blegh ben er klaar mee! slaap al 3 nachten slecht en heb een kort lontje. Heb overal last van, allemaal pijntjes en baby zit steeds met zn billen in mn ribben te duwen. Vrijdag naar de vk en dan moeten we bedenken of we week 41 nog willen afwachten of we willen laten inleiden....stof tot nadenken.
Nou meiden net terug van de Vk, heb ff goed geklaagd haha en gelukkig kon ze me strippen!!!! Had 1,5 tot 2 cm ontsluiting. het zag er allemaal goed uit en zij denkt dat het niet lang meer duurt voordat de kleine komt. Zij gelooft ook dat ie echt uit zichzelf gaat komen een deze dagen en dat ik niet lang meer hoef te wachten. Maar goed, mocht er niks gebeuren word ik vrijdag weer gestript, en mocht dit OOK niks doen heb ik maandag een afspraak in het ziekenhuis staan om te bespreken voor mijn inleiding. Pffffffffffffff vind het ineens zooooooooooo spannend!! Haha durf niet..gek heh?! Weet gewoon niet wat er gaat gebeuren en OF er iets gaat gebeuren. Kleintje is wel suuuuuuuuuuuuper druk in me buik sinds het strippen.
@Meerie wat spannend! Ben jaloers ^^ Helppppp, hier is mn complete buik ineens aan het openscheuren en behalve dat ik nu een real life google maps ben doet het ook nog eens gruwelijk pijnnnn!! Nog maximaal 5 weekjes ((
@Meerie,wat fijn dat je bent gestript en nu heel hard duimen dat het door gaat zetten. Mag ook wel een keertje wanneer je 5 dgn overtijd bent. Als ik volgende week woensdag ook gestript moet worden ben ik 4 dgn overtijd.Ik hoop zo dat die kleine zich eerder aandient.Alles draait nu om de geboorte van de baby.De speelafspraken moeten wijken omdat ik gewoon niks kan hebben.De voetbaltraining en wedstrijden moeten allemaal zorgvuldig worden gepland.Anouk begint komende vrijdag weer met handbal en moet zondag ook direct een wedstrijd spelen.Ze heeft geeneens handbal kleding pfff.Dan nog dat afzwemmen wat steeds dichterbij komt.Ik word er helemaal kierewiet van moet ik zeggen en ook slapeloze nachten want ik voel me echt vaak tekortschieten als moeder tov de kinderen. Ik wil dat alles gewoon weer eens een beetje in het gareel komt.Een gezond kindje erbij en dat we alles langzaam weer een beetje kunnen herpakken. Ik ga nu Anouk bij een vriendinnetje ophalen.De oudste zwerft buiten ergens rond met jongens uit de buurt. Vanavond op tijd eten want om 6 uur begint de voetbaltraining dus om 5 uur wil ik het eten op tafel hebben. Ik voel aan mijn lichaam dat ik weer veel te veel heb gedaan.Mijn rug en stuit doen pijn.Nu maar even nokken voor vandaag.Alles is weer lekker aan kant en boven is alles gestofzuigd.De gymtassen voor morgen staan voor allebei de kids ook al klaar en de voetbaltas staat ook alweer gepakt.Ben nog nooit zo op tijd geweest met alles haha.Vanavond de overblijfblikken ook alvast klaarmaken want dan kan ik morgen iets langer blijven liggen. Tot later en hopen dat het nu lekker bij je gaat rommelen. Gr. Ps:ik zit maar weer aan de Bitter Lemon,baadt het niet dan schaadt het ook niet.
@ Meerie Fijn voor je! Nou hopen dat het iets gaat doen! Ik duim mee voor je. Ik mag morgen naar de vk, dus ik ben ook benieuwd @ Anouk Ik herken het , hier word ook alles anders gepland. Ik kan gewoon even niet tegen de drukte om me heen. Terwijl het normaal zoete inval is hier. Ben lekker even gaan shoppen is me goed bevallen, ik kwam ons Mam tegen ik zei als ie niet wil komen dan moet ik maar geld uitgeven Nou ga maar is verder rommelen, tot later!
