9 weken zwanger en geen pijn meer in mijn borsten

Discussion in 'Zwangerschap' started by jossje, Mar 11, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jossje

jossje Lid

Oct 1, 2008
    52
    0
    0
    Hallo, wie heeft dit ook meegemaakt, ik ben nu 9 weken zwanger en ik had ineens geen pijnlijke borsten meer vandaag. Nou heb ik gister een zwangerschapsbh gehaald die ik vanacht ook aan heb gehad, zou het kunnen dat het miss een soort van opluchting is geweest van mijn borsten?
    Of is het normaal dat het met de 9de week even wat minder is met de borsten?
    Of kan dat zo zijn maar dat het later weer terug komt. En hoeft dit niet altijd een voorbode te zijn voor mk?
    Pff.. ik hoop niet dat het wat ergs is, je hoort wel eens dat het een voorbode kan zijn voor mk...
    Wie kan me een beetje geruststellen..

Groetjess

2. Naiobi

Naiobi VIP lid

Apr 25, 2008
    6,397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @jossje ik heb ook geen pijn meer sind die tijd.. in week 10 zijn zo goed als al mijn kwaaltjes gestopt ..
    Gisteren echo gehad en alles is goed :)

3. jossje

jossje Lid

Oct 1, 2008
    52
    0
    0
    pff.. gelukkig.. dat is al een beetje geruststellend.
    Ik heb de 23 weer een echo dus hopen dat alles goed is. Ik ga me niet zo druk maken, en wacht wel rustig af. Bedankt Naiobi

Groetjess

4. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

heeft niks met een MK ofzo te maken hoor.. en je hebt eergister nog een echo gehad, dus zal wel goedzitten neem ik aan..

ik heb eigelijk nauwelijks last gehad van mijn borsten, en alles zit ook goed..

dus niet druk maken meid, is normaal dat klachten verdwijnen, anders waren het voor sommige meiden een helse 9 maanden haha

5. staartje

staartje Bekend lid

Feb 5, 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant
    ik had ook veel pijn in de borsten maar nu is dat ook over bij mij kan nog wel terug komen kan af en toe een dag of 3 tussen zitten

6. foofur1983

Dec 2, 2008
    58
    0
    0
    Ik heb al dagen nergens last meer van maar je moet gewoon vertrouwen hebben. Wat ik soms ook wel moeilijk vind hoor.
    Ik kan pas begin april weer naar huisarts en kan dan ook pas een afspraak maken voor een eerste echo.

7. jossje

jossje Lid

Oct 1, 2008
    52
    0
    0
    Oke bedankt voor jullie antwoorden :)
    Ik maak me al een stuk minder druk

Groetjes

Share This Page