Klaag zeur en zanik topic

Discussie in 'De lounge' gestart door LisbethSalander, 26 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Ja ik wilde net burn-out zeggen :| Zoveel mogelijk hulptroepen inschakelen en kijken of er iets is van geestelijke ondersteuning?
    Sterkte, ik heb je verhaal gevolgd, ik vond je erg moedig hoor!

Neuzeke en Lola1982 vinden dit leuk.
  2. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.212
    16.562
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Dat ik nog steeds een zere stuit heb. Het is echt een ### gevoel als ik bijv net op een bepaalde manier gaat zitten dan voel ik het echt een soort verspringen en is echt heel pijnlijk.
    Ik begrijp ook echt niet hoe ik eraan kom. Pas bij de huisarts voor iets anders geweest en nu dan maar weer terug.
    Irritante kwaaltjes iedere keer. Dan nek en schouders, een hielspoor die maar niet wil genezen en nu weer die stuit en ik heb sindskort een leesbril die ik op mijn werk nu ook tevoorschijn moet halen omdat ik anders de kleine letters op het scherm niet meer kan lezen.
    Echt heel leuk dat ouder worden :(

3. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.965
    15.006
    113
    Kan het niet zijn dat t hele zwikkie met elkaar in relatie staat? (de leesbril uiteraard niet). Ik bedoel ik begon ooit met een gescheurde spier in mn voet en eindigde een paar jaar later met migraine attacks. Puur omdat t hele span ander stond dan motorisch bedoeld. Kostte me flink tijd dat weer te herstellen omdat ik t zelf te lang heb laten gaan. Fysio zou je allicht beter kunnen helpen.

Als t probleem meer echt in de hoek van gewrichten of ontstekingen zit zou je varkensproducten eens kunnen laten staan (vlees maar ook gelatine bijv) kost je niks behalve even wat aandacht, maar kan dat wel verbeteren. Heeft even tijd nodig (reken op ongeveer 2 weken). Vervangt de huisarts niet maar is allicht een poging waard mocht je daar tegenaan lopen.

Anouk2005 vindt dit leuk.
  4. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ja zo voelt het (soms) wel. Uitgeblust!
    Ik ga morgen maar weer bellen maar de huisarts om te bespreken wat mogelijk is (psychische ondersteuning).

Neuzeke en Cindy1977 vinden dit leuk.
  5. Boedah

Boedah Niet meer actief

Dochter is al 7 weken verkouden / vreselijk aan het hoesten. Tot stikkens/kokhalzen aan toe, ook gewoon de hele nacht door. Bij de huisarts geweest voor die nare hoest, maar het is een bovenste luchtweginfectie dus moet zelf slijten. 2 weken geleden wel een kuurtje gehad voor oorontsteking. Opeens was het hoesten ook 4 dagen weg, om vervolgens dubbel zo hard terug te komen. Sinds gister lijkt ze eindelijk een beetje op te knappen, begint alleen weer te klagen over haar oren. Negatieve corona test gister trouwens.

komt man gister thuis en die wordt in 1 avond gewoon weer snot verkouden. Was hij 5 weken geleden ook al.

IK BEN ZO KLAAR MET AL DAT ZORGEN, GEHOEST EN AL DAT SNOT! :(

6. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Ik denk dat dat tot rust komen nu gebeurt en dat je daarom zo moe bent.

7. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.804
    4.585
    113
    Dat ik net een pakketje van een online speelgoedwinkel openmaakte, om het uit te stallen als verrassing voor mijn zoon... Tref ik in de doos van het speelgoedtankstation een heel leger dode motten aan! Nou PRACHTIG! En het dan maar gek vinden dat mijn smetvrees (met oorzaak beestjes/beestenplaag gehad in het verleden) het soms keiiii lastig heeft :thumup::confused:

Lafayette en citroenrasp vinden dit leuk.
  8. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.398
    21.792
    113
    Wat slordig zeg! Hoe komen die daar nou in terecht? :confused:

9. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.804
    4.585
    113
    Jaaa dát vraag ik me dus ook af. Het zat echt in de doos die om het speelgoed zat, dus niet de verpakkingsdoos. En ook echt tussen het plastic en het speelgoed zelf.. Iig mega goor..

