Hoi Meiden, Ik heb een vraagje en dat is welke sporten je kan doen als je zwanger bent. Ik wil graag weer gaan sporten, maar ik wil dan wel een sport gaan doen die je ook de eerste maanden van je zwangerschap gewoon nog kunt doen. Ik weet dat het lang kan duren dat je eenmaal zwanger wordt, dus wil gewoon lekker bezig zijn. Heeft iemand tips?
Ik doe Cardio heb wel gelezen dat je hartslag niet te hoog mag komen want dat is slecht voor de baby.
Ik heb bijna de hele zwangerschap gefitnesst. Je mag je buikspieren tijdens de zwangerschap niet trainen en ook de binnenkant van je benen moet je de laatste maanden niet meer doen. Er zijn heel veel sporten die je nog gewoon kunt doen, maar je moet gewoon kijken of die sport risico heeft op vallen of vervelende botsingen met je buik.
Ik fiets gewoon lekker door Zit in de woonkamer op mijn racefiets. Kom dus nergens, maar blijf wel lekker bezig.
ik deed voor mijn zwangerschap triathlon en duathlon, schaatsen en dit heb ik tijdens mijn zwangerschap allemaal vol kunnen houden tot 6 maanden; zij het op een wat lager pitje natuurlijk. maar dat gaat ook vanzelf. fietsen gaat nu ook nog en het hardlopen heb ik vervangen door wandelen.