Hoe duimende baby toch warm toedekken?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door renee85, 28 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. renee85

renee85 Actief lid

7 apr 2012
    208
    1
    18
    Mijn zoon (3,5 maand oud) duimt sindskort in bed als hij inslaapt. Heerlijk rustig is het :) Maar omdat hij beide armen boven de dekens doet daarvoor, schuiven dekens tot ver onder zijn oksels. Hij ligt er dan zo koud bij, lijkt me. Hoe doen jullie dat? Gewoon zo laten, of toedekken met een arm alvast omhoog ofzo?

2. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Slaapzak aantrekken met mouwen. Dan een dunne deken om toe te stoppen.

3. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Wij gebruiken geen dekens, alleen slaapzakken met lange mouwen dan is het probleem opgelost.

4. renee85

renee85 Actief lid

7 apr 2012
    208
    1
    18
    Hij slaapt nu nog in een puckababy, sinds vandaag met beide armen 'los.' Als hij dat echt aankan gaan we idd over op slaapzak. Goed idee. Iemand een tip welke goed is als opvolging op puckababy, dus bakerzakje. Dat hij niet meteen helemaal 'los' ligt.

5. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Laten gaan. Als ze koud hebben hoor je vanzelf

6. Goldsword

Goldsword Fanatiek lid

14 dec 2013
    1.422
    0
    36
    NULL
    Rotterdam
    Slaapzak met mouwen vind ik zelf niet zo'n succes, ik doe dl meestal romper met lange mouwen aan onder haar pyjama. Dan gewoon dikke slaapzak (zonder mouw) en als het heel koud is eventueel deken erover. Slaapt altijd heerlijk, heeft nog nooit met haar armen onder de deken gelegen ...

7. E1982

E1982 Bekend lid

17 feb 2009
    971
    0
    0
    Wij gebruiken de newborn bag van puckababy. Heerlijk warm en geborgen.

8. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Hier slaapt dochter al vanaf dag 1 met de armen boven de lakens, en slaat net zo lang in de ronte totdat ze lakens van dr armen af zijn.

hier gewoon een romper met lange mouwen en de pyama eroverheen.
    Koude handjes heeft ze wel maar ze slaapt heerlijk, dus ze zal er geen last van hebben

9. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Hier is ie ook met drie maanden gaan duimen. Toen sliep ie nog gewoon onder een lakentje en dekentje en is met zes maanden alleen met een slaapzak gaan slapen, zonder mouwen. Zolang hij lekker slaapt zal ie het niet koud hebben, heb er hier in ieder geval nooit speciale maatregelen voor genomen...

10. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Hier alleen slaapzakje, geen dekentje. Warm genoeg

11. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Hier alleen een dekentje, ze ligt op d'r buik met d'r armen boven de dekens, met lange mouwen aan, ze lijkt het nooit koud te hebben dus ik doe daar dan ook verder niks aan:).

12. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Euh. Slaapzak gewoon. Veel veiliger en warmer.

Deel Deze Pagina