Klaag maar raak!

Discussie in 'De lounge' gestart door TotalBella, 16 jul 2022.

  1. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    8.815
    7.144
    113
    Vrouw
    @Zuul jeetje wat een ellende... Dikke knuffel ❤️
     
  2. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.032
    17.046
    113
    Vrouw
    @Zuul wat een narigheid allemaal.. knuffel en veel sterkte!
     
  3. Fruity90

    Fruity90 Fanatiek lid

    16 jan 2022
    2.705
    3.961
    113
    Vrouw
    Ik ben bijna jarig en ik haat het.
    En ik haat het nog het meest dat mensen dat niet gewoon kunnen accepteren en mij dan met rust laten omdat ik zogenaamd "recht heb op een cadeautje" en "we kunnen toch wel koffie komen drinken".
    Wat dat betreft mag corona wel weer terug.
     
    Kolibrie2, Zwaangerevrouw, maviju en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. Rizzoli

    Rizzoli Fanatiek lid

    21 aug 2013
    2.324
    810
    113
    Zo met de hond naar de dierenarts. Ze heeft nu een aantal dagen diarree en voelt zich duidelijk niet fijn.
    Vorige maand onze pony in moeten laten slapen. Heb er gewoon schrik van om naar de dierenarts te gaan.
     
  5. Gymgirl

    Gymgirl Fanatiek lid

    17 jan 2018
    1.853
    889
    113
    Vrouw
    Ben je al geweest? Hoe gaat het met je hond?
     
  6. Rizzoli

    Rizzoli Fanatiek lid

    21 aug 2013
    2.324
    810
    113
    Het kan een virusje zijn, kan een parasiet zijn. Ze gaan u de ontlasting onderzoeken.
    Ze heeft lichtverteerbaar voedsel meegekregen en pilletjes om haar darmen tot rust te brengen. Ik geloof dat ik die ook maar pak om rustig te blijven; moest 192 euro aftikken.
     
  7. Gymgirl

    Gymgirl Fanatiek lid

    17 jan 2018
    1.853
    889
    113
    Vrouw
    ow, ja. Dat is veel geld. Maar als je hond nu opknapt is het dat wel waard. Beterschap!
     
  8. Rizzoli

    Rizzoli Fanatiek lid

    21 aug 2013
    2.324
    810
    113
    Zeker waar hoor. Geld is maar betrekkelijk als het gaat om de gezondheid van je dier.
     
    Mamafiets vindt dit leuk.
  9. Keiblij

    Keiblij Actief lid

    5 nov 2011
    308
    261
    63
    Zo herkenbaar dit!! Ik wil het niet vieren, hoef geen taart te eten en hoef ook geen visite... maar dat vinden mensen dan zielig voor me. Echt, het grootste cadeau op mn verjaardag is het niet hoeven vieren...
     
    annabel10, Zwaangerevrouw, maviju en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.032
    17.046
    113
    Vrouw
    Ohh herkenbaar. Niet persé dat ik m'n verjaardag haat, maar ik wil gewoon niks doen. Ik wil niet trakteren en in de belangstelling staan en van te veel visite raak ik overprikkeld :oops: mensen hebben zo veel verwachtingen wanneer je jarig bent haha.
     
    Vero0504 en Mamafiets vinden dit leuk.
  11. TotalBella

    TotalBella VIP lid

    11 apr 2019
    6.583
    6.275
    113
    Sterkte! Wat een ellende allemaal.
    (Als je pilletjes voor je kat hebt moet je easypill proberen. Daar kan je de pil in doen en dan eet hij het als t goed is op, werkte bij die van ons goed, gewoon een pil geven was echt een gevecht die we niet konden winnen, voor beide partijen echt niet fijn)
     
