*Klaagtopic* Ik ben het zoooo zat!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door poppedopje, 29 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Veer85

Veer85 Actief lid

15 feb 2012
    124
    0
    0
    @Anouk2005
    Op dat moment geloof je alles en laat je het maar toe! Gelukkig was mijn man met onze zoon mee naar de afdeling dus hij heeft dat niet mee gekregen.

2. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.272
    16.658
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    @Veer85:idd op zo'n moment geloof je alles en laat je idd alles maar toe.Je bent dan zo vlak na de bevalling ook niet helemaal jezelf.Je ligt daar maar en laat het gewoon gebeuren.Bizar eingelijk.

3. Veer85

Veer85 Actief lid

15 feb 2012
    124
    0
    0
    Heb jij verder nog nergens last van? Ik ben dinsdag gestript geworden met alleen buikpijn en harde buiken als resultaat. Ben het nu zo moe en wil ook graag de kleine in mijn armen!

4. Bellabella

Bellabella Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.082
    1
    0
    Gooi
    Ik was ook gehecht zonder verdoving; kleine schaamlippen, waar huid te dun was om te verdoven. De prikken zouden dan pijnlijk zijn om te zetten en niet goed werken dus dubbel pijn, dus ik moest het ook maar slikken...ECHTE HEL!!! Was afschuwelijk, ik duwde haar handen de hele tijd weg in een reflex en vond het zo'n tegenvaller omdat je denkt als je kindje eruit is dat je alles hebt geklaard en opgelucht bent maar dan moet je dus nog gruwelijke pijnen lijden.
    Het heeft overigens geen zier geholpen want hechtingen bleven niet zitten waardoor ik nu alsnog met gescheurde labia loop (dus 4 kleine schaamlippen soort van)

5. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Nah sorry maar geen onverdoofde polonaise aan mijn lijf/doos. :D

6. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.272
    16.658
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    @Veer85;ik heb vandaag een hele rustige dag.De vorige dag/nacht had het heel veel gerommeld maar ik was dinsdagmorgen bij de voetreflexzonether geweest en wschl heeft dat meegeholpen.Vlgns die dame zou de baby nog wel een aantal dgn blijven zitten.Ik ga volgende week dinsdag voor nog een behandeling en wordt dan woensdag gestript.
    Ik wil onze baby ook eindelijk eens vast kunnen houden en weten hoe ze eruit ziet ed.Ook komt er dan voor de kinderen wat rust in de tent want die zijn er ook heel erg mee bezig.Alles draait ook om de baby momenteel en wanneer ze nu eens komt.Ik maak me nog steeds druk over dat afzwemmen van onze dochter op 8 sept.Wschl kan ik daar dan geeneens bijzijn.Nu is dat nog niet het allerergste want er komt genoeg familie kijken maar ik ben als de dood dat ik dan nog helemaal niet bevallen ben of dat ik dan bezig ben omdat ze me gewoon laten doorlopen en dan kan ik niet mee en haar vader ook niet,Moet toch gewoon niet gaan gebeuren.
    Ik word er helemaal onrustig van en misschien houdt dat de geboorte ook wel tegen pfff.

@BellaBella:idd vreselijk dat hechten.gelukkig had ik bij de tweede alleen een klein scheurtje en hoefde er niets gehecht te worden.

Ga weer verder met het eten.

PS:Barbie is bevallen van haar dochter en die was tegelijk uitgerekend met de meesten van ons.
    Zij wel en wij niet,gggrrrrrr

7. Son1980

Son1980 Bekend lid

2 jun 2012
    689
    1
    0
    Ik pies en poep tegen de gyn of vlos aan hoor !! Dikke sjaak

Niemand naait in mijn doos zonder verdoving !
    ( whaahahhahahahahaahhahahaahhahaha )

8. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Hahaha ik zie het je al zo schreeuwen tegen je gyn :p

9. meerie

meerie Actief lid

30 apr 2011
    391
    0
    0
    Nou niks hier nog....verlies af en toe wat slierten slijm met klein beetje oud bloed. Morgenochtend weer strippen..pffff ben het zooooo zat!!! lieve kleine baby kom noooouuuuuuuuu....
    Heb gisteravond ook een wandelingetje gemaakt met partner (omdat mij ook verteld was dat dat de bevalling zou kunnen opwekken, en ja had toch niks te doen dus;)) maar heeft niet geholpen haha.
    IK WIL BEVALLEN!!!!!! grrrrr en ik hoorde idd dat barbie bevallen is, zij was later dan mij uitgerekend...hoor op het moment te veel mensen die eerder bevallen...voel me echt als laatste:( (en vriend maar zeggen constant: geduld word beloont schat..grrrrrrrr heb ik niks aan!)

10. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Uhm nou lieve schat, een bevalling van 24 uur gun ik jou niet hoor! En je kleintje komt wanneer het hem of haar uitkomt. Niet dat je daar nu iets aan hebt maar tis echt zo. Je vriend heeft wel gelijk! Straks heb jij je beebje op de wereld gezet en tot die tijd lief zijn voor jezelf meis.

