*Klaagtopic* Ik ben het zoooo zat!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door poppedopje, 29 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Son1980

Son1980 Bekend lid

2 jun 2012
    689
    1
    0
    Omdat t best leuk was. Hihihi En ik al een week liep te zeiken er over hahaha.

Wel steeds weeën nu alleen kei onregelmatig :(

Weet niet wat ik er van moet denken. :(

2. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Ranja gegeten? :p

3. 0o0sabbie0o0

26 sep 2008
    95
    1
    8
    kassiere/medewerker binnenbeplanting/decoratie (tu
    Den Helder
    Ik heb het ook helemaal gehad, ben al vanaf 3.45 wakker door de warmte en oefenweeen.. wordt knettergek van die hitte!

4. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.294
    16.695
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Hier eingelijk best goed geslapen afgelopen nacht.Met het naar bed gaan wel weer loeiheet en liggen zweten maar buiten het gegeven dat ik er 4x uit ben geweest om te plassen ben ik nu redelijk uitgerust.

Vandaag de kinderen weer naar school dus ik ga ze zo direct maar eens even wakker maken.Zal vast niet meevallen.

Zal tussen de middag wel weer direct gezeik krijgen dat ze iemand willen meenemen maar daar begin ik nu even niet aan.Als ze willen afspreken gaan ze maar bij een ander.
    Over een aantal weken is alles weer anders maar nu kies ik voor mezelf.

Om 9.40 moet ik bij de VK zijn en dan ga ik eens horen wat er gaat gebeuren als ik volgende week nog steeds niet ben bevallen.Anouk moet 8 sept afzwemmen voor haar A-diploma en ik wil voor die tijd bevallen zijn en buiten dat begint het lichamelijk gewoon steeds meer op te breken.Ik heb echt geen zin om straks tot 42 weken te gaan lopen want vind het vaak ook nog een eng idee want alles gaat toch minder werken.Zal het straks eens horen wat ze te vertellen heeft.

Ga nu de kids uit bed halen en kom later vandaag nog even terug.Hier trouwens helemaal niks van krampen oid maar vlgns mij zegt het ook niet alles.Met Anouk liep ik al 2-3 weken van tevoren met oefenweeen maar die stopten toen ook iedere keer.Het komt wanneer het komt.We blijven positief.Gelukkig wordt het vandaag alweer iets koeler dus kunnen we ieder geval weer even wat ondernemen.

Succes allemaal.

5. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Kort bericht vanaf mijn telefoon: ik ben dr klaar mee,done,heb dr genoeg van,kan niet meer vriendelijk zijn,ben ontzettend boos,misselijk,chagerijnig...

Bah bah bah bah bah

6. Vanillajaguar

23 nov 2011
    41
    0
    0
    slechte nacht gehad Jamietje??

7. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Ja ook...kramp,snikheet,mega drukke baby,kan niet naar buiten,heb geen puf,alles doet zeer,super veel slijmverlies...

Vrijdag controle bij de vk,hoop dat ze dan wel actie onderneemt :(

8. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Hey Meiden,

Hoe was jullie weekend? Ook lekker liggen puffen...:cool:

Wij zijn zaterdag lekker naar Rockanje geweest en gisteren naar een plas hier in de buurt. Ik zei tegen mijn man ik weiger thuis te blijven, is me goed bevallen heb weer wat meer energie gekregen ervan.

Er waren ook vrienden mee dus we hebben lekker zitten buurten. :D

Maar goed hier verder nog geen gerommel of iets... *zucht*!!!!!!!!

Voor de meiden die slecht slapen is het een idee om een waaier aan het eind van het bed te zetten? Ik doe dat namelijk ook, slaap er heerlijk mee dat windje.

@ Jamietje : Je hebt het echt gehad, dat is duidelijk. Ik vind zelf het vervelendste dat je niet weet wanneer het nu daad werkelijk gaat gebeuren... Maar ja..

Tot later meiden!

9. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Veel slijmverlies kan weer een teken zijn van.... :D

Hoop doet leven!!

10. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Ja t word echt met de dag meer...
    Manlief heeft me gister een hielmassage gegeven in de hoop...
    Zit nu op de bank en heb veel harde vervelende buiken en een soort wee-ig gevoel in mijn liezen.
    Ik weet ook onderhand niet meer waar ik het moet zoeken :(

T liefst ga ik lekker met de hondjes het bos is of met mijn dochter wat leuks doen maar ik trek t allemaal echt niet meer.
    Zit nu rustig op de bank met alle ramen open, hondjes liggen k.o. naast me op de bank.

11. Son1980

Son1980 Bekend lid

2 jun 2012
    689
    1
    0
    Dikke weeen gehad gister avond, ik werd helemaal Onpasselijk en net toen ik dacht yeah ! Zwakte het weer af en heb ik uren lang voor niets gehoopt dat het ging beginnen.....

Ik heb nu echt slechte zin.... Heel de nacht lopen dwalen en niet kunnen slapen. Tis enorm warm en ik heb t gehad. Bah bah !

12. Lien81

Lien81 Actief lid

5 jul 2006
    250
    0
    0
    Zo te lezen is het bij veel van jullie ook onrustig geweest de afgelopen nacht. Ik werd om 0.30 wakker met enorme kramp. Voelde wel dat ik (ook) naar de wc moest. Dat was behoorlijk pijnlijk en toen ik weer op bed ging liggen, was de pijn nog niet weg. Maar je raadt het al... toch in slaap gevallen en toen ik wakker werd niks meer te voelen. Gisteren was de beeb ook al wat rustiger, dus wie weet is het toch wel een voorteken.

