pfffff dit zijn toch geen normale temperaturen meer!!!! zit binnen met de ventilator aan..vriendlief heeft buiten het badje opgezet, maar ben ook zoooo moe en gaar gewoon dat ik alleen maar wil liggen en slapen. Ben ook erg duizelig. Iedereen maar lekker naar het strand enzo..en ik zit binnen Ben vandaag officieel 'overtijd' haha.
De temperatuur is inderdaad erg hoog! Ik zit binnen ook te bezwijken van de hitte en ik hou ook nog eens super veel vocht vast. Ik zit nu ook lekker met m'n voetjes in het water. Dat helpt wel!
wraaah ik ben weer een beetje bijgekomen! Gister gebbqd, en vannacht om half 1 heftige buikkrampen. Diarree en overgeven, daarna uurtje geslapen en werd ik wakker van maagzuur in mn mond. Weer overgeven, en diarree. Ik denk dat het een combi was van te vet eten vd bbq het weer enz enz. Schoonmama is net weg, ze heeft me de was opgehangen en de afwas gedaan. Ga zo lekker ff weer slapen, voel me slapjes
Ben vanmiddag nog heel even op de fiets naar het winkelcentrum geweest.Is nog geen 5 minuten fietsen dus goed te doen maar wat een bloedhitte.Heb voor vanavond voor mezelf een lekker salade met gerookte kip en paste gehaald en een lekker ijsje voor erna. Ik moet mezelf maar een beetje verwennen. Zal blij zijn als dit weekend voorbij is want wordt ook een beetje depri van het alleen in huis zitten.Heel erg saai natuurlijk.Iedereen is leuke dingen aan het doen en ik zit hier met een dikke buik en pijnlijke opgezwollen voeten.De baby is vandaag wel een stuk rustiger.Ik voel haar wel doorgaans maar niet meer dat pijnlijke van afgelopen dagen.Een beetje rust in de tent vanbinnen. Maandag de kinderen weer naar school.Zal wel een boel opmerkingen krijgen dat ik nog steeds rondloop met mijn dikke buik haha.Ik geloof dus echt niet dat ik komende weekend ga bevallen en we gaan gewoon richting de 40 weken.Het zijt dan maar zo maar ik wil echt niet naar de 42 weken want dat ga ik niet trekken vrees ik.We wachten maar af en dat doen we dan ook maar dit hele weekend.Saai thuis zitten maar het is voor een goed doel. Ga weer even verder. Gr.
Ingrid toch pas goed op jezelf joh, ik voel me net als jou hoor. Heb ook geen zin om steeds binnen te zitten. Kreeg net een boos telefoontje van manlief. Was met buuv ook naar de winkel geweest. Heb me laten rijden omdat ik me slap voelde. Had echt zin in fruit, dus ananas gehaald en bananen! Groene druiven hadden ze niet! Stommerds bij de emte haha. Manlief had dus gebeld maar mobiel nie bij me. Dus die ongerust, schoonmama boos op mij. Die was nog geweest om de afwas te doen maar voelde me te bezwaard om dr op de fiets het centrum in te sturen! Nja lucht weer geklaard, fruit ligt op de schaal! Maar pff wat is het heet! Zo ff pootje baden, zelf de hond wil niet naar buiten! Zegt al genoeg! @ mymy als je zin hebt mag je hier ook wel dweilen haha... x
Phoe ja erg warm,met de kids wezen zwemmen! Ik denk soms dat ik nog te veel kan,maar word toch wel erg zwaar. Lijk wel een watermeloen met al dat vocht!. Ook nog eens op mijn ''guffert'''gegaan,viel gelukkig op mijn knieën. lag wat straatwerk open iedereen stond er bij en keek erna,maar een hoogzwangere even helpen..nee hoor..!! Manlief was in de buurt.....
Jeetje lekker behulpzaam ofniet? Gelukkig viel je op je knieen en niet op je buik. En gelukkig was je mannetje bij je ... Valt t mee met je knietjes ?
Ik heb n peuterbadje gevuld met ijskoud water,oh zooooooooo heerlijk voor mijn voetjes!! Ben steeds kotsmisselijk bah! Rugpijn gaat ook nie weg en ik blijf wanhopig in de schaduw,in de zon trek ik echt echt echt niet
Ja beetje open.maar vind ik niet zo erg!! Ja gelukkig wel in de buurt hij liep voor mij en had me nog niet gezien moest hem ff roepen... Ben allang blij dat ik niet op mijn buik viel.. ''voelde me ook echt helemaal bekeken daar'' alle ogen op mij gericht!! Iedereen sterkte met de warmte!! en ook morgen!!!!
Heb echt met jullie te doen dames. Ik ben pas 22.1 weken maar vind het ook echt te warm hoor. Jullie zijn allemaal zelf 37+ weken. Ik heb wel sinds gister een raar krampachtig scheurend gevoel bij mijn schaambot, weten jullie wat dat is? De kleine knul voel ik goed, dus maak me niet heel veel zorgen, maar toCh ook weer wel. Onze dochter is in mei 2010 met 23 weken geboren, ongeveer zover als dat ik nu ben, dus ik heb mij in mn hoofd gehaald dat mijn baarmoeder mosschien aan het verweken is ...........
