Ik heb hem donderdag gehad en nergens last van! Kan dus ook nog. Maar dat zetten ze dan niet op hun sociale media, haha. Van AZ heeft nog niemand de tweede gehad denk ik, daar zit 11 weken tussen. Dus die de tweede hebben gehad, zal een ander vaccin zijn. Mn werkgever (huisarts) is bv van de tweede Modernavaccinatie ziek geworden, van de eerste geen last.
Ik verbaas mijzelf er nog steeds iedere keer over hoe sommige forumleden zo sjaggo kunnen zijn Altijd maar negatief doen en nooit ergens het zonlicht in zien Maakt niet uit hoe positief je iets ook brengt, ze moeten er altijd tegenaan stampen. Lijkt mij enorm vermoeiend om zo te zijn. Ik huppel als een naïeve doos door het leven, is echt zoooo fijn!
Mag ik even meeklagen? Super leuke functie gezien bij een bedrijf wat ik al langer ken, manager gesproken, uitgenodigd om te solliciteren... en vervolgens met een simpel mailtje afgewezen zonder toelichting omdat ze teveel reacties hebben gekregen. Zo’n domper! Oh en beterschap/sterkte voor degenen met gezondheidsklachten, zwemles perikelen en vervelende mannen .
Ja dat wilde ik ook doen, maar twijfel toch een beetje. Is dat niet gek of vervelend? Ze doen het waarschijnlijk niet voor niks met zo’n mailtje af?
I feel u woman S1 heeft er 3,5 jaar over gedaan en met S2 ben ik ook al ruim 2 jaar bezig. Het is dat covid mij een break heeft gegeven, want ik was bijna geïmpregneerd met chloor. Daar haal ik mijn jeugdige look vandaan
3,5 jaar! C is in vorig jaar begonnen maar door al die Lockdowns heeft ze nog maar weinig lessen gehad. Hoorde al dat badje 1 en 2 hier het langste duren dus 8 uur is voorlopig de tijd dat we er moeten zijn helaas
Ik bedacht me hetzelfde. Ik heb serieus lang nagedacht, want misschien is het ook wel lekker om gewoon eens te klagen. Maar ik kan (gelukkig) momenteel niks bedenken.
Je bent niet de enige, morgenochtend zit ik ook weer om 6.15 in de auto Gelukkig niet buiten wachten, ik mag morgen helpen met kinderen begeleiden naar de wc. Blij dat de zwemlessen niet doorgingen afgelopen maanden. In die kou zo vroeg buiten/ in de auto moeten wachten
Ja hier ben ik het ook mee eens. Al kan ik ook wel een baalbui hebben hoor. Meestal als ik moe ben en de kinderen niet mee werken
Ik ben begonnen met de grote schoonmaak. Als in alle kasten leeg, alles van zijn plek, zelfs de plinten krijgen een poetsbeurt. Omdat ik ook werk gaat t niet heel snel. Dus ben ik eindelijk na een week toe aan de bijkeuken zie ik de woonkamer alweer ontploft zijn door de kinderen. Waar die het voor?? Ik vervloek onze 170m2 momenteel.
6:15 omg das nog vroeger. Alleen de gedachte al. Wel lekker dat je wat te doen hebt. Hier wel wachten in de auto of als het lekker weer word ga ik gewoon buiten zitten. Soms ga ik naar mijn moeder die woont vlakbij.
Ahhhgggg ik zou hier echt niet tegen kunnen. Als je geen hond kunt betalen, moet je ook geen hond willen. Gewoon logisch nadenken. Verkoop je hondjes? Dat zou ik ook niet kunnen hahaha. Ik ben zo iemand die haar kleine hondje heeft laten steriliseren omdat ik echt geen pupjes uit haar kleine v zou kunnen zien komen. Arm ding Oh, en ik zou alle pups zelf houden. ik ben zwak!
Dat het al een aantal weken erg lastig is om een bezorgmoment bij de Appie te krijgen. Hiervoor was het geen enkel probleem. Zwaar irritant
37.3 en alle keren tussen 37 en 38 bevallen mn hormonen alle winkels leeggeshopt afgelopen week en ik blijf klusjes zien baby waar blijf je haha
Dan is dondermiddag van 17 tot 18 nog niet zo vreemd hoor Nee zonder gekheid, 8u zwemles vind ik echt veel te vroeg dus ik snap je