Ogentroost zijn natuurlijke druppels van Weleda. Zit geen troep in maar vind ik zelf erg fijn als de droge ogen komen door vermoeidheid / branderigheid door allergie oid. Ja ik zeg niet dat je vit A tekort komt hoor. Misschien dat je prima vit A binnen krijgt en dit zit vaak ook al in een multi. Maar mocht je wel een tekort hebben aan vitamine A dan leidt dit ook vaak tot hele droge ogen.
Dat we nog zo ontzettend veel moeten doen voor we überhaupt aan de babykamer kunnen beginnen, maar dat de tijd er gewoon niet is. De zolderkamer moet leeg, zodat de jongste daarheen kan. Maar daarvoor moeten er zware spullen naar beneden, maar dat kan ik niet ivm mn bekken. Dus ben afhankelijk van mn man. Als het naar beneden gebracht wordt, moet het ook gewoon meteen naar de stort. Maar komende 5 weken hebben we daar dus geen tijd voor. Hebben alleen de zaterdag hiervoor en die zit al vaak vol. (Of met werk, of andere verplichtingen) Er staat nog een kast waarvan de inhoud uitgezocht moet worden. Plus nog heel veel zooi van man die uitgezocht moet worden. Die kast kan ik zelf wel, de rest niet. De muren moeten eerst geverfd worden voor de jongste erin kan. Moeten nog nieuwe kledingkasten voor hem halen, in elkaar zetten. En zn bedje verhuizen. Dus voordat dat allemaal geregeld en gedaan is zijn we zo weer een paar weken verder (bovenop die 5 weken waarin we geen tijd hebben). Dan moet de babykamer geverfd worden en er zit nu blauw op de muur. Is in de uitbouw en die muur loopt in een nok, dus moet op een ladder oid. Prima, kan ik zelf, maar wil daar ook niet enorm lang mee wachten, want die buik groeit ook gewoon door. Dan nog behangetje erop en dan inrichten (dat laatste is zo klaar). Maar zie alweer gebeuren dat ik met 34 weken nog moet gebeuren verven. En heb daar echt geen zin in. Wil ook op een gegeven ogenblik mn spullen even uitzoeken en ergens kwijt kunnen en dat kan nu gewoon niet. Gewoon irritant en frustrerend, maar er is vrij weinig aan te doen helaas.
Van vidisic de edo carbogel? Die wil hier bij mijn vriend wel eens helpen als de rest niet werkt. Alleen altijd overal uitverkocht, slecht leverbaar....
Ohhhh I feel you. Wij zijn nu de vliering aan het opruimen en ik kom nog bergen babykleding tegen. Dat ga ik volgende week wassen en ook de spenen uitkoken. En ook maar eens even babyvoeding in huis halen. Want ja, het kan natuurlijk bij mij snel gebeuren. Luiers heb ik dan al wel in huis!
Deze maar die krijg ik op recept van de oogarts. Ik heb hier nog 4 dozen liggen dus 240 van die tubetjes.
@Basisuil kan je niet al verven als de meubels een beetje aan de kant staan? Of is het daar te klein/vol voor?
Kamer op zolder kan nog niet, want er staat nog een bureau volledig in de weg. En de babykamer kan ook niet, omdat daar de jongste nu slaapt. Hem tijdelijk ergens anders laten slapen gaat ook niet echt. En baal er zelf ook van dat ik zelf niet even die zooi wel kan brengen, maar mn bekken trekt dat niet. Dus ben echt afhankelijk van man. Het komt vast wel goed, maar baal ervan, wil gewoon langzaamaan verder.
Haha nou dan het verkeerde kammetje Knippen duurt wat langer maar gaat wel goed. Misschien toch eens testen. Zal wel een stuk sneller gaan!
Oke, ik moet even wat rechtzetten. Man heeft vandaag de zolderkamer leeg gehaald. Ben echt mega blij! Kwam thuis uit werk en alles stond buiten. Hij gaat maandag voor zn werk nog even langs het afvalbrengstation. Held van de dag! Kan ik die kamer rustig gaan verven en de kast uitruimen.
Wat fijn! Ik wilde je net als tip vertellen dat bij ons in de buurt twee mannen zich via Nextdoor aanbieden om naar de stort te rijden met een aanhangwagen. Kost een paar tientjes, maar kan komen ze alles thuis ophalen, laden de aanhangwagen zelf in en brengen het voor je weg. Ik heb er wel eens gebruik van gemaakt. Scheelt een hoop tijd, want bij onze milieustraat staan zeker in het weekend vaak lange rijen. Mocht het in de toekomst nog eens nodig zijn, kun je misschien eens een oproepje plaatsen. Succes met klussen!
Bij ons moet je nog steeds een tijd inplannen voor de milieustraat. Er staat daardoor nooit een rij. Wel zo fijn. En inplannen ging ook prima, kon gewoon kiezen welke tijd.
Hier op maandagochtend ook geen rij Ben weer even helemaal happy. Ook al kwam ik er net achter dat er meer schilderwerk te doen is op de zolderkamer dan ik dacht, maargoed. Verven kan gewoon doordeweeks onder schooltijd. @Chayammy goeie om te onthouden. Opzich lukt het normaal altijd wel en doe ik vrijwel alles zelf. Is nu puur omdat mn bekken moeilijk doet dat ik ineens hulp nodig heb
Ik heb sinds donderdagavond een migraineaanval. Gelukkig niet zo erg dat ik niks kan, maar wel zo erg dat ik mn afspraak van gisteravond en vanavond af moest zeggen. Normaal helpen triptanen super. Deze keer blijkbaar niet. En het is ook de eerste keer dat het meerdere dagen duurt Echt balen dat dit weekend zo aan me voorbij gaat.