Klaag maar raak!

Discussie in 'De lounge' gestart door TotalBella, 16 jul 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeebra

Zeebra Bekend lid

5 aug 2020
    977
    1.256
    93
    Vrouw
    wonen jullie met twee gezinnen onder één dak?

Hoezo op donderdag vroeg naar elkaar toe en log je in? Snap het niet….

2. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.543
    3.057
    113
    Nope helaas, hij heeft nogal een wensenlijstje:rolleyes:

Maar, zijn jogging was ineens weg (?) Geen idee waar hij hem gelaten heeft. En wilde dus ineens een spijkerbroek aan:eek:
    Denk dat hij hem verstopt heeft omdat ik gister liep te mopperen:roflmao: overal gezocht maar kon hem echt niet meer vinden.
    De enige spijkerbroek die hij overigens heeft en hij wilde wel die trui aan (lievelingstrui want hij is heel zacht van binnen).

20221019_091737.jpg

Dubbelgeluk, hummeltje5, TotalBella en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. Suzie01

Suzie01 Niet meer actief

Voor de gasrekening is dit wel beter en ik moet zeggen dat ik er best aan kan wennen haha. Heerlijk toch thuiskomen en de zon heeft je huis tot 22 graden opgewarmd.

hummeltje5 vindt dit leuk.
  4. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Op zich vind ik kinderkleding niet zo spannend, het moet kind gepast zijn (als in ik wil geen kind ongeschikte teksten of dergelijke) en in ieder geval aan het begin van de dag schoon en heel. Maar als je het echt niet zo mooi vindt en graag wil proberen een beetje te schuiven richting meer standaard broeken, dan sluit ik me aan bij @Maan14 .
    Mijn jongens hebben nu een paar joggingbroeken of broeken van joggingstof, die wel netjes zijn, maar tegelijkertijd net zo comfortabel zijn als een reguliere joggingbroek.
    Maxi heeft bijvoorbeeld deze:
    Me & My Monkey Joggingbroek groen | kleertjes.com

En midi heeft zoiets
    Name It Joggingbroek grijs | kleertjes.com

Ze zijn net iets minder baggy en doordat ze geen zijzakken hebben staat het sowieso al iets anders. Maar ze kunnen er nog steeds heerlijk in hangen en ze zijn ontzettend zacht.

Suzy85 en MamaChantal vinden dit leuk.
  5. Suzie01

Suzie01 Niet meer actief

Loop nog steeds in mijn zomerjas en dat hou ik vaak vol tot diep in november. nu zonder vest en als het iets kouder wordt met een vest aan.

6. Suzie01

Suzie01 Niet meer actief

Nee 6 km uit elkaar, er bestaan ook fietsen waarmee ja van A naar B kan komen.

En begrijpend lezen is erg lastig schijnbaar, hbo opleiding gehad zeker

7. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.068
    17.023
    113
    Wauw, wat?o_O

hummeltje5 en Saartje33 vinden dit leuk.
  8. Suzie01

Suzie01 Niet meer actief

Kachel is wel aan geweest ( hout) de cv staat nog op 15 graden die springt niet aan nog.
    Bij mijn schoonpa heeft de cv wel al aangestaan om het 21 graden te krijgen, vaak in de ochtend en avond even een uurtje.

Zondag had ik visite en was het 26 graden haha, die vlammetjes waren zo gezellig dus elke keer een blokje hout erbij.
    Eer dat het dan afkoelt ben je 2 dagen verder.

9. Suzie01

Suzie01 Niet meer actief

Ze begrijpt simpel nederlands niet dat zie ik op mijn werk ook allemaal hbo opgeleiden maar een simpele uitleg wordt niet begrepen, het lijkt wel of alleen wollige taal werkt en heel langdradig iets uit leggen. Het simpel even antwoord geven bestaat bijna niet meer.

10. Zeebra

Zeebra Bekend lid

5 aug 2020
    977
    1.256
    93
    Vrouw
    Zow wat ben jij een vriendelijk persoon.

Ga je nu ook naast bepaalde auto rijders ook opleidingen afzeiken?
    Je schrijft vaak erg vreemd en wazig. Heeft niets met begrijpend lezen te maken, of wacht juist wel.

Bij deze de laatste keer dat ik op enig bericht van jou reageer. Toch zinloos.