Whaaa straks is dit topic zooo verlaten als we allemaal bevallen Ik ontdek elke dag meer striae Ik zit niet fijn meer, mijn voeten zijn 2 keer zo dik als normaal en mijn rug doet pijn.. Volgens een mama op school is mijn buik wel lager gaan hangen
anouk, jeetje wat een drukte!! ik kan me voorstellen dat je er klaar mee bent. hier klein beetje gerommel maar verder niks. Schoonmoeder zegt dat ik moet gaan rondlopen, dat dat helpt. hmmzzz haha
Lopen (en traplopen) schijnt idd te helpen, maar dat moet dan natuurlijk wel nog goed gaan. Controle bij de VK was goed, ik was zelfs geen onsje aangekomen. Vreemd dat ik dan toch wel ineens die striae heb.... Maandag nog een controle bij de VK in de praktijk (tenzij....), dan afspraak plannen voor thuiscontrole met inwendig onderzoek. Als ik dan ontsluiting heb, word ik gestript. Hopelijk hoeft het zo ver niet te komen! Net even een uurtje gelegen en opstaan was erg pijnlijk, krampende pijn toen ik naar de wc ging, maar nu weer rustig. Maar op de een of andere manier heb ik wel het gevoel dat het nu echt 'rommelt' en dat het voorwerk dus wel begonnen is. Kan toch geen week meer duren???
Misschien moet ik vandaag ook nog eens 600 keer van de trap gaan lopen dan Heb t op mn heupen.. letterlijk die doen zo'n zeer
Meerie wat fijn dat de vk kon strippen, wie weet zet het wat in gang! mymy echt balen van de striae! Ik heb van mn vorige zwangerschap 2 kleine streepjes op mn heupen maar zie je bijna niet meer en vooralsnog niks erbij dus ik hoop dat het zo blijft. Anouk, voor jou de 3e dus? Dan heb je het idd druk. hier de 2e en merk ook dat ik niet meer zoveel kan hebben qua spelen enzo. Gelukkig speelt hij ook erg graag buiten en bij anderen dus dat scheelt wel. Ik herken het dat je wilt dat de kleine geboren moet worden en dat je dan langzaamaan weer terug kunt naar " normaal". Ik had pas vrijdag weer een afspraak bij de vk maar heb vandaag gebeld dat ik er ontzettend klaar mee ben. Ik had ook vrijdag eind vd middag weer een afspraak staan en was bang dat als we dan pas een plan zouden maken, je pas midden de week erna terecht kan in het zh. Zit een weekend tussen, heb je nog te maken met de planning van het zh... Dus nu heb ik morgen mn afspraak staan en dan gaan ze kijken of ze kunnen strippen. Ik hoop het echt! Afgelopen vrijdag zat alles helaas nog erg dicht, dat was balen. Maar heb al 3 nachten harde buiken en steken dus hoop wel dat dat iets in gang gezet heeft, al heb ik er een hard hoofd in. Ik slaap slecht de afgelopen 3 nachten dus ga er vanavond maar weer op tijd in!
Hai ladies, helaas nog niemand aan het bevallen zie ik! Ik ontdenkte net ook striae om mn naveltje... Controle bij VK was goed! Volgende week terugkomen, hopelijk slaap ik vannacht beter dan afgelopen nacht. Had rusteloze benen, wat een rottig gevoel zeg! Heb een natuurlijk drankje vd vk meegekregen. Kijken of dat helpt
Meerie ja ik baal zo ontzettend, kan wel janken hele buik in 2 dagen gevuld met lelijke paarse strepen.. Mijn man vroeg doodleuk 'wat heb je liever, een volgroeid en gezond kind en wat striae of geen striae en een kind met een achterstand' serieus.. KILL! Mn hele buik jeukt zoooo verschrikkelijk, niets helpt, krabben, smeren, koelen, Niets!
