*Klaagtopic* Ik ben het zoooo zat!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door poppedopje, 29 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Word net wakker van pijn in mijn heupen...toen ging ik plassen,kon halverwege afknijpen omdat mn potje beneden staat(om 9:15 weer naar vk).
    Ik naar beneden..kreeg ik weer pijn in mn heupen.
    Weer in bed gaan liggen,werden mn darmen boos,kon ik weeeeer naar de wc
    Hopelijk voortekens..de pijn op mn heupen komt en gaat...hou t maar op voorweeen

2. Lien81

Lien81 Actief lid

5 jul 2006
    250
    0
    0
    Ik heb vannacht voor het eerst in tijden weer eens echt geslapen, minder wakker geworden dan normaal. Maar als ik dan wakker werd, wat een pijn in mijn heupen zeg! Echt geen idee hoe ik moet gaan liggen. De pijn is nu wat gezakt naar mijn benen, lijkt op een soort spierpijn. Moet ook steeds regelmatiger naar de wc voor een grote boodschap, dus ik hoop dat het allemaal voortekenen zijn. Maar heel concreet wordt het helaas nog niet....

Hoewel ze van mij vandaag nog geboren mag worden, zou het op zich handiger zijn om het nog een weekje vol te houden. Vanavond eten met vriendinnen en volgende week woensdag staat een bezichtiging van een mogelijk nieuw huis op de planning. Zou toch jammer zijn als manlief daar alleen naar toe moet. Lastig hoor!

3. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Ik ken t :)

Vanmorgen bij vk geweest, ze schat de baby nu op ongeveer 3,5 kg
    Gewoon nog ff doorbijten.. ze zei alleen dat mijn voorweeen die ik van de week had en de uitputting die ik ineens heb geen voortekens zijn dat t snel gaat gebeuren... :)( zucht :()

4. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Aww dames, wachten duurt lang he...

Heb hier afgelopen nacht weer lopen spoken. Toch wel weer geslapen van 5 tot 10 uur...

Had net mn onderbroek nat en mn legging ook! Dus ik kijken p de plee zit er dik wit slijm in mn onderbroek (sorry) hebben jullie dat ook ?

5. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Ja ik heb dat de afgelopen week de hele tijd, erg irrie

6. Lien81

Lien81 Actief lid

5 jul 2006
    250
    0
    0
    Ja, heb ik ook. Erg vervelend. Iets vaker verschonen maar...

7. Aloe

Aloe Niet meer actief

Jippie, vanmorgen getoucheerd.
    Iig 2 cm.
    Woensdag gaan ze de vliezen breken.

8. Joyskuh

Joyskuh Actief lid

9 mei 2011
    448
    0
    0
    limburg
    Hier vandaag uitgerekende datum :) gisteren vk geweest helaas nog geen ontsluiting wel een verhoogde onderdruk wat dus idd kan wijzen op een naderende bevalling
    I hope so want ik ben het zat pffff

9. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Spannend hoor ladies!

Aloe ben je zenuwachtig voor woensdag of valt t mee?

Slijmverlies is echt yakkie! Idd vaker verschonen, kan niet goed tegen inlegkruisjes, dat broeit als de ziekte ...

10. xxjoxx

xxjoxx Actief lid

5 nov 2011
    197
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook last van dat slijm....verschoon af en toe 3x per dag! Vind het zo vies!

Vind het zo spannend...jullie ook?! En iedere x denk je wat te voelen...gister kei krampen onderin...moest ik poepen..is het weg..haha!

Ik heb een aantal mensen om me heen wie zeggen van het weekend wordt je mama...nou ben heeel erg benieuwd...ben de 22e uitgerekend...zelf denk ik meer aan de 15e ofzo...heb ook last van me heupen inderdaad vooral als ik even gelegen heb en me dan om wil draaien...

Succes meiden!!

Xx

11. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Aloe... jaloooeeerssss

Ik heb vandaag heel zielig gedaan bij de vk. Heb ook gezegd dat ik kapot ben en langer dan 40 weken echt niet trek, trek t nu al niet om bijv. naar de winkel te lopen en terug (das nog geen 5 min).
    Nou ja dan moest ik mn dochter maar gewoon met de auto naar school brengen en stofzuigen maar achterwege laten (euh yeah right.. met 2 honden in de rui en 3 vogels).

De baby maakt t me vandaag erg moeilijk.. tegen mn ribben schoppen en tegelijk tegen mn schaambeen slaan ofzo, erg vreemd.

12. Bellabella

Bellabella Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.082
    1
    0
    Gooi
    Jamietje: wat echt heel fijn is; wij hebben een stofzuigerrobot! Ideaal, helemaal als je veel dieren hebt (wij ook). Google anders even op Roomba en bekijk de filmpjes!

13. Son1980

Son1980 Bekend lid

2 jun 2012
    689
    1
    0
    Heb me zo lang mogelijk ingehouden. Morgen 36 weken. En ik ben het ook zat !!!

Harde buiken. Gekke benen die alle kanten op willen. Huilbuien!!! Het gevoel alsof mijn baarmoeder ieder moment er uit kan vallen. Obstipatie. Onmogelijke borsten die in een cup H gaan.

Slecht slapen enz enz enz.....

Zo das er uit !!!

14. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Grr... Vandaag bloedgeprikt.. belt het ziekenhuis..Verhoogde glucose.. maandag weer een suikertest (gvd 2 uur op het ziekenhuis gaan zitten blegh) En dan maar hopen dat ik geen zwangerschapssuiker heb anders kan ik ook nog op dieet de laatste weken of aan de medicijnen.. Nee dat maakt het niet echt leuker zeg maar..
    *einde klaagbericht*

15. Aloe

Aloe Niet meer actief

Hihi ik snap dat je jaloers ben maar joh het kan zomaar ineens beginnen bij je....ben je dadelijk eerder als ik.

16. Aloe

Aloe Niet meer actief

Een beetje heel erg spannend vind ik het zeker ja;)
    Nerveus dat gaat nog wel.

17. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Lijkt me idd ook heul erg spannend. Ben benieuwd hoor, je kan nu mooi aftellen!

18. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.266
    16.650
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Vandaag 38 weken van nummer 3 en ik ben er ook helemaal klaar mee.
    Afgelopen nacht amper geslapen omdat ik continue moet plassen.Mijn voeten en kuiten zijn gezwollen van het vocht en alles doet gewoon pijn in mijn lichaam.Bukken is haast niet meer te doen.
    De baby is ook nog steeds niet ingedaald en heb ook het idee dat ze weer hoger ligt want ze lift continue tegen mijn ribbenboog aan te drukken pfff.
    Ik heb me vandaag voorgenomen om helemaal niets meer in huis te doen dus geen schrobben en poetsen want mijn lijf kan het gewoon niet meer.Het huis is opgeruimd ed en komende maandag komt mijn moeder nog even wat klusjes doen.
    Maandag weer naar de VK en dan eens horen hoe die kleine ligt.
    De 1ste kwam met 35+4 weken,de tweede met precies 40 weken en ik denk dat deze ook nog wel even blijft zitten.
    Ik ben bijna geneigd om de dagen af te gaan strepen.Ik houd mezelf maar voor dat ik over ieder geval 4 weken wel bevallen moet zijn mits ik overtijd zal gaan lopen wat ik natuurlijk niet hoop want vlgns mij ga ik dan fysiek en mentaal gewoon niet redden.20 aug gaan de kinderen ook weer naar school en beginnen ook weer alle sportclubjes op de meest onmogelijke tijdstippen,wordt al naar als ik eraan denk dat ik dan nog steeds met dit lichaam moet rondhobbelen.

Iedereen veel sterkte met de laatste loodjes.Het einde is in zicht en dat moeten we maar in gedachten houden.

19. Kaden

Kaden Actief lid

13 dec 2011
    441
    0
    0
    Ik dacht dat bij mij de baby ook niet was ingedaald omdat ik ook constant vanalles voel bij mijn ribben, maar de verloskundige zei na het voelen dat het hoofdje toch echt was ingedaald. Dus het kan wel hoor dat de baby zowel hoog als laag ligt.

20. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Ja dat had ik ook, hij of zij ligt vast in mn bekken maar nog voel ik dat kontje in mn ribben priemen ....

Deel Deze Pagina