Marti, hummeltje5, Biny en 16 anderen vinden dit leuk.
  11. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.068
    17.023
    113
    Ben je (alweer) uit op een virtuele rel? :rolleyes:

Syane, Eruanna en Zeebra vinden dit leuk.
  12. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.543
    3.057
    113
    Hij heeft ook wel smallere hoor, van bijv indian blue jeans en vingino.
    Maar die waren donkerblauw of zwart:)
    Ze mochten geen zwart aan van de juf en donkerblauw werd ook wel erg donker.
    Had alleen deze in het grijs.
    En dan een blauwe zachte spijkerbroek.

In de winkel is het vaak boos en gillen omdat hij niet wilt passen, het niet mooi vind of het niet fijn vind aanvoelen.
    En zo kopen werkt ook gewoon niet, hij trekt het echt niet aan als hij het niet fijn vind zitten. En de ene keer kan het goed zitten, en vervolgens de volgende keer verschrikkelijk zijn.
    Hij is daar nogal gevoelig in:rolleyes:
    Maar daardoor is het vaak erg beperkt.

Zijn broertje daarintegen vind alles goed, heeft natuurlijk wel voorkeur (geen streepjes en liefst iets met oranje er in) maar draagt gewoon alles wat hij mooi vind. Hij vind het belangrijk hoe hij er uitziet. Wilt ook vaak naar de kapper bijv terwijl zijn broer dat ook echt haat:roflmao:

femkes vindt dit leuk.
  13. Suzie01

Suzie01 Niet meer actief

wij werken niet van 9 uur tot 17.30 zoals de carrière tijgers.
    Nee gewoon van 8 uur tot half 5. Als je dan zorgt dat je kind voor die tijd bij de ouder is die hem naar school brengt hoef je niet in de rij met auto's te staan van alle mama's met haast omdat ze naar hun carrière baan moeten.

En ja wij werken soms met zijn 2tjes in een huis als thuiswerkplek.
    Gezellig en makkelijker.
    Goed plannen is een kunst.

14. Zeebra

Zeebra Bekend lid

5 aug 2020
    977
    1.256
    93
    Vrouw
    Ach sommige mensen kijken in het leven alleen neerbuigend neer op een ander. Leven in hun eigen realiteit. Wanneer een ander ze niet begrijpt dan ligt het dus standaard aan een ander. De auto waar ze in rijden, opleiding die ze genoten hebben, werktijden die ze werken, etc

Syane, TotalBella, masami en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.543
    3.057
    113
    Ook goedemorgen :thumup:

Syane, Spectre, NiVa0230 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. Suzie01

Suzie01 Niet meer actief

Oh nee hoor, maar dat afzeik taaltje bevalt me niet zo erg.
    Ik heb geen reet met bouwvakkers of carrière tijgers
    Beide klagen me teveel.

Ik ben gewoon niet zo vh klagen en het opscheppen over jonge auto's of elektrische auto's.
    Ik leef gewoon een rustig leven en kan ondanks de inflatie nog wel gewoon rondkomen en normaal leven omdat ik niet boven mijn stand leeft.

17. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.068
    17.023
    113
    :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

Marti, Syane, dreames en 5 anderen vinden dit leuk.
  18. Suzie01

Suzie01 Niet meer actief

neerbuigend zie ik genoeg op school, maar de ouders zien dat wel en gelukkig hun kids niet.
    die stappen ook bij mijn in die oude vieze auto, vinden het heerlijk als ik ze meeneem naar een atb parkoers en dat ze met hun vieze kleding gewoon weer in de auto mogen stappen en niet op kleedjes hoever te zitten.
    Of alles moeten opruimen, nee bij mij ziet de huiskamer er soms uit of er iets ontploft is overal speelgoed, chips resten maar ze hebben lol.
    En het keurslijf kunnen ze nog lang genoeg in.

19. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Je houd niet van klagen, maar je klaagt toch?

Je berichten zijn echt heel onvriendelijk. En zonder deze discussie te hebben gezien.. ik begreep ook vrij weinig van je berichten. En nee ik heb geen HBO niveau, ik ben ‘maar’ een thuisblijfmoeder op MBO niveau :p

owly, Malbec, hummeltje5 en 7 anderen vinden dit leuk.
  20. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.164
    23.245
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Soms wil ik dr op de negeer zetten, maar dan mis ik ook die juweeltjes weer die ze uit dr toetsenbord krijgt. Zou jammer zijn. :roflmao:

owly, Malbec, hummeltje5 en 21 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina