blijschap of verdriet?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door snoet, 8 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snoet

snoet Bekend lid

3 feb 2009
    901
    0
    0
    Hoofddorp
    Hallo,

Ik moet morgen weer voor een echo mijn 5e maar ben best zenuwachtig , ik zit de uren echt af te tellen. Omdat ik niet weet wat ik kan verwachten!

Ik heb bij 2 eerder zwangerschappen 2 x een missed abortion gehad voor de 8 weken en ben toch een beetje bang dat ik morgen weer een niet levend vruchtje ga zien.

Ben morgen ruim 12 weken zwanger en buikpijn is ook nog steeds aanwezig. (bij de vorige 2x was hij bij 7 weken weg) en me broeken gaan ook strakker zitten. Maar toch ben ik zenuwachtig en hoop zo dat nu wel alles in orde is en dat we in september ons kindje mogen vast houden.

De tijd kan voor mij niet snel genoeg gaan! :)

2. nansie

nansie Lid

11 dec 2008
    22
    0
    0
    Heel veel succes en hopelijk krijg je goed nieuws!

3. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    ik wens je ook heel veel succes en hoop dat alles goed komt.

je hoeft niet elke keer een missed abortion krijgen. misschien komt dit keer alles goed.

4. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Ik wens je ook veel succes, ik had juist hetzelfde met mijn laaste echo. Ik zou zeggen dat het gewoon puur menselijk is dat je je zorgen maakt. Als de echo van morgen goed is zal je hopelijk op je wolkje kunnen gaan zitten, want de kans dat het dan nog fout gaat is klein! Ik zou zeggen blijf positief denken!

Liefs Stephanie

5. Mamalyn

Mamalyn Actief lid

15 okt 2008
    497
    0
    0
    Suc6 meid!
    Het zal sowieso een spannende tijd blijven maar zodra je een levend minimensje op het scherm ziet ben je in de wolken:)
    Laat je nog even weten of alles o.k was/is?

6. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    Sterkte meis,
    En dat je morgen maar met een big smile bij de VK vandaan komt..
    Laat je ons even weten hoe het is gegaan.

Groetjes Meertje

7. wendyp

wendyp Niet meer actief

Sterkte morgen! Ik duim voor goed nieuws!

Wanneer was je laatste echo? Bij hoeveel weken?

Ik moet wel zeggen :oops: dat je dit gevoel wel zal houden. Althans ik wel. Iedere keer bij de vk en bij de 20 weken echo, oooww het hartje zal toch nog wel kloppen....

8. snoet

snoet Bekend lid

3 feb 2009
    901
    0
    0
    Hoofddorp
    Hi Wendyp,

Mijn laatste echo was 3 weken geleden bij 9 weken en 6 dgn. En toen zag alles er goed uit. Vruchtwater, vruchte en velstreng alles was oke. En natuurlijk een mooi kloppend hartje.

Ik moet laat in de middag ben blij als het 16.00 uur is. Maar eerst nog even werken!

Groetjes

9. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Veel succes maar dat klinkt goed joh! Ik weet zeker dat je straks mooi nieuws hebt. Laat je het ons weten?

10. have fun bij je echo en ik weet zeker dat je een mooi kloppend hartje ziet.

11. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Succes!

12. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Hoop dat je met positief nieuws terug komt van de vk! Succes meid! En laat je het ons even weten?

13. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Oehh ben ook benieuwd!
    Lees even mee ;)

14. snoet

snoet Bekend lid

3 feb 2009
    901
    0
    0
    Hoofddorp
    Net een uurtje terug van de echo. en alles was goed. Was natuurlijk zenuwachtig en mijn man ook.

De echo was voor het eerst uitwendig en het beeld was niet zo heel goed. Ons drummeltje was heel bewegelijk, geen kloppend hartje gezien maar wel gehoord. Was ook zo een leuk gezicht op een gegeven moment lag ons drummeltje met zijn beentjes over elkaar daar heeft ze een foto van genomen.

Weet helaas niet hoe groot het is maar ze vroeg hoelang ik zwanger was en dat is 12,5 en denk dat het dan wel klopt met de lengt anders had ze wel wat gezegd. Ze zij jammer genoeg niet zo heel veel.

Maar voor ons is het veel belangrijker dat ons drummeltje goed groeit en dat alles in orde is.

groetjes snoet :D

15. Mamalyn

Mamalyn Actief lid

15 okt 2008
    497
    0
    0
    Aah, wat fijn!GEFELICITEERD!

16. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313