Ben het ook zat, voelde me vandaag echt 50 kilo zwaarder door m'n buik en de hitte. Nergens geweest ook en zoontje vermaakte zich prima met z'n (water)speelgoed in de tuin.
OKe ik kom ook even klagen.... Ik ben moe, voel me depri --> net een flinke huilbui gehad om helemaal niks. Roep een tijdje ben blij als de kids naar school gaan maar nu het eraan gaat komen word ik er emo van. Oh ik ben te laat met me b12 prik dus dat werkt ook tegen met me humeur enz. Oh en wie heeft er geen last van de hitte en het niet kunnen slapen! Kortom ben het helemaal zat... maar zal het toch echt nog even vol moeten houden. Oh en die pijn in me liezen, die is gewoon echt extreem drama. De spierpijn in me bovenbenen een ramp. Lopen ik lijk donald duck wel zo erg waggel ik, en de jongste hier is zindelijk geworden oftewel 100x per dag naar de wc en daar moet ik ze op en af tillen. (Weekend gelukkig niet is vriendlief er die het doet) *zo dat lucht op!*
Mijn baby is nu aan het indalen. Heel gek ma voel t gewoon... Buik hangt ineens lager ! Ineens..... Vandaag zijn we lekker bij mijn ouders in de tuin wezen zwemmen. Heerlijk verwent met lekker eten en drinken.... Ik hou absoluut niet van zwemmen maar vandaag was t haast orgastisch ! Hihihi Alleen mijn voeten !!! Wtf.... Mijn linker voet heeft formaat olifant !! Rechts gaat wel maar mijn enkels zijn compleet verdwenen..... Nu lig ik op bed en voel me vreemd. Morgen k*t bbq bij me schoonouders.... Om jawel 1600 uur aanvangen, vraag je af waar mensen met 38 graden zin in hebben. (?) nooit maar dan ook nooit bbq en ze en dan ineens als je hoogzwanger bent moet er met alle geweld gé bbq t worden. En dan om 1600 uur het heetst van de dag. Ma ik ga lekker niet..... Hahaha verzin wel wat want dat trek ik echt echt niet. Voel me vreemd en niet lekker momenteel.... Ti's te veel geweest vandaag.
Ongelofelijk, ik lijk wel de enige hollander die vandaag geen laat heeft gehad van de warmte, en dat met 4 dagen overtijd! Natuurlijk heb ik het warm gehad, maar heb eerst even heeerlijk in een opblaasbadje gezeten, daarna met voeten in het badje en plantenspuit erbij, mezelf steeds natgespoten, af en toe ventilator erbij... Mensen, wat heb ik genoten van het zonnetje, héérlijk!! Lijkt haast wel of m'n lichaam alles nu beter kan regelen dan buiten de zwangerschap, maar dat zal vast verbeelding zijn! Natuurlijk heb ik het ook best warm gehad, maar volgens mij valt het echt mee vergeleken met anderen. Verder wel meeega olifanten-voeten/benen, als ik m'n vinger in m'n been zet, staat er een minuut later nog een gat van 1,5cm diep
Ook maar effe klagen dann... Pfff... nou ik ben deze zwangerschap ook meer dan zat. Heb last van de warmte, slaap slecht, mijn buik zit me giga in de weg en sinds gisteren doet mijn linker voet zeer en is rood en wat opgezet. Ik heb nog een zoontje van 21 maanden om me heen lopen die natuurlijk van alles wilt doen. Helaas kan ik m met deze warmte niet in de achtertuin laten spelen omdat we daar helemaal geen schaduw hebben en het 10 graden warmer is dan dat het daadwerkelijk is (me arme jochie). Ik wil nog zo veel doen voor de kleine komt maar het gaat gewoon niet meer. Pfff... gelukkig ben ik niet de enige... hihi
Het is te warm om (hoog)zwanger te zijn, ik zie zooo op tegen vannacht, gaan zo maar eens de matrassen naar beneden slepen in de hoop dat het hier iets koeler is -.-
Niet gaan meid! En wat wil je verzinnen dan? Je bent hoooooooooogzwanger en das een feit! Gewoon lekker thuisblijven en laat je mannetje lekker gaan ofzo Ik zou mezelf niet pesten door in de hitte te gaan zitten zweten en puffen. Met dit weer kan je beter in je eigen huis zijn en rustig aan doen! Ik doe ook helemaal niks vandaag, ga zo ff plonsen in mn badje
Hahaha, nee ik ga echt echt niet..... Ik lig nu alweer op bed voor de waaiers. Zou alleen graag ook een badje willen Dus ben extra jalours op jou,
pffff wat een hel van een nacht....niet te doen die hitte!!!!!! en nu..in de woonkamer, zonnescherm uit. maar het is al 27 graden binnen, kan niet eens meer normaal adem halen, heb het behoorlijk benauwd...pffff en dan is het pas 10.25 uur!!!!!!!!!!!! hoe gaan we deze dag weer door komen...verstand op nul maar bleghhh wat ben ik het zat...had gehoopt dat de kleine man vannacht geboren zou worden..maar helaas *klaagzang uit*