Voor je het weet lig jij te puffen, ik hoop dat het niet lang meer duurt. Zal een kaarsje voor je branden, kan me natuurlijk voorstellen dat je het beu bent! Dikke knuf!

11. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis

hahahahahahahahahahahaha wat breng je dat poetisch

* nog 13 uur voor ik weet of de baby ingedaald is, ik gestript word en hoe of wat!!!

12. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Succes meis! Zal aan je denken ;)

13. Veer85

Veer85 Actief lid

15 feb 2012
    124
    0
    0
    * nog 13 uur voor ik weet of de baby ingedaald is, ik gestript word en hoe of wat!!!

Succes en we horen het wel!

14. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.272
    16.658
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Nog even snel voordat ik naar bed ga.

@Meerie:Balen dat het strippen nog niet zoveel heeft opgeleverd.Ik kan me levendig voorstellen dat je ervan baalt.Misschien komt het wel op gang na de tweede keer strippen.Bij mijn vriendin ging het toen ook op die manier.De 1ste keer strippen deed niets maar na de tweede keer kwam het goed op gang.

Heel veel succes!!.

Hier voor de rest geen veranderingen.Baby ligt weer lekker met zijn koppie naar beneden te drukken.Is niet prettig.
    Lekker rustig avondje gehad voor de rest.
    Morgenochtend nog even met schoonmoeder naar het winkelcentrum want mag nog een muziekmobiel uitzoeken voor boven de box.Wel even gezellig om samen weg te gaan.

Iedereen lekker slapen en morgen maar weer eens horen hoe het iedereen is vergaan in de nacht.

Gr.

15. Son1980

Son1980 Bekend lid

2 jun 2012
    689
    1
    0
    Ik zit al weer in de huiskamer !!! Voel me klote en onrustig..... Weet niet waar ik het zoeken moet,

Ik heb serieus 80 harde buiken gehad en die zijn gestopt...

Spijt dat ik me niet heb laten strippen...... Nog 5 dagen tot strip poging ben het Kotszat.

Kan w

16. Friemelien

Friemelien Actief lid

21 dec 2011
    155
    1
    18
    Ik zit ook beneden te balen.... Werd wakker van harde buiken en goeje ook, maar ja het stopte er weer mee. Nu voel ik niks meer. En zo het nu al dagen, zucht! Ben het gewoon beu!!!

17. Wendyhuitink

Wendyhuitink Actief lid

12 apr 2012
    413
    0
    0
    Breda
    Ik ook!!!! Zit nu ook weer benden heb er nu ook lekker een Pad oog bij ... Pfff doet zo zeer .. Maja nog 9 dagen en dan word ik ingeleid eindelijk ben er klaar mee

18. Bloempje56

Bloempje56 Actief lid

11 aug 2012
    241
    1
    16
    Hier ook hele nacht wakker van het maagzuur en de harde buiken + rugkrampen.

Ik hou geen slokdarm meer over op deze manier, wat een K gevoel!!

19. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.272
    16.658
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Afgelopen nacht wel redelijk geslapen.Geen gerommel etc.Wordt nu sinds een aantal dgn iedere keer wakker met een hele vieze smaak in mijn mond en allemaal vieze slijm in mijn keel.Ga nu iedere morgen zowat over mijn nek boven de wasbak om die slijm weg te hoesten en als ik mijn tanden ga poetsen sta ik alleen maar te kokhalzen boven de wasbak.Sorry voor het vieze praatje.
    Dit kwaaltje is een aantal weken geleden begonnen en was even weg maar is nu weer volop terug.
    Blehh wordt er kotsmisselijk van.
    Ik vermoed zelf dat ik 's nachts met mijn mond open lig te slapen en dat er dan rommel vanuit mijn neus mijn keel inloopt.Echt heel smerig en die smaak is ook echt smerig.Ik hoop maar dat dit snel over is wanneer de baby is geboren maar ik vermoed van wel.

@Mymy:irritant zeg al dat maagzuur.Kan je ook ze lekker onpasselijk van worden blehh en is nog pijnlijk ook.Wordt steeds leuker die laatste loodjes,Maar niet heus.

Afgelopen nacht wel weer veel moeten plassen maar geen krampen oid.Ik ga er maar vanuit dat ik overtijd ga lopen en dat we dan volgende week woensdag gaan strippen.

Ik ga er vandaag maar niet teveel over nadenken.
    Straks eerst de kinderen naar school brengen.Ben ik ondertussen ook zat aan het worden om iedere keer te moeten horen dat ik nog steeds niet ben bevallen.Net alsof ik dat zelf niet weet haha.
    Allemaal goed bedoeld maar ik voel me nu even flink geirriteerd op de één of andere manier.Ik ga nu met de kinderen bezig zijn.

Tot later.

Gr.

20. meerie

meerie Actief lid

30 apr 2011
    391
    0
    0
    Nou meiden, succes vandaag weer. Gelukkig word het geen warme dag, beetje bewolkt en soms regen.
    Ik zit op de bank te wachten totdat we weg kunnen naar de Vk, strippoging nummer 2 haha.

'Fijne' dag iedereen! Nog ffffffiieeeeesssss en dan zijn jullie baby's er!!

Deel Deze Pagina