10. Rizzoli

Rizzoli Fanatiek lid

21 aug 2013
    2.515
    966
    113
    Dat ik de strijd met mijn dochter (weer eens) verloren heb en ze dus te moe voor school thuis is gebleven.
    En mijn man zegt dan door de telefoon dat ik maar gewoon moet "doorpakken".
    Zo moeilijk, ze is echt oprecht heel moe, maar maakt ook een beetje misbruik van het feit dat ik er doorheen zit.

11. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.450
    30.818
    113
    Vrouw
    Gewoon heel irritant. Bij mij wel lichamelijk. Maar echte oorzaak blijft wat vaag.
    Sterk te ermee.

12. Yeuu

Yeuu Fanatiek lid

25 jul 2017
    1.434
    805
    113
    Vrouw
    Oef.. stap 1 is het hier neerzetten...
    Ik zeur op mezelf, ik ben sinds een maand begonnen met nieuw werk. En ik vind het ver-schrik-ke-lijk. Heb er veel voor moeten doen en qua combinatie met mijn kinderen is het ideaal. Maar... bleh!

Ik zou zo graag ooit eens willen zeggen "ik heb leuk werk, dit is wat ik leuk vind om te doen".

13. Lils

Lils Bekend lid

11 sep 2017
    614
    648
    93
    Vrouw
    Oh zo herkenbaar helaas:(.
    Mijn baan verdient niet slecht en qua randvoorwaarden is het echt perfect. (Thuiswerken, zelf mijn werktijden bepalen etc). Maar ik vind het werk zo afschuwelijk en saai. Ik word de avond vantevoren al chagrijnig als ik bedenk dat ik de dag erna moet werken:confused:.

14. Lils

Lils Bekend lid

11 sep 2017
    614
    648
    93
    Vrouw
    Mijn punt van klagen.. we willen de kamer van de jongste gaan opknappen en opnieuw inrichten en we komen er maar niet uit!!:(.
    Het is een kleine kamer waar de deur ook nog eens super lomp uitkomt en we vinden gewoon geen fatsoenlijke indeling..:mad:.
    Daarbij willen we ook nog een blindmuurtje met geluidsisolatie aan 1 kant plaatsen in de hoop dat ze dan niet altijd wakker wordt van de stomme buren, maar daardoor verliezen we weer zo'n 7 cm aan die kant waardoor een bed daar ook al niet meer goed past.

Pffff, t schiet echt zooo niet op.

15. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.693
    18.773
    113
    Vrouw
    Zelfklevende noppenschuim geluidsisolatie voor het lawaai?
    Schuifdeur of accordeon deur als een gewone deur te lomp is?

16. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Ow ja goede tip inderdaad, zo’n barn door!

17. Lils

Lils Bekend lid

11 sep 2017
    614
    648
    93
    Vrouw
    Ja, we hebben gekeken naar een schuif/accordeon deur, maar deze houden niet echt geluid tegen. De jongste slaapt echt zo licht, die wordt heel snel wakker van geluid.
    Het noppenschuim ken ik niet, ga ik eens even naar kijken.

Neuzeke vindt dit leuk.
  18. Cupcake01

Cupcake01 Fanatiek lid

8 feb 2016
    2.981
    1.320
    113
    Vrouw
    Of een kamerswitch doen?

19. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.693
    18.773
    113
    Vrouw
    Studio schuim heet het.
    Vaak zelfklevend.

20. Lils

Lils Bekend lid

11 sep 2017
    614
    648
    93
    Vrouw
    Ja hebben we naar gekeken, maar ons bed past niet eens in die kamer en de spullen van onze puber ook niet:(.
    We wilden een vaste trap naar de zolder maken, zodat we daar een extra slaapkamer konden maken, maar we sloegen achterover van de prijsopgave..
    Dit gaat m op korte termijn dus echt niet worden:(.

Deel Deze Pagina