Heel HEET! Blegh wat baal ik van zulk weer. Buiten niet te harden zo heet en ook binnen voelt het warm en bedompt aan. Het is in de woonkamer 25 graden. Boven en op zolder nog een heel stuk heter. Is het al bijna herfst?
Hoe debiel is het als je van buiten naar binnen gaat en je denkt, hè wat is het lekker koel. Om er vervolgens achter te komen dat het binnen 27 graden is... hahahaha
Haha ja erg hè. Ik had gehoopt dat ik het op de brommer wel een beetje lekker zou hebben, maar zelfs het windje is bloedheet… Ben blij dat het zomer is, maar dit vind ik voor in Nederland toch echt te heet.
Mijn koortsthermometer geeft meer aan dan de buitenthermometer. Op zich wel fijn, ik voel niet dat het zo warm is en lig lekker onder een dekentje op de bank.
Mijn man is zo aan het steunen en kreunen dat het warm is. Joh, dat heb ik zonder dat gesteun en kreun ook wel door.
Getver, ik snap helemaal dat je vakantie daardoor verpest wordt. Je wil toch lekker buiten kunnen zitten.
Ik heb in deze hitte ruim 3 uur op Rotterdam Centraal rondgehangen om te wachten op een trein. Ze konden geen bussen inzetten, maar er waren wel vast ambulances opgeroepen voor als mensen onwel zouden worden
Het is gewoon te warm. Liefst wil ik dan de hele dag gewoon niks doen, maar met 3 jonge kids is dat gewoon niet mogelijk. Tel erbij op dat de oudste ziek is geworden ! De dag was lang en warm. En de nacht ook ben ik bang
Ik zat me te bedenken dat als ik de oven open doe t ongeveer dezelfde soort warmte was. Als ik nou een pannetje met glazen deksel op de zolder zet in t zonnetje...wordt t dan een energie vrije slowcooker?
Hier standaard tussen 6.30 en 7 wakker. Hij is 8 en sliep net om 21.30 nog niet. We zijn wel zo ver dat hij smorgens mag lezen en stil moet zijn. Vanaf dat hij wat kon lezen mocht hij alleen boekjes pakken want zachtjes een lego blokje zoeken is onmogelijk. De tijd voir het lezen was het drama midden in de nacht als vroeg wakker. Toen was zijn tijd tussen 5 en 6
Mijn oudste heb ik een klokje gegeven. Na 7 uur mag hij op kidstube (zou dus ook lezen kunnen zijn als een kind ervan houd) en er moet gestopt worden als ik of dochter wakker worden. Nu is het eindelijk stil in de ochtenden.
Mn man is me maar komen ophalen. De storing duurde uiteindelijk tot 21:15 en ik stond er om half 5 al