, badkamer, etc). IEDERE dag weer. Wrahh :mad:

4. GoldenClown

GoldenClown Niet meer actief

Oudste vandaag voor het eerst in 10 maanden weer naar school. Ging gepaard met flink wat spanning. Werd gisteren begin van de avond de jongste ziek, tig keer overgeven, vandaag 12 wassen gedraaid, hij leek overdag weer opgeknapt. Oudste had aandacht nodig omdat ze verdrietig was over hoe het ging vandaag, spuugt hij weer als een malle! Net alles weggewerkt, beloofd dat ik de oudste morgen breng ipv 1e x met de bus, begin ik zelf! Gadver wat ben ik beroerd zeg.... en zo vervelend dat ik me niet in tweeën kan delen op zulke momenten...
    En kan nu niet die broodnodige knuffel geven aan oudste, die wil echt niet ziek worden in haar eerste schoolweek....

5. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Wederom ‘s nachts wakker en ik lig te zeesterren in bed. Ik heb het zó warm! :o:

6. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ohjee dit klinkt ook naar. Sterkte ermee hoor!

GoldenClown vindt dit leuk.
  7. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Die hitte helpt niet mee hè. Succes, hopelijk slaap je nog even!

Nina Sanders vindt dit leuk.
  8. Mammavantwee

Oef.. niet fijn!! Beterschap!

9. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Pff de hitte helpt zeker niet mee. Het regent hier nu nog even hoor ik. Vanaf 8u is de voorspelling dat het weer droog en zonnig wordt

Mammavantwee vindt dit leuk.
  10. Mammavantwee

Wij hebben hier gister ook 'discussie' over gehad. Ben hier elke dag de rotzooi van de kids en man aan het opruimen. Kids zijn nog klein en dochter gaat dan nog qua opruimen. Maar de middelste vertikt gewoon om op te ruimen. Man laat altijd veel slingeren en alles liggen. Ruim gewoon gelijk op, blijft het ook netjes. Ben er soms klaar mee en dan krijgen ze het ook te horen :p

Cobon vindt dit leuk.
  11. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.735
    7.261
    113
    Vrouw
    Staat misschien in de geboorteakte? :p

Nee, grapje natuurlijk. Het wordt tijd voor een volwassen medebewoner 2.0. Upgraden die handel!

hummeltje5 en Cobon vinden dit leuk.
  12. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.735
    7.261
    113
    Vrouw
    Ah, ik kan me je gevoel zo goed voorstellen! Veel beterschap voor jezelf en sterkte voor je dochter met de spanning ♡

13. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.735
    7.261
    113
    Vrouw
    Heb je vannacht wat beter geslapen? :)

14. Basisuil

Basisuil Fanatiek lid

25 apr 2022
    2.562
    2.662
    113
    Vrouw
    Uiteindelijk om 12 uur ziek naar huis gegaan.
    Vannacht ruim 10 uur geslapen en voel me een stuk beter :)
    Wel strontverkouden, maar dat was te verwachten.

JupitR vindt dit leuk.
  15. Basisuil

Basisuil Fanatiek lid

25 apr 2022
    2.562
    2.662
    113
    Vrouw
    Oh jakkes! Hopelijk gaat het inmiddels iets beter?

16. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.471
    30.891
    113
    Vrouw
    He gats.
    Beterschap. Wat een k*** timing ook :(

17. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.471
    30.891
    113
    Vrouw
    Ik gun mijn buren echt die uitbouw. Zijn leuke mensen en het wordt vast heel mooi enzo...

Maar wat en *&^÷$^÷#^ herrie geeft dat verbouwen ook :cry:
    Lekker thuiswerken zo :|

18. Zuul

Zuul Fanatiek lid

19 aug 2020
    2.843
    3.611
    113
    Vrouw
    Zijn jullie onze buren:roflmao:?

Mamafiets vindt dit leuk.
  19. GoldenClown

GoldenClown Niet meer actief

Voel me nog een uitgeknepen dweil, zelfs 1 slokje water kwam er met een noodgang weer uit.
    Man heeft kunnen regelen dat hij oudste vandaag brengt en haalt tussen werk en ziekenhuisafspraak door, en zij heeft gelukkig direct bij aankomst vandaag een fijn gesprek gehad met 2 docenten, wat een warm bad dat mbo zeg... morgen mag ik rijden want dan staken de bussen las ik:mad:
    Jongste is gelukkig super lief ziek, dat scheelt enorm!
    O en de buurvrouw heeft wat boodschappen voor de deur gezet vanmorgen vroeg. Was wel veel duurder uit maar goed, nu kunnen we wat broodjes eten etc als we wat binnen houden tenminste :rolleyes:

Spectre en hummeltje5 vinden dit leuk.
  20. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.102
    12.083
    113
    Hier zijn mijn man en ik allebei behoorlijk verkouden en ik trek dat heel slecht. Ik hoop dat ik mij morgen wat beter voel, straks in bad en naar bed.

Deel Deze Pagina