    Vero0504 en Zuul vinden dit leuk.
  12. Zuul

    Zuul Fanatiek lid

    19 aug 2020
    2.520
    3.208
    113
    Vrouw
    Dankje voor de tip! Hebben we helaas al geprobeerd. Ik ben zelfs frikandellen gaan halen bij de snackbar voor hem omdat hij die normaal zo lekker vind:rolleyes:
    Het kreng eet het gewoon niet. Dus mijn enige hulpmiddel nu is de diazepam die hij krijgt voor zijn blaaskrampen. Dat zijn hele kleine stukjes pil, dus die heeft hij gelukkig zo doorgeslikt. Daar word hij flink suf van en dan krijg ik zijn antibiotica er redelijk in. Ik hou dan een spuitje water bij de hand en spuit dan wat druppels water in zijn bek om hem te laten slikken.
    Vreselijk he zo'n gevecht elke dag!
    Het ziet ernaar uit dat onze kat nog een lange tijd zijn ab moet krijgen aangezien hij een zeldzame en voor veel antibiotica resistente bacterie in zijn blaas heeft zitten.:o:
     
  13. TotalBella

    TotalBella VIP lid

    11 apr 2019
    6.583
    6.275
    113
    Oh jeetje, een nog eigenwijzere kat als dat die van ons was:eek:. Jammer dat easypil bij jouw kat niet werkt. Hopelijk knapt hij snel op.
     
  14. Mamafiets

    Mamafiets VIP lid

    22 apr 2019
    14.832
    25.931
    113
    Vrouw
    Oh vreselijk irritant dat.
    Mah he op je eigen verjaardag niet doen wat jij wil omdat anderen perse moeten komen. Want anders ben je zielig of zo o_O

    LAAT ME GEWOON MET RUST is het enige cadeau wat ik vraag.
     
    Fruity90 vindt dit leuk.
  15. Mamafiets

    Mamafiets VIP lid

    22 apr 2019
    14.832
    25.931
    113
    Vrouw
    Arm beestje.
    Ze maken het zich zo moeilijk dan. Hier ook een die bij het idee van een pilletje al helemaal hysterisch wordt.

    Beterschap voor haar.

    En sterkte voor jou. Met het gevecht en alle andere ellende die speelt
     
    Zuul vindt dit leuk.
  16. Mamafiets

    Mamafiets VIP lid

    22 apr 2019
    14.832
    25.931
    113
    Vrouw
    Mijn klacht is dat het me allemaal teveel wordt.

    Megadruk op werk
    Sinterklaas (kind 1 in hyper stand)
    WK (kind 2 in hyper stand)
    Man heel slecht in zijn vel slecht slapen en niks uit zijn handen krijgen.

    En dat laatste is heel begrijpelijk. Zijn moeder is 1 hoopje ellende. Ze is lichamelijk en geestelijk op. Man, en zijn broers en zussen, proberen er zoveel mogelijk te zijn voor haar. Maar poeh, wat is dat zwaar.
    En hoe lang houd ze dit nog vol?
    Niet meer willen leven
    Maar ook niet meer wilsbekwaam.
    En geen wilsbeschikking vastgelegd.

    Niet heel raar toch dat ik alweer flink hoofdpijn heb?
    En dat de fysio vorige week een nieuwe afspraak voor deze week (ipv 3 weken ertussen) heeft gezet.

    Oja... die fysio vorige week. Mijn hemel, wat deed die pijn zeg :eek: Ben wel gewend dat het gevoelig is als het vast zit. Maar nu sprongen de tranen in mijn ogen. Dus ik zie best op tegen de volgende afspraak :cry:
     
  17. lindajl

    lindajl Fanatiek lid

    25 jan 2016
    1.721
    1.355
    113
    Vrouw
    Ik was pas om 0.30 klaar met werken, terwijl de dienst tot 23.30 duurt. Was erg druk.
    En morgenochtend gaat weer gewoon om 7.00 de wekker :confused:
     
  18. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.032
    17.046
    113
    Vrouw
    Vannacht 2x boven de pot gehangen grrr zou vandaag een high tea hebben. De tea klinkt wel goed in de oren, maar het eten sla ik over denk ik:$:( gelukkig is de misselijkheid wel gezakt nu, maar het komt altijd op de meest onhandige momenten (laatste keer was op vakantie en nu weer de dag voordat ik wat leuks zou gaan doen). Zit nu maar aan de kamille thee :p
     
  19. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.983
    8.787
    113
    Hoe gaat het nu? Toch nog weg gezakt?
     
  20. Mamafiets

    Mamafiets VIP lid

    22 apr 2019
    14.832
    25.931
    113
    Vrouw
    Nog steeds hoofdpijn :cry:
     

Deel Deze Pagina