pfff mama's ik ben zeer blij hoor begrijp het niet verkeert maar ik kan niet meer. ik ben moe en wil nou eindelijk wel eens zien wie me daarbinnen heel de tijd zit te schoppen en ik heb allemaal het gevoel dat het zo gaat gebeuren maja het kan zo tegen vallen ik wil hem zo graag vast dat waar ik al zo lang naar verlang pffff ... sorry hoor maar ik heb niemand anders om tegen te klagen dus dacht open maar een tpic hhaha.. gisteren de kraamverzorgster geweest om te kijken of alles in orde was nou nu is het helmaal echt boek ligt klaaar voor de voeding tempratuur en kleur van de baby en dan alles is gewassen en gedaan pfff waanneer komt ons prinsje nou... groetjes monica zijn er nog meer dames die willen klagen klaag er dan oplos lucht aardig op moet ik zeggen hahaha
sterkte met de laatste loodjes meid! en geniet ook nog ff van het 'alleen' zijn zonder verplichtingen al weet ik dat je dat nu niet wil horen, hahaha.
ik klaag beetje met je mee word helemaal gek zo nu en dan van dat geschop! hoor zoveel om me heen dat ze het geweldig vinden om hun kindje te voelen, begrijp me niet verkeerd hoor ben echt super blij met mijn jongetje. maar ik hoef hem niet continu te voelen schoppen, lig je net ff lekker te rusten, begint die kleine weer een discoparty te houden in mn buik! en dan die 'roze wolk' Heeft iemand die van mij gezien? denk dat mijn wolkje voorbij gewaait is want denk dat ik hem ben misgelopen haha Veters niet normaal kunnens trikken zonder dat je naar lucht smeekt, niet in bed meer kunnen liggen hoe je zelf wilt, mensen die continu aan mn buik zitten waar ik totaal niet van hou. ben pas net over de helft maar de kleine mag nu al komen van mij haha idd wat iemand net zei, nog even genieten dat die verplichtingen er nog niet zijn, nu kan je nog ff naar de bios of lekker uit eten, dat kan je straks wel vergeten
Ik zit nu op de helft en heb ( vooral doordat ik me nu kennelijk snel op de kast weet laten te jagen door m.n. de Vk ) er soms ook helemaal geen zin meer in... Maar kan me voorstellen dat je het zo tegen het eind aan echt helemaal beu bent.. En dan wij weer roepen"geduld is een schone zaak".. Anderen kunnen t altijd zo leuk zeggen he.. Vind t wel leuk, zo af en toe dat er eens een klaagzang van iemand op t forum staat, want vaak blijkt dat het wel gedeeld word met velen! Hou je taai!