Klaag zeur en zanik topic

Discussie in 'De lounge' gestart door LisbethSalander, 26 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Gefeliciteerd, ❤️

Vero0504 vindt dit leuk.
  2. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Ik baal dat net gebeld ben dat de jongste een nacht moet blijven. Aan de ene kant geweldig dat ze hem zo goed in de gaten willen houden. Maar aan de anderen kant ontiegelijk rot hoe het de laatste tijd gaat.

3. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.965
    15.004
    113
    Zit er nu wel schot in? Sofia zat je nu toch met m?(haalt wel eens dingen door elkaar)

4. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Ik baal dat we ineens met het gezin in quarantaine zitten. Vriendje van zoon is positief getest en heeft zondag hier gelogeerd. Vrijdag zouden we onze nieuwe vouwwagen ophalen waarmee we 24 april op vakantie zouden gaan maar nu kunnen we hem niet eerder dan 7 mei ophalen

5. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Klopt, eindelijk schot in de zaak. Ons regulier ziekenhuis laat momenteel best wat steekjes vallen. Maar het Sophia pakt dit goed op. Oa saturatie meeting niet door te geven en dit soort dingen. Gelukkig kan ik zelf alles in de portaal terug zien. Maar echt fijn is het niet.

Op de CT was er door de radioloog geen bijzonderheden genoteerd behalve atalectase en fibrose maar met het mdo hebben ze het opnieuw bekeken. lijkt er toch een ader te drukken plus atalectase door een slijmprop in de linker onderkwab. Dus nu morgen om half 8 de bronchoscopie die dag als het lukt ook een echo van de aders en een nacht ter observatie. Tijdens de bronchoscopie doen ze ook een lavage ' longspoeling' en prikken ze het bloed op ziektes/afwijkingen. Heel erg spannend weer allemaal. Het is gewoon rot allemaal. Er loopt natuurlijk nog een vent rond die met zijn ass niet altijd even makkelijk met dit soort dingen om gaat.

6. Neskio

Neskio Fanatiek lid

5 mrt 2017
    3.311
    2.677
    113
    Vrouw
    NB
    Wauw bijzonder! Gefeliciteerd!

Vero0504 vindt dit leuk.
  7. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.424
    30.770
    113
    Vrouw
    Gewoon echt het leukste bericht van het klaagtopic :)
    Gefeliciteerd!
    Hopelijk een fijne en ontspannen zwangerschap met een prachtige gezonde baby op het einde ervan :thumup:

Vero0504 vindt dit leuk.
  8. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.965
    15.004
    113
    Over een paar weken klaag ik hier wel OT over de zolder opruimen, maar dan anders dan verwacht. Heel de werkkamer naar zolder verhuizen....:cry:

Dear lord....Dan moet eerst de zolder vrij zijn. :|

9. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.965
    15.004
    113
    Jeetje, ik hoop zo dat die narigheid toch echt binnenkort over is voor jullie. Wat een spanning moeten jullie inzitten.

10. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.323
    8.830
    113
    Vrouw
    Wauw gefeliciteerd! Hopelijk mag alles goed blijven gaan!

Vero0504 vindt dit leuk.
  11. Leolove

Leolove Fanatiek lid

16 apr 2016
    4.143
    1.682
    113
    Oh jullie waren toch net begonnen met klussen? Moet je nu weer opnieuw beginnen?

12. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.965
    15.004
    113
    We hadden net de oude kamer van mn dochter (babykamer) omgebouwd tot werkruimte...Mja we hebben nog een zolder, wordt alleen ff aanpoten want als t inderdaad goed gaat moet ik niet te lang wachten daarmee.

Met mn dochter kwam ik met +-21 weken in een rolstoel terecht vanwege mn bekken, daar heb ik nu nog last van periodiek en alle zwangerschappen sindsdien klopte dat probleem vrij angstaanjagend vroeg al aan. Wil ook niet onnodig alles overhoop halen en wij moeten naar t EMC voor vroegdiagnostiek. Dus beetje dubben wat nu handig is om wanneer te gaan doen.

