niet zwanger voelen

Discussion in 'Zwangerschap' started by nachtbloempje, Apr 6, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nachtbloempje

nachtbloempje Actief lid

Jan 30, 2010
    113
    0
    0
    Mijn vriend en ik waren niet met zwanger worden bezig. Ik ben vandaag 2 dagen overtijd. We hebben de laatste dagen wat stress gehad dus dacht het zal daar we aan liggen dan mijn ongie weg blijft. maar om het zeker te weten toch maar even een test gedaan vanmiddag, niet te verwachten dat ik dus zwanger ben.

Ik heb totaal geen zwanger gevoel, geen symptomen niks.
    Ik wilde graag weten of er meer hier zijn die dit hadden?

dit was mijn test vanmorgen

2. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,841
    177
    63
    Nou meid, da's toch echt een duidelijk positieve test! Ben je er wel blij mee, ondanks dat het niet gepland was?

De kwaaltjes komen nog wel, meestal vanaf 6 weken.. En sommige meiden hebben geluk, en hebben helemaal nergens last van! Dus daar hoef je je nu nog niet druk over te maken..

3. nachtbloempje

nachtbloempje Actief lid

Jan 30, 2010
    113
    0
    0
    Och meid ben er ontzettend blij mee!!!Het is totaal onverwachts. Zal nooit zeggen dat dit kindje ongepland is.. Want het is super welkom. Had het gewoon niet verwacht. Met mijn zoon had ik hele zere borsten en verder niks.

4. debq

debq Fanatiek lid

Mar 10, 2010
    3,797
    761
    113
    Hihi, klinkt herkenbaar! We waren wel bezig om zwanger te worden, maar ik had heel lang dat ik eraan moest wennen. Soms heb ik nu bv zelfs nog het idee dat mun buik nog best plat is, maar dan doe ik de deur net niet ver genoeg open of kijk ik in de spiegel en denk ik, wow...
    En als je straks het hartje hebt gehoord en je kindje voor de eerste keer voelt schoppen drinkt het wel door hoor!
    En natuurlijk GEFELICITEERD!!

5. MissT

MissT Niet meer actief

Hey meid,

Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap!!!
    Ik voelde me rond de 4 weken ook niet zwanger, had geen symptomen niets.. maar sinds volgende week (was toen 5 weken) verging ik van de misselijkheid, extreem moe en pijnlijke borsten.
    Geniet dus nog maar even van de niet-kwaaltjes ;) het kan zo omslaan hihi.

6. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,841
    177
    63
    Hihi, nou super dat je er zo blij mee bent, en onwijs gefeliciteerd!!!
    En echt, geniet er van dat je nog geen kwaaltjes hebt, want het kan idd zomaar omslaan hoor ;)

7. nachtbloempje

nachtbloempje Actief lid

Jan 30, 2010
    113
    0
    0
    debbrunschot
    Bij jou is het al bijna zover zie ik nog 8 weekjes.

MissT
    Ik hoop maar dat die kwaaltjes komen want dan kan ik denk ik wel 'echt' geloven dat ik zwanger ben. Ben nog altijd stom verbaasd.

8. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

Dec 2, 2009
    1,816
    691
    113
    Female
    allereerst gefeliciteerd met jullie zwanger (jij en je man en je zoontje)

ik heb een wel geplande zwangerschap ma heb pas getest toen ik al 6 weken zwanger bleek te zijn, waarom pas zolaat omdat wij al 3 maanden geld hadden uitgegeven aan testen en elke keer niet zwanger waren en nu dacht al ik 2 weken overtijd ben testen we pas!

ook toen had ik nog geen symptomen van zwanger zijn hoor, soms komt het pas met 6 weken en soms zelfs later! en het is echt een overduidelijke Positieve test! Geniet er juist nu nog maar ff van dat je er nog niet zoveel van merkt, al snap ik dat je dat niet echt prettig vindt en dat het je onzeker maakt.
    wat je ook nog kunt doen is morgen ochtend voor de zekerheid nog een testje doen.. of over 1 weekie.

9. fuJ

fuJ Actief lid

Mar 19, 2010
    107
    0
    0
    Provincie Flevoland
    Hartelijk gefeliciteerd!
    Ik herken het absoluut!
    Ik had tot vanmiddag ook het gevoel dat ik niet zwanger was! Vanaf het moment van testen was het heel onwerkelijk. Vanmiddag de eerste echo gehad en het ziet er allemaal goed uit! Het kindje in m'n baarmoeder gezien!! Het dringt nu pas (een beetje) door!
    Tot op heden nog steeds geen klachten!
    x

10. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

Aug 6, 2008
    2,166
    10
    38
    Female
    Paradise.
    gefeliciteerd met de zwangerschap.

11. angiebaby