Met de kermis...kun je dan wel fatsoenlijk naar t ziekenhuis of beval je thuis? Ik hoop ook dat het snel begint, ben t echt beu. Maar probeer t los te laten.. (maar dat is stiekum ook in de hoop dat het dan snel begint hahahahaha)
Ik ben er ook weer hoor, eventjes klagen! Heb al vanaf zondag hele dagen harde buiken, en als kleinlief beweegt voel ik dat niet alleen in mijn buik maar ook daar beneden door middel van heftige steken... Ben die pijn in de buik van de harde buiken zat, en heb het helemaal gehad, ik ken dit helemaal niet...Bij mijn zoon had ik het niet..ja de dag voor hij geboren werd, dinsdags vanaf uurtje of 4 in de middag harde buiken, en snachts om 03:12 is hij geboren... Nu al dag 5 van de harde buiken en nog niets..Ben het helemaal zat!! Voor alle dames die nog moeten bevallen...Ik hoop dat het gauw gebeurd en duim met jullie mee!!
Hoooooooooo ik ben echt kapot...... Ik hoef nog maar 6 dagen want ze gaan volgende week wo inleiden maar men....... Het voelt echt als 6 weken.
ook ik begin het nu zat te worden, lichamelijk word het steeds zwaarder voor mij al een paar dagen flink beroerd zijn uit het niets, en overal last van
Gefeliciteerd met je man! Tis wel een mooie dag om te bevallen hihi Ja ananas of sexen ? Schijnt dat een of ander stofje in het sperma de bevalling op kan wekken? Moet je ook maar net zin in hebben haha in sex dan . Voelen jullie de beeb goed? Hij schopt minder maar drukt regelmatig met de billetjes tegen mn ribben haha. Met andere woorden ik ben er wel hoor hihi
Thnx!! Nou de zin is er wel hoor hahahaha maar omdat we zaterdag zijn verjaardag vieren wil ie nu t/m zondag geen sex meer.. Daarvoor hebben we zowat elke dag sex gehad maar t hielp nie De ananas werkt ook (nog) niet hoor hahahaha maar krijg m echt niet zo ver om toch ff sex te hebben (shit)
Ja maar dat kunnen wij ook zijn hihi... Heb weer zeurderige steekjes in mn liezen pfff ook bekaf! Jullie hebben wel lekker weer om de verjaardag te vieren by the way ...
Ja ik misselijk en hele lichte rugpijn...lig lekker op bed. Moet trouwens wel vaak naar de wc...voor beide zeg maar ja super mooi idd!!
Gefeliciteerd met je mannetje Jamietje! Wat flauw dattie nie ff wil sexen Doen ze normaal ook niet moeilijk over maar nu het "moet" Misschien een goed teken dat je steeds naar de wc moet.. Misschien zijn je darmen zich wel aan het legen voor de bevalling *duim*
Thnx, ja flauw he!! Ja nou ik hoop t echt.. elke ochtend word ik teleurgesteld wakker hahaha zo van: "shit weer een nacht waarin ik geen weeen gehad heb "
hahahahahahahaha ja idd Bij de weeen die ik had van mijn dochter kon ik die paar minuutjes tussendoor makkelijk slapen
Haha das idd makkelijk , wat vind ze er van dat er een kindje komt ? Manlief is hier helemaal op, zijn vakantie begint pas als ik ga bevallen, dus hij is moe en ik moet nog bevallen haha. Ik heb ook wakkere nachten en fantaseer dan hoe het zal zijn als Oetie (bijnaam) geboren is. Als ik dan weer slaap ben ik na 45 min weer wakker om te piesen. Zo zie ik het elke nacht weer licht worden haha. We weten niet wat het wordt dus het is zo spannend. We zijn benieuwd of ons gevoel klopt. De wieg staat naast ons bed aan mijn kant. Raar idee dat daar straks echt ons kindje ligt. Net ff rennies gescoord voor vanaaf, ook maagzuur speelt hier op. En ff een shitload aan fruit gehaald als avondmaal. Ik kan geen eten meer op zoals aardappels en vlees. Herkenbaar?
Dochter vind het helemaaaaaaal geweldig! die wil dolgraag helpen met van alles..Ik wil haar ook heel erg bij haar broertje betrekken. Hier tzelfde qua vakantie.. in principe begint zijn vakantie als de kleine geboren word.. anders gaat ie 24 augustus is (lekker 3 weekjes thuis). Ja heb al een hele tijd trg rennies gehaald maar ik weet niet wat ik viezer vind, rennies of maagzuur hahahaha Ik eet juist MEGAAAAAA veel.. alsof ik voor 3 eet. Eet savonds voor ik ga slapen zelfs nog vaak wat brood omdat ik anders snachts honger heb.
Aaah wat lief dat ze zo betrokken is. Schattig is dat! Fijn dat jou hubby straks een tijdje thuis is. Die van mij heeft het vakantierooster rond gemaakt. Dus straks is hij 6 weken thuis! Hij heeft ook gewoon geen vakantie gehad vanaf vorig jaar. Nja die rennies zijn idd niet jammie haha maar het helpt me wel! We hebben vanaaf samen wat gebbqd maar kwam niet verder dan 2 frikandellen en toen zat ik nokkievol! Ik heb wel veel dorst vooral ranja hmmm. Frisdrank verdraag ik ook niet meer. Heb weer pijntjes in mn lies net of ik ongesteld moet worden, mn rug zeurt en O.etie is druk! Dus ik ga zo lekker douchen en proberen te slapen. Trusten meiden! xxxx