Heb al wel een lijstje wat hoe dan ook weg kan, maar dan zijn we er nog laaaaaang niet. :roflmao:

Maar goed, ik klaagde eigenlijk alleen maar dat ik geen markering had gezet voor de eerste dag laatste menstruatie aangezien ik mn telling nu kwijt was en daarom toch maar eens ging testen.

Geloof dat ik momenteel weinig te klagen heb, wel een raar en compleet onverwacht verjaardagscadeautje alweer(!).

Gewooniemand, Syane, Magnolia29 en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.424
    30.770
    113
    Vrouw
    In combinatie met irritante kwaaltjes :thumup: :roflmao:

Vero0504 vindt dit leuk.
  14. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.546
    2.016
    113
    Even klagen. Afgelopen zaterdag zou de stratenmaker beginnen. Maar hij liep uit en kwam dus niet. Zou hij gisteren komen, slecht weer, kwam dus niet. Zou vanavond komen, slecht weer en is er dus weer niet. Nu komt hij zaterdag, maar als ik de weersvoorspelling zie, verwacht ik dat hij dan ook niet komt.
    Inmiddels is al 2 weken de bestrating eruit.

Vannacht elk uur van de wekker gezien.
    Kinderen op mijn werk waren continu op de grenzen bezig.
    Ik wou vanmiddag gewoon met een deken over mijn hoofd huilen in een hoekje.
    Kwam de thuisbehandelaar bij ons met een hele lieve kaart, daar kwamen de tranen.

Zaterdag de sterfdag van mijn moeder dus alles zit al hoog qua emotie.
    Hopelijk wordt het snel weer wat beter

15. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.965
    15.004
    113
    *klopt af*
    Laten we hopen gelijksoortig als mn dochter maar graag zonder rolstoel en iets meer slaap dan 18 weken lang 2.5 uur bij elkaar opgeteld per dag (schopte me t zuur in, of bovenop mn zenuwbanen van mn benen ineens een slapend bovenbeen, knap ingewikkeld soms)

16. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Dankjewel, lees net in zijn portaal een vaag bericht dat de mdl en KNO ook gevraagd zijn voor een ICC morgen.maar dat daar morgen ochtend voor gebeld word of het door kan gaan of niet. Echt rot want staat niet duidelijk wat er door kan gaan.

17. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik ben al maanden zó moe! Zo moe dat elke dag een uitdaging is. (Bloedtesten allemaal in orde)

Ik ben in oktober naar het caribisch gebied verhuisd en het jaar daarvoor was druk, alles regelen, mijn man zat er al ivm Covid-19 en het luchtruim wat dicht was.
    En alle jaren daarvoor waren druk, hectisch, veel tegenslagen, nare gebeurtenissen. Ik had gehoopt hier een beetje tot rust te komen en weer wat bij te komen, maar raak elke dag vermoeider. En dan heb ik nog geen eens een baan! Aaaargh. Het is nu half 5 in de middag en lig al een uur op bed. Nu moed verzamelen om uit bed te komen!

18. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.424
    30.770
    113
    Vrouw
    Ik las hoe je eerdere zwangerschappen gingen. Hoop deze wat prettiger gaat zijn voor je lijf.

Vero0504 vindt dit leuk.
  19. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.424
    30.770
    113
    Vrouw
    Kan het zijn dat alle narigheid van de afgelopen jaren er nu uit komt?
    Of heb je echt het idee dat het puur lichamelijk is? Als in. Iets mis in je lijf?

Pff. Voel wel met je mee hoor. Letterlijk :cry:
    Vreselijk irritant die moeheid.

20. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik denk dat het eerder psychisch is idd en dat alles er nu uitkomt!

Jij ook zo vreselijk moe?? Echt erg he.. bah!

Mamafiets vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina