Klaag zeur en zanik topic

Discussie in 'De lounge' gestart door LisbethSalander, 26 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LisbethSalander

    LisbethSalander Fanatiek lid

    1 dec 2015
    2.737
    5.393
    113
    Voor iedereen die wil klagen, zeuren, zanikken of zeiken. ( en daar niet speciaal een topic voor wil openen)

    @GossipGirlxoxo bij dezeo_O:D
     
    citroenrasp, olleke en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  2. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    #2 GossipGirlxoxo, 26 mrt 2021
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2021
    Oh zo lief dank je wel!

    Oke hier mijn klaag. En eigenlijk is het nog deels een luxe probleem ook.
    Heb vandaag 8 uur in de keuken gestaan voor een indische rijsttafel omdat ik weet dat dat wel 1 van man zijn lievelings keukens is. Belt hij om 17.30 dat hij laat thuis is omdat er een spoed klus is binnen gekomen.

    En zo gaat het de laatste maanden wel 2x per week (niet dat ik zo lang kook maar dat hij last minute Belt dat hij later thuis is). We hebben in december een nieuwe klant binnen gehaald, een grote verzekerings maatschappij. Daar waren/zijn we mega blij mee want het levert heel veel werk op. Maar het nadeel is dat het ook heel veel stel op sprong werk oplevert en ook heel veel laat op de dag, avond, nacht en weekend werk. En man wil niet personeel dat alleen laten doen dus gaat buiten kantooruren altijd zelf mee. Vorige week was het een grote brand in een Supermarkt in Almere. De week daarvoor een woonboot waar een heel dak vanaf was gewaaid en een grote brand in een industriële wasserette en vandaag moet ik nog horen wat het nu weer was. Maar ik baal ervan en ik mag er eigenlijk niet van balen want zo een klant in tijden als deze is iets waar ik juist een vreugde dansje voor moet doen!
     
    Lies1611, Zeebra en hummeltje5 vinden dit leuk.
  3. Sassie1981

    Sassie1981 Fanatiek lid

    2 mrt 2006
    2.889
    619
    113
    Mannen gewoon blehhhhh......
    Uitleg niet nodig
     
    Jackie87, NiVa0230, jongmam en 6 anderen vinden dit leuk.
  4. Gewooniemand

    Gewooniemand Niet meer actief

    Dat ik gammel ben van de vaccinatie (AZ).
    Tussen neus en lippen door kan ik wat doen en dan moet ik weer even liggen.
    Hopelijk is dat zondag over.
     
    Zeebra en GroeneBomen vinden dit leuk.
  5. Neuzeke

    Neuzeke VIP lid

    3 sep 2019
    11.116
    15.624
    113
    Vrouw
    Ik ga het klagen kort houden.
    Ik ben heel mijn gezondheidsproblemen gedoe echt beu aan het worden.
    Weer niet de beelden die ze wouden zien en ik die dacht dat het ingreep,nabehandeling en klaar was.
    Mijn g*t.
     
    Zuul en Zeebra vinden dit leuk.
  6. Gewooniemand

    Gewooniemand Niet meer actief

    Sterkte! Hopelijk wordt het beter.
     
    Neuzeke vindt dit leuk.
  7. hummeltje5

    hummeltje5 VIP lid

    28 dec 2014
    21.598
    13.151
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Dat had mijn post kunnen zijn vandaag :|
     
    Sassie1981 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  8. hummeltje5

    hummeltje5 VIP lid

    28 dec 2014
    21.598
    13.151
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Geen idee wat je hebt, maar dat ik echt k*t met peren zeg :(
    Sterkte met de hele situatie.
     
    Neuzeke vindt dit leuk.
  9. Friesin

    Friesin Fanatiek lid

    4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Ik wil zo graag naar de WOK/vreetschuur, toetielallie gaan in de bar en mijn billen er af schudden op de muziek van Def Rhymz

    #kl*tecorona #kl*temaatregelen
     
    Bloem2310, Kleintjuh85, Kanarie en 4 anderen vinden dit leuk.
  10. Ella1988

    Ella1988 Fanatiek lid

    7 jun 2018
    1.047
    674
    113
    Klagen over dat mijn rug echt mega pijn doet en ik volgende week woensdag pas naar de fysio kan. Het is mijn eigen schuld. Te lang uitgesteld. Maar ben zo klaar met die pijn! Waarom blijft dat toch steeds terug komen!
     