Vandaag proberen iets actiever te zijn dan afgelopen weekend, er moet hoognodig gestofzuigd worden in de woonkamer. Er liggen overal plukken kattenhaar (hoe krijgt dat beest het voor elkaar om zoveel haar te verliezen in twee dagen tijd?!). Ik heb er in ieder geval de energie voor, afgelopen twee nachten goed geslapen met dank aan een snel gerepareerde airco in de slaapkamer!

Gisterenmiddag heb ik trouwens in de auto doorgebracht, met de temperatuur op 21 graden! :)

13. Vanillajaguar

23 nov 2011
    41
    0
    0
    ai ai.. hopen dat het snel afkoelt!
    Ik hoop dat de boel gauw wat doorzet bij je Jamietje!

14. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Me 2!!!

15. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.294
    16.695
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Zojuist bij Vk geweest en de controles waren ieder geval goed.Hartje klopt netjes en bloeddruk ook goed.
    Ik heb nu een afspraak voor volgende week woensdag en mocht ik voor die tijd niet zijn bevallen dan wordt ik die woensdag nog gestript.Ik hoop dat het niet nodig zal zijn en dat ik voor die tijd al bevallen ben haha.Ook adviseerde ze om een afspraak te maken bij de Voetzoolreflexologie omdat dit nogal eens wil bijdragen bij het effect van het strippen en mogelijk ook het op gang brengen van de weeen.Ik heb sowieso ook heel veel vocht in mijn voeten dus ik ga er maar en telefoontje aan wagen.
    Diep vanbinnen heb ik wel het idee dat ik voor die woensdag 29 aug bevallen zal zijn.
    Baby is wel duidelijk iets rustiger vandaag.Misschien is ze zich aan het klaarmaken voor de bevalling haha.

De kinderen weer lekker op school.Anouk was wel nerveus nu ze naar groep 3 is gegaan.Deed me wel iets toen ik haar zo zag zitten achter haar bureautje met haar mooie nieuwe etui.Straks eens horen hoe het is geweest.
    Vanmiddag ook nog met haar naar zwemles.Ze zit nu in de afzwemploeg dus dat is wel prettig maar wel weer op een onmogelijk tijdstip van 17.15 tot 18 uur en de oudste heeft voetbaltraining van 6-7 uur.Mijn man probeert op tijd thuis te zijn zodat hij met hem naar voetbal kan en anders kan die met iemand anders meerijden.Gelukkig is die zwemploeg op maandag maar 3 keertjes en dan zijn we daar ook weer vanaf.
    Als we voor B gaan dan wordt dat op dinsdag of donderdag want dan zitten er geen andere sporten van de oudste tussen.Met B wil ik dan sowieso pas starten medio oktober.Dan ben ikzelf weer een beetje fit en hersteld.
    Vanavond ook nog een bijeenkomst voor de handbal.Eens kijken of ik mezelf er nog toe kan zetten om daar weer heen te gaan.
    Geeft ieder geval wel afleiding haha.

@Jamietje:ik herken je gevoel.Gisteravond lag ik ook vloekend op bed.Ik had de hele dag binnen gezeten,de slaapkamer leek wel een sauna en ik kan gewoon haast niet meer keren in bed.Mijn lijf doet zeer.Vanmorgen wilde ik me van onderen nog even scheren maar daar ben ik ook maar mee gestopt.Ik zie gewoon niks en loop nu ook nogeens met allemaal prikkende wondjes van onderen.Kan er dan ook nog wel bij.Het interesseert me eingelijk ook geen donder hoe het er van onderen uitziet.Zelf maak ik voor mijn werk regelmatig uitstrijkjes bij vrouwen en het is echt zo dat je er alleen met een professionele blik naar kijkt en daar niks bij denkt dus ik laat het lekker zo.Het is nu weer even bijgewerkt dus klaar.
    Ik ben vanmorgen wel lekker lopend de kinderen naar school gaan brengen.We zijn wat vroeger vertrokken want zo snel kan ik niet meer en straks ga ik op de fiets.Ik wil wel een beetje in beweging blijven.Morgen blijven ze over dus dat is wel lekker en heb ik een lange dag voor mezelf.

Probeer ieder geval positief te blijven want uiteindelijk bevallen we allemaal een keer.Ik zag dat de temp komende week naar 19 graden gaat zakken dus helemaal super zou ik zeggen.Laat die baby dan maar komen.

Succes!!.

Gr.

16. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Zo... hoe trots ga ik zo zijn op mezelf :p
    Ik heb al mijn moed en koud water verzameld om ff boodschappen te gaan doen!
    Maandverband in voor het geval dat mijn vliezen breken :p

17. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Ik ben trots op je!

Ik ben net ook ff naar de Appie geweest, flink wat ranja ingeslagen en meloen en druiven, heerlijk!

Manlief heeft weer late dienst. Maar heeft wel de kattebakken gereinigd en het water int zwembad ververst speciaal voor mij en O.etie.

Sterkte dames dikke knuf voor jullie!

18. Bloempje56

Bloempje56 Actief lid

11 aug 2012
    241
    1
    16
    Aaaaah, wat een k*tnacht!!! Letterlijk om half 7 vanmorgen in slaap gevallen, niet goed voor mn humeur :( huilerig, emotioneel en superchagerijnig.. Weet iemand wanneer het weer gaat regenen?? :D

19. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Geen idee, zullen we een regendans doen? En daarna een baringsdans ? :D

20. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.294
    16.695
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Kinderen blijven over bij vriendje/vriendinnetje.
    Nu even snel naar het winkelcentrum voor nieuwe gymschoenen voor de kinderen en gymkleding voor Anouk.Is ondertussen allemaal te klein geworden.

Morgen een afspraak bij de voetzoolreflexologie.Ik ben benieuwd.Voel me wel goed vandaag alleen heb ik het bloedheet.In het winkelcentrum is het lekker koel.

Doei!!

Deel Deze Pagina