Klaagtopic hitte

Discussie in 'De lounge' gestart door Roetje08, 23 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sassie1981

    Sassie1981 Fanatiek lid

    2 mrt 2006
    2.889
    619
    113
    Het mag van mij weer 10 graden koeler hoor. Heb zo niks met deze hitte.
     
  2. Gewooniemand

    Gewooniemand Niet meer actief

    En toch lig ik nu onder mijn dekbed in bed :roflmao:. Zonder dekbed kan ik niet slapen en ook niet met een laken.

    De kinderen hebben net als mij hun dekbed over zich heen, alleen mijn man ligt zonder dekbed.:roflmao::roflmao:
     
  3. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Ik heb er normaal niet zo een moeite mee maar nu ik zwanger ben :eek:
    Ik heb het stik benauwd en voel me echt af en toe niet goed worden.
    Hier staat de ventilator al de hele avond aan in de slaapkamer en ik slaap zonder laken vannacht..En ik ben zo blij dat ik nu alleen slaapt, mijn vriend gaat onbewust constant tegen mij aan liggen snachts.. met dit weer is dat zo vies
     
    boboke vindt dit leuk.
  4. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.097
    5.274
    113
    Was even de vakantie verbeten! Zit er nog niet in.
     
    Snoopy1979 vindt dit leuk.
  5. Devilschase

    Devilschase VIP lid

    1 dec 2007
    20.874
    7.641
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik heb de kinderen beloofd dat we naar het strand gaan... maar eigenlijk heb ik helemaal geen zin... moet ik eerst weer van die stomme strandspullen halen enzo, bloedheet, vet druk dus wil er vroeg zijn... bleh
     
  6. Spikkel19

    Spikkel19 VIP lid

    18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    ik twijfel of ik met de kinderen ga fietsen of niet zucht.. tis over het water ( met vveerpontje) en dan nog een stukje fietsen. . twijfels twijfels twijfels aan gezien het zo heet word het zal dan sowieso in de ochtend zijn

    bleghh
     
  7. Roetje08

    Roetje08 Niet meer actief

    Wat een kutnacht, hele nacht liggen keren en draaien door de warmte met dat zwangerschapskussen. Heb echt geen idee wat we vandaag gaan doen. Moet er niet aan denken om buiten te komen. Het is hier nu alweer 25°
     
  8. Adje

    Adje VIP lid

    21 aug 2015
    15.495
    24.370
    113
    Zwanger zijn in deze hitte is ook echt kut. Ik was hoogzwanger in de zomer van 2003 (tot vorig jaar was dat de warmste zomer ooit). En ik kon niks meer. Alleen maar op de bank zitten met een ventilator op me gericht. Het was gelukkig mijn eerste, dus dat scheelde dan weer. Bij de tweede Was ik zwanger in exact dezelfde periode en dat was een ‘slechte’ zomer, ideaal! Dus sterkte aan de zwangere dames!

    Wij slapen allemaal gelukkig nog prima. Op de kamer van zoon was het 29, maar hij heeft goed geslapen. En de rest slaapt met een ventilator op het bed gericht. Dat werkt voor ons echt prima.
     
  9. prjbt

    prjbt Niet meer actief

    Ik was vorige zomer hoogzwanger van de 5e. Vond het heerlijk. Die warmte werkte pijnstillend
     
    Poppy4 vindt dit leuk.
  10. Spikkel19

    Spikkel19 VIP lid

    18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    weet je wat ik echt een irritante factor vind? wat eet je met dit weer? bbq kan niet want man heeft storingsdienst dus moeten gerechten zijn die ik makkelijk op kan delen. irritant gezeur haha
     
  11. jessy77

    jessy77 VIP lid

    9 aug 2007
    8.604
    5.886
    113
    Alsof ik een freaking sauna aan het schoonmaken ben, zo warm is het hier in huis, nu al!:cry:
     
  12. Dubbelgeluk

    Dubbelgeluk VIP lid

    18 mei 2013
    11.634
    10.536
    113
    BBQ-en met dit weer begrijp ik dan weer niet. Het is al warm en dan ga je ook nog boven vuur staan. Met 25 graden is dat leuk.