    Kleintjuh85 vindt dit leuk.
  11. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Wanneer heb je hem gehad en was het de 1e of de 2e? Ik hoor het veel om me heen van zorgmedewerkers dat ze klachten krijgen ervan en dat het na de 2e vaccinatie nog erger is dan bij de 1e vaccinatie. Misschien is veel trouwens een overdreven begrip maar heb het de afgelopen 2 weken nu al van 6 personen gehoord die ik persoonlijk ken en buiten de verhalen op social media ben jij dus nr 7 waarvan ik het hoor.
     
  12. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Jeetje lieve @Neuzeke dat zijn geen goede berichten? Maakt het je angstig dat ze niet zien wat ze willen zien? Waren het slechte beelden? En word de behandeling hier nu dan weer op aangepast? Ik duim voor je op snel beter nieuws!
     
    Neuzeke vindt dit leuk.
  13. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Al krijg ik geld toe, in een wok vreetschuur wil ik nog niet dood gevonden worden. Naar een bar ging ik voor corona echt nooit maar nu niets mag heb ik ook zin om een avondje flink los te gaan op de dansvloer (misschien dan alleen niet op Def rhymez, daarop dans ik wel thuis als niemand het ziet :roflmao:).
    Ik ben ook klaar met alle maatregelen, hoop zo dat als straks "iedereen" is gevaccineerd in het najaar de druk op de ziekenhuizen flink daalt en we weer stap voor stap terug kunnen naar het echte normaal!
     
    Jessi79, hummeltje5 en Friesin vinden dit leuk.
  14. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Sterkte! Weet je de oorzaak ook? Of behandeld de fysio alleen je klachten en niet de oorzaak? Want dan is het niet zo gek als het steeds terug blijft komen natuurlijk.
     
  15. Gewooniemand

    Gewooniemand Niet meer actief

    Woensdag gekregen, de 1e van. Ik heb voor dat ik ging slapen pijnstillers ingenomen, ik had wat hoofdpijn maar dat heb ik vaker.
    Gisterenochtend eerst geen last en ben ik gaan werken, na anderhalf uur werken was ik beroerd. Misselijk en hoofdpijn.
    Andere cliënte afgebeld en ben gaan slapen, had ook koorts. Na een uur slapen wel iets opgeknapt even wat gerommeld in huis en toen weer naar bed.
    Vanmorgen kwam het eten eruit, om half 9 weer geslapen en om half 10 uit bed pijnstillers ingenomen en 2 uurtjes gewerkt bij de cliënte van gisteren. Was na die tijd wel weer moe maar geen koorts meer.
    Het gaat met vlagen je kunt wat doen maar daarna rusten.
    De buurvrouw van mij had ook dit soort klachten, maar dit vind ik wel lichte klachten. Ik hoorde van een ander dat die gewoon een paar dagen op bed lag en niks kon doen. Ik rommel wat door, hopelijk bij de 2e minder klachten.
     
  16. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.111
    113
    Vrouw
    Boks. Ik heb hem zelfs al l#l genoemd uit pure frustratie want hij kon wel ongesteld worden qua humeur...
     
    Sassie1981 en hummeltje5 vinden dit leuk.
  17. Ella1988

    Ella1988 Fanatiek lid

    7 jun 2018
    1.047
    674
    113
    Alleen de klachten dus heb mijzelf voorgenomen dat het nu te lang duurt en dus actie moet gaan ondernemen. Als de fysio niks kan vinden dan stuurt de huisarts mij maar door naar iemand die dat wel kan xD
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  18. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Ik wens je heel veel beterschap en sterkte en duim voor je dat je je snel weer de oude voelt. De 6 mensen die ik er persoonlijk over heb gesproken die waren allen tussen 3 en 5 dagen weer opgeknapt. En ze hadden alle 6 flinke hoofdpijn!
     
    Gewooniemand vindt dit leuk.
  19. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Ja zou ik zeker doen hoor! Vragen om een consult bij een neuroloog of een mri scan!
     
    Ella1988 vindt dit leuk.
  20. Gewooniemand

    Gewooniemand Niet meer actief

    Dankjewel!
    Ik heb vaak migraine dus ben wel wat gewend qua hoofdpijn. Maar dit weekend verjaardag dus lang leve de pillen.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina