We proberen nu al sinds schoolweek 1 te leren dat hij moet plassen na zn fruit en boterham. Tot nu toe mislukt Afspraken met hem maken is lastig, hij zegt ja, maar doet nee. Denkt er niet aan, wil niet, geen idee. Hem gewoontes aanleren lukt wel, maar alleen als er iemand bovenop zit en dat is met school nogal lastig. Klinkt misschien wat negatief allemaal, maar het is hoe hij in elkaar zit. Het schijnt dat ik ook zo was... Dat is ook goed gekomen
Hier ook hoor, maar speelt meer bij hem. Hadden dus de afspraak dat de juffen het ook deden ook als hij zij dat die niet moet.
Heb dat geprobeert. En ze stimuleren hem wel, maar vraag me af in hoeverre ze hem echt dwingen om te gaan. Je moet bij hem niet vragen, moet je plassen. Maar zeggen dat hij moet gaan plassen en dan ook zien dat hij gaat.
Het komt ook vast goed. Jammer dat de juf niet wat dwingender wil sturen op de gezette tijden. Maar wellicht dat alleen al de wetenschap dat de plaswekker af xou kunnen gaan al genoeg om hem op tijd te laten gaan.
Ik denk dat het aantal dagen niet zoveel zegt. Ik heb ook weleens in een tijdspanne van bijvoorbeeld 10 dagen gesprekken met kandidaten voor dezelfde functie staan. Ik denk regelmatig bij bijvoorbeeld de 2e persoon al “dit is een super match!”, maar dan sta ik alsnog de andere kandidaten ook nog netjes te woord en geef ik hen ook een eerlijke kans. Idealiter kom je natuurlijk zo snel mogelijk bij de kandidaten terug (zeker in de huidige markt, nu er behoorlijk wat concurrentie op de loer ligt), maar het kan nu eenmaal niet altijd binnen 3 dagen… Ik zou de recruiter vragen of hij/zij meer weet of een verwachting kan uitspreken. Geen gekke vraag!
Echt..ik vind verkouden/ griep zo verschrikkelijk irritant. Ik voel me altijd meteen belabberd en ellendig. Moe, vol hoofd, keelpijn, wazig, hoofdpijn, koud, warm en weer koud. Bah bah bah.. ik haat het. En de snelheid waarmee het komt opzetten helemaal. Je gaat prima je bed in en je wordt wakker met ellende.
Ja ik weet dat het ook zo kan en probeer ook zeker wel te relativeren. Heb gewoon een hekel aan wachten en niets kunnen doen meer
Hier zo'n voorbode hoofdpijn en nog een volle dag te gaan...R is ziek, G kuchelt en daar lag ik vannacht naast dus was te verwachten...
"GA SLAAAAAPEN!!!" Zo vermoeiend die "aan" knop, wil graag weer terug naar mn eco modus. Hopelijk is R snel weer opgeknapt. Is niet alleen aan R hoor, sommige gladiolen zijn hier met vuurwerk bezig.
Blehhhh wat een bagger weekend. Nog steeds lamlendig. Elke twee uur wakker geweest, nu sinds half zes wakker. Maar weer eenC-test gedaan; negatief. Ik ben een slechte patiënt.
Er zijn meer virussen dan Corona waar je je behoorlijk ziek van kunt voelen. Beste remedie is erkennen dat je je ziek voelt en uitzieken. Beterschap!
Ik had hier vrijdag al eens geklaagd over dat we geen wam water hadden. Blijkbaar hebben ze de vloerverwarming aangesloten op het circuit van het algemeen warm water en de hele ketel gezet op 40 graden. Moeten eigenlijk 2 aparte circuits zijn, 1 van 60 voor de douche enzo, en 1 van 40 voor de vloerverwarming. Tot ze dat gaan komen oplossen hebben we dus niks warm water, want tegen dat dat met 40 graden in de douche komt, is het echt gewoon koud. Wordt nog gezellig hier. Argh waarom is ik een verbouwing nu nooit eens iets gewoon normaal goed gaan. Eigenlijk moet je als klant alles zelf weten en kunnen, want er worden zo vaak dingen verkeerd gedaan waar je dan eigenlijk zelf achter moet komen. En iemand nog een geldboompje in z'n tuin staan wat we mogen lenen? Want die kosten, die blijven maar komen door alles wat dan opnieuw gefixt moet worden
Even klagen over komende week.. we vieren volgend weekend de verjaardag van onze jongste, super leuk natuurlijk maar de voorbereidingen en de dag zelf breken mij altijd enorm op De perfectionist in mij wil altijd alles perfect hebben. De chaoot in mij krijg het nooit voor elkaar om alles geregeld te krijgen wat een rotcombinatie. dus nu ben ik al 2 dagen druk in mijn hoofd en ik kan nog precies 0 dingen afstrepen
Je hoeft toch niet alles te betalen dan? Hun fout, dus zij fixen het maar gratis lijkt me. Op materiaalkosten na.
Dat mn moeder ziek is en ik dus morgen en overmorgen waarschijnlijk geen oppas heb voor mn kinderen. Vind het heel vervelend voor mn moeder, kan zij niks aan doen. Normaal zouden mn schoonouders dit opvangen, maar zij zitten op hun kont ergens in de zon (geef ze groot gelijk). Dus ik kan het probleem opvangen, man zit in de passieve modus blijkbaar en doet ook niet eens zn best om te kijken of hij het zou kunnen opvangen morgen. En ik heb mn werk gewoon echt even nodig om op te laden, even weg van het mama zijn, politie agent spelen etc. Ga wel werken onder werktijd, maar meteen daarna kan de politiemodus weer aan. Beide zijn ook aan het uitproberen tot en met, luisteren nergens naar. En dit gaat iedere dag op repeat momenteel. En mijn hormonen erbij helpen ook niet helemaal. Heb daarbij een man die zit erbij en kijkt ernaar, maar zegt niks. Of zit op zn telefoon en hoort en ziet niks Ben er even helemaal klaar mee. En zie er nogal tegenop om komende 7 dagen weer voor politie te moeten spelen...
Mijn oudste heeft zich misdragen bij zijn hobby en als hij dat nog een keer doet dan bellen ze dat we hem per direct moeten komen halen. Ik schaam me kapot voor zijn gedrag en krijg er geen grip op. Ik wil gewoon echt niet "de moeder zijn van zo een kind". Je kan met hem praten over atoomsplitsing, maar ondertussen gedraagt hij zich als een peuter, hoe kan dat toch zo ver uit elkaar liggen...
Ik had even flink zitten klagen tegen mijn man en hij heeft me meteen even geholpen met keuzes maken Kado’s zijn besteld Keuze voor het avond eten is gemaakt Kinderfeestje is gekozen en gepland Oh dit geeft meteen even lucht he! Samen beslissen is zoveel fijner en sneller in mijn geval
Ja en ik had dat dus nog gezegd voor we begonnen, dat dat 2 circuits moeten worden. Morgen maar weer alles regelen.
Weer gezeik met voetbal Ruzie tussen een paar dealers en de trainer. Te weinig spelers. Te weinig hulp van ouders. Daar weer gezeik over. Trainer die er mee dreigt te stoppen omdat het ze echt niet leuk is. Ben er zo klaar mee. Waarom wil mijn zoon niet op atletiek of zo?