ik dacht hetzelfde. Misschien kunnen ze gelijk een test doen. Ik ben best wel af en toe warrig...maar nooit met afspraken. Dat is ook wel een ding voor mij. Ik vind het namelijk erg belangrijk om op tijd te komen. Meestal kom ik dus iets te vroeg. Daarom vond ik het misschien nog meer vervelend. Maar goed...het was een hele aparte ervarig wel.
Dit inderdaad. Ik zeg altijd: "Iedereen maakt wel eens een fout. Het belangrijkste is hoe je er vervolgens mee om gaat." En gewoon toegeven dat je een fout hebt gemaakt en sorry zeggen, kan vaak al veel goedmaken. Als je het dan ook nog eens netjes oplost, ben je goed bezig.
Dat ik al 2 weken geen antwoord krijg op mijn mail naar school. Na een week nog eens gestuurd dat ik nog geen antwoord had en graag antwoord wilde en nu een week later nog niks. Aanspreken van de verantwoordelijke persoon ging vanmorgen niet en ik word ondertussen heel chagerijnig van deze belabberde communicatie... Ik kan daar heel slecht tegen.
Ik ben zo zenuwachtig dat we morgen onverwacht gebeld worden. En ook niemand kan vertellen en niemand weet waarom we voor de jongste gebeld worden. De afspraak is online niet eens te zien.... Volgens de secretaresse heeft de arts dit zo aangeklikt. Echt allemaal super vaag. En zijn we morgen ook nog in de Efteling.
Ik werd gister zo chagrijnig van de terreinbeheerder van het moestuinencomplex. Heb een tuintje van 60m2 en ben nu heel langzaam alles winterklaar aan het maken. Had al een vervelende dag dus ik dacht, ik ga even 2 pompoenen halen en weer een stukje grond (en mijn hoofd) leegmaken. Komt die vent er aan, daar had ik al geen zin in want die begrijpt hints totaal niet (ik moet nu echt weg, komt er weer een heel verhaal) Hij: ja je kan alle planten nu wel weghalen he. Ja, alleen dat ga ik niet vandaag doen. Hoezo niet in een dag is het allemaal geregeld. Omdat ik daar geen zin in heb vandaag (en het was 4 uur 's middags). Oh maar het is echt maar een dagje werk, waarom was je er dan niet vanmorgen al. Omdat ik meer hobbies heb. Toen had ik het dus al helemaal gehad, ik bleef stug gras wegsteken, steeds minder terugzeggend. En je was vorig weekend ook niet bij het feestje (er was een oogstfeest op het complex, ik had a) geen tijd en b) er helemaal geen behoefte aan en c) het was schijtweer ). Nee klopt, ik kon niet. Ja, dan had je mensen kunnen leren kennen. Echt, laat mensen gewoon even rustig in hun tuintje werken zonder overal druk op te leggen ofzo . Ik moet al genoeg van mezelf zonder dat er iemand staat de jammeren over een of ander stom oogstfeest of dat ik in 1 dag mijn tuin kan leeghalen. Pff, dat lucht op.
Ik heb van alles op Marktplaats gezet. Alles op ophalen gezet, omdat ik verzenden gedoe vind (+ dat de kosten van verzenden soms hoger liggen dan het product zelf). Maar nou ben ik dus dagelijks mensen aan het beantwoorden die vragen of ik het wil verzenden... Zucht, nee dus.
Inmiddels bleken we allemaal covid te hebben en lig ik met de baby in het ziekenhuis, hij is er goed ziek van zo zielig