    Ik ben bijna 35 weken zwanger, het is warm, het is niet alles, maar ik ben dankbaar dat ik nog steeds zwanger ben. Vandaag wel even naar een verjaardag, maar morgen blijf ik de hele dag binnen en gaat mijn zoontje naar opa en oma.

    In huis is het beneden 25 graden. Hopelijk kunnen we dat lang volhouden.
     
    NiVa0230 vindt dit leuk.
  13. Aanoniemous

    Aanoniemous Fanatiek lid

    15 feb 2016
    1.546
    962
    113
    Vrouw
    Gister dood geschrokken. Waren lekker op het strand mijn zoontje van 2 heerlijk aan het spelen, begint hij opeens raar te lopen en door zijn benen te zakken. Dus toch door de hitte.
    Vandaag blijven we binnen o_O
     
  14. Sunny37

    Sunny37 Actief lid

    11 dec 2017
    219
    146
    43
    Vrouw
    Had ik ook vorig jaar, was ik zwanger. Normaal heb last van warmte, maar sindsdien kan ik er niet tegen zelfs nu onze zoon er is, pfff :confused:
     
  15. Rannie

    Rannie Actief lid

    21 dec 2012
    442
    56
    28
    Vrouw
    Een koude pasta salade is het hier vaak met zulke extreme temperaturen
     
    Sunny37 vindt dit leuk.
  16. Fantykoekie

    Fantykoekie Fanatiek lid

    18 jul 2018
    2.655
    3.466
    113
    Vrouw
    Met dit weer moet je ook niet gaan schoonmaken.
    Wij zijn opgestaan en zoon speelt Minecraft, ik kijk Netflix en vriend tokkelt op de tablet.
    Volgens mij doen we dit zo ongeveer de hele dag.
     
    NiVa0230 vindt dit leuk.
  17. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.946
    15.248
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik was in 2003 ook zwanger van de oudste maar ik kan me dat helemaal niet meer herinneren dat het toen zo warm was maar ik was dan ook in de winter uitgerekend en ik zal het verdrongen hebben ;)

    Met de jongste was ik hoogzwanger in de zomer van 2012, ik zie mezelf nog zitten in huis, alles dicht, ventilator aan, voetenbadje en een goed boek en man met oudste kinderen naar het zwembad, had toch wel iets ;)
     
  18. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.946
    15.248
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Zojuist met de hond zijn laatste rondje voor vandaag gelopen, maak me echt wel zorgen om deze knapperd met zijn hijgen onderweg, ligt nu lekker in de hal na een hele bak water te hebben gedronken en zijn pootjes te hebben gedompeld. Rustig aan doen verder.
    Nu even stofzuigen en straks met de jongste naar een overdekt winkelcentrum, laatste vakantie inkopen doen en samen lunchen en vanmiddag gewoon naar zwemles, zal voor mij wel zweten worden maar we gaan luchtig gekleed.
    Maak me meer zorgen om mijn oudste dochter die nu op handbalkamp in Brabant is, ze kan er al zo slecht tegen warmte, hoop niet dat ze een zonnesteek krijgt maar volgens de laatste updates hebben ze het programma aardig aangepast.
     
  19. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.946
    15.248
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Vanavond eten we overigens gewoon lasagna, doen we altijd na zwemles, maak ik het van tevoren klaar.
    Gisteren al soep met brood gegeten maar vind ik ook geen fatsoenlijke maaltijd ;)
     
  20. jessy77

    jessy77 VIP lid

    9 aug 2007
    8.604
    5.886
    113
    Ja maar met 4 kinderen, een man en 2 katten in huis moet ik wel maar alleen maar netjes voor het oog hoor, meer doe ik ook niet:D
     

Deel Deze Pagina