Klaag maar raak!

Discussie in 'De lounge' gestart door TotalBella, 16 jul 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. A je to

A je to Bekend lid

7 feb 2016
    944
    1.259
    93
    Mag ik ook even komen klagen?
    Ik ontdek net een lekkage op mijn slaapkamer. :cry:
    Na al weken waarin ik slecht slaap, mijn oudste niet goed in zijn vel zit en mijn jongste heel veel negatieve aandacht vraagt ben ik echt een beetje op, en ik kan dit er zó níet bij hebben!! :(

2. Suzie01

Suzie01 Niet meer actief

Dat kan ik begrijpen, je hele verbouwing loopt nu achterstand op. Ook vreemd dat ze niet meedenken en direct aangeven van kunnen we u tegemoet komen en de rest vast sturen.

3. Suzie01

Suzie01 Niet meer actief

Wij hebben de luxe dat we met 4 ouders partime werken en de kids ik 1 andere moeder ook 1 en er altijd 1 ouder is die de kids naar school brengen. 1 vriendin heeft alleen bonus kinderen en die werkt thuis als wij 1 dag onze kids zelf naar school kan brengen.

Iertje81 vindt dit leuk.
  4. Suzie01

Suzie01 Niet meer actief

Herkenbaar vooral na het fietsen een leffe is standaard al jaren maar ze vallen niet altijd even goed.

5. Suzie01

Suzie01 Niet meer actief

dat is heel vervelend dat kan overal vandaan komen. Wat voor soort dak heb je.

6. Suzie01

Suzie01 Niet meer actief

wat voor auto is het? onderdelenlijn gaat niet altijd even snel maar ik ken nog wel wat demontage bedrijven die je eventueel kan bellen.

7. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.828
    18.548
    113
    Vrouw
    Ach nee, wat rot!! Hopelijk kunnen ze het snel verhelpen.. maar wel weer een hoop gedoe. Succes en sterkte.

8. Rizzoli

Rizzoli Fanatiek lid

21 aug 2013
    2.515
    966
    113
    4,5 jaar geleden in Leuven geopereerd aan endometriose. Merk nu stilletjes aan dat mijn menstruaties weer pijnlijker worden. Maar gelukkig nog niet zo erg dat er weer een operatie nodig is, maar ik hou elke maand mijn hart weer vast hoe het die maand weer gaat verlopen.
    Heb nu toch wel flink kramp met uitstralingen.

9. Suzie01

Suzie01 Niet meer actief

Wat vervelend dat je klachten nu weer terug aan het komen zijn, na een operatie hoop je maar op 1 ding en dat is dat de klachten niet terug komen. Sterkte.

10. Rizzoli

Rizzoli Fanatiek lid

21 aug 2013
    2.515
    966
    113
    Dank je.
    Voor de operatie is me al verteld dat je na de operatie gemiddeld 4 jaar klachtenvrij zou zijn.Dus dan mag ik met mijn 4,5 jaar eigenlijk nog niet eens klagen, maar je hoopt toch die uitzondering te zijn.

11. Suzie01

Suzie01 Niet meer actief

is er nu een mogelijkheid dat je nog een keer geopereerd moet worden?

12. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.169
    4.321
    113
    Ik heb je post drie keer gelezen maar snap er echt niks van.

Zeebra, Sophie122, hummeltje5 en 4 anderen vinden dit leuk.
  13. artie

artie Fanatiek lid

27 sep 2021
    3.568
    3.904
    113
    Vrouw
    Ik ben best een beetje teleurgesteld in mezelf, ik dacht dat ik mijn trauma's toch al ietsje beter verwerkt had met emdr en psycholoog. Toch weer snel getriggerd en paniekerig, gewoon door een tekstje van iemand anders in een gelijkaardige situatie. Vermoeiend gedoe..

14. GoldenClown

GoldenClown Niet meer actief

Het gaat om mijn auto. Die staat netjes bij een schadeherstelbedrijf via de verzekering. Gaan we zelf niet mee lopen klooien.

15. Maan14

Maan14 Fanatiek lid

6 feb 2022
    2.851
    3.010
    113

Heel herkenbaar!

Ik heb er zelf de laatste tijd ook heel erg last van. Stress is bij mij echt een trigger.

16. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.624
    113
    Ik heb een Elmi :p

17. Rizzoli

Rizzoli Fanatiek lid

21 aug 2013
    2.515
    966
    113
    ja die is er wel ja. Ik hoop alleen dat het nog heel lang duurt.

18. artie

artie Fanatiek lid

27 sep 2021
    3.568
    3.904
    113
    Vrouw
    Knuffel, soms is het echt gewoon even heel erg k*t

19. Maan14

Maan14 Fanatiek lid

6 feb 2022
    2.851
    3.010
    113
    Een knuffel terug. Onthoud dat die dagen er ook mogen zijn. Door ze te accepteren kan ik er in mijn geval wel beter mee omgaan gewoon het echt te voelen ipv steeds sluimerend te laten zijn tot er een echte ' piek' komt. <3

NiVa0230 en artie vinden dit leuk.
  20. Basisuil

Basisuil Fanatiek lid

25 apr 2022
    2.562
    2.662
    113
    Vrouw
    Vooral klaag over mezelf.

Ik werk momenteel 11,5 uur per dag. Zijn standaard werkdagen, 2x een half uur pauze.
    Maar trek het momenteel zo ontzettend slecht, ben echt compleet gesloopt als ik thuis kom.
    Werk 2 dagen en heb daarna echt een dag nodig om bij te komen.
    Ik weet dat het beter zou zijn om me gedeeltelijk ziek te laten melden en ervoor te zorgen dat werk me iets minder energie kost. (Denk aan 25% ziekmelding)
    Daarnaast behoorlijk last van m'n bekken. Advies is nu om dagelijks op werk een poos 0lat te gaan liggen om te ontspannen. Dit kan opzich wel een soort van, alleen bankje dat we hebben staat tussen 2 muren en is korter dan ik ben, dus lig niet heel comfortabel.

Alleen ik heb er zo'n moeite mee om me ziek te melden.
    Ik wil gewoon door tot het einde en niet miepen.
    Daarnaast denk ik ook dat het redelijk uit de lucht komt vallen, omdat ik qua moeheid niet echt iets laat merken. Vandaag wel iets laten vallen richting leidinggevende, maarja he, je moet het toch echt zelf aangeven.

Ik heb gewoon iemand nodig die zegt en nu is het klaar, je kan zo niet doorgaan (vk, arts, fysio etc).
    Naja, dat dus. Vind ik stom van mezelf, maar mn mond is niet groot genoeg. Onzekerheid daarintegen :rolleyes:

Deel Deze Pagina