Ik heb gelukkig geen last van jeuk aan mijn buik... wel wat striae maar jaaaaa mijn benen waren al tijgergestreept. Blijf steeds een voorgevoel hebben dat het vanacht gaat gebeuren maar ben zo bang dat ik al de hele dag met pijn loop voor niks. Heb in elk geval de opbergbak met kraampakket in de buurt van het bed gezet (mocht ineens mijn vliezen breken of weet ik veel, kan manlief er makkelijk bij). Hij moet nu wel ingedaald zijn want ik heb echt een pijnlijk kruis hahahaha Intussen genieten van koud water met ijsklontjes van de nieuwe koelkast :d whoei
@Jamietje:hier ook een pijnlijk kruis.Baby ligt hier nu 2 weken ingedaald en vast.Fietsen is ook niet meer zo lekker want heb dan echt het idee dat ik op het hoofdje zit wat helemaal niet kan.Ik heb ook continue het idee dat er iets uit kan komen.Ik hoop dat je voorgevoel uit gaat komen en dat het vannacht serieus gaat beginnen. @Meerie:het is zeker een hoop geregel met 2 kinderen in de basisschool leeftijd.Alles is voor vandaag ieder geval weer gelukt en ze liggen nu eindelijk op bed.Morgen blijven ze over op school en gaan ze naar de BSO dus kan ik een dagje op adem komen haha. @zaterdag:sterkte morgen bij de VK met het strippen. Hier zijn alle voortekens toch wel weer zo'n beetje over,pfff. Nog wel een beetje zeurderig en veel harde buiken maar vlgns zegt het allemaal weinig.Die kleine zit nog veel te lekker.Vandaag op schoolplein alleen maar moeders gesproken die flink overtijd liepen en ook sommigen waarbij het strippen geen ene mallemoer heeft geholpen.Werd er niet echt vrolijk van moet ik zeggen.Ik wil echt voor die 8 september bevallen zijn want dan moet Anouk afzwemmen.Inleiden gaan ze natuurlijk echt niet doen om zo'n reden.Ik ga er maar niet teveel over nadenken.Ik bekijk het nog steeds per dag en de baby beweegt nog heerlijk en dat is toch het allerbelangrijkste.Ga nu lekker een filmpje kijken en lekker niks meer doen. Goede nacht allemaal en dat het maar weer flink mag gaan rommelen maar dan wel met resultaat. Gr.
Dames !!!! Vandaag bij d gyn geweest. Hij zegt als ik je nu strip beval je vanavond nog. Ik zei nee lama dan. Hahahaha. Hoofdje was niet eens meer te meten zo laag en heb al ontsluiting!!! Afspraak voor volgende week woensdag dan strippen ze mij met 38,5 wk. De gyn vpnd het wel welletjes dus. Maar hij zei denlk niet dat je woensdag red. Je bevalt eerder. Dus ja toen ben ik maar gaan winkelen !! Hahaha was heerlijk weer !!
Nou ik zou t wel weten! Nog 2 nachtjes slapen en dan krijg ik HOPELIJK duidelijkheid.. mn enkels doen nu gewoon pijn van t vocht vasthouden
Hoi meiden. Ik moet officieel nog 2 dagen. En ik ben het ineens zo ontzettend beu, niet normaal. Humeur daalt ook met de dag. Het is al dagen aan het rommelen, en ik maar hopen en hopen..... Lijkt me zooo vreselijk als ik over tijd ga, maar ja we doen er niets aan. Vrijdag weer ff naar de vk, eens kijken wat die te zeggen heeft. Hoe klinkt dit allemaal?? Erg eej Suc6 voor allen die ook nog moeten bevallen. We komen er wel. Groetjes!!
Wow,zo slecht geslapen..manlief heeft me gister nog een voetmassage gegeven maar door al t vocht doen ze zo'n pijn...vanacht voorweeen gehad maar dat wast en was vanmorgen om 5uur al wakker. mn broeken zitten ook niet meer fijn en voel me mega ongemakkelijk vanavond vroeg mn bed in,des te eerder zit ik morgen bij de vk
Nou helaas hier ook nog niks....verd*mme.... baaaaaal zo, het was gistermiddag wel even aan het rommelen dus ik dacht: YESSSS daar gaan we...maar nee helaas. Morgenochtend weer strippen maar ben bang dat ik volgende week toch ingeleid moet worden. Pffff wat een domper, weet ook wel dat strippen niks hoeft te doen maar had er wel op gehoopt. Ben het zat!!!!!!!!!!!!!!! Wil gewoon bevallen!!! Pff me humeur word er niet beter op...(sorry voor me gezeur dames)
Hier ook hele nacht wakker gelegen van de harde buiken, nu doodmoe maar klaarwakker Heb zooo geen zin meer!!