*Klaagtopic* Ik ben het zoooo zat!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door poppedopje, 29 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Hey Meiden,

Hier echt een kl*te nacht gehad. Heel erg veel gerommel, pijn in mijn rug tot en met en weer niks. Ben er echt even sjago van... :)

Om 9 uur de vk bellen wanneer ik langs moet komen voor mijn hercontrole bloeddruk en inleveren van urine.

Tot later meiden!

2. Lien81

Lien81 Actief lid

5 jul 2006
    250
    0
    0
    #642 Lien81, 24 aug 2012
    Laatst bewerkt: 24 aug 2012
    Vannacht weer wakker geworden van voorweeen en weer zet het (tot nu toe) niet door. Weeen waren pijnlijker dan die van gisteren, ik heb nu ook last van mijn rug. Weet niet meer zo goed hoe ik moet gaan zitten. Lopen helpt helaas niet, gisteren moest ik na 5 minuten in huis rondsjouwen zo ongeveer naar de bank toe kruipen, kon me niet meer normaal voortbewegen. Ik ben er echt aan toe om te bevallen.

Sinds gisterenmiddag is de beeb ook weer superactief, ben helemaal lens geschopt vanbinnen. Mijn man geloofde gewoon zijn ogen niet toen hij de beweging zag. Hij wilde de VK bijna bellen omdat hij dacht dat het niet normaal was. Vannacht is ze gelukkig iets rustiger geweest.

Weer een dag afwachten maar, ik hoop dat er straks toch echte weeen komen!

Meerie, succes straks!

3. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Ik zit nu lekker op de bank met een kop thee.
    Vanacht afscheiding gehad die onzichtbaar opdroogde.. (dacht ff aan vruchtwater maar t blijft niet komen).
    Heb nu wel het gevoel alsof heel mijn rug vastzit.

Zo.. nu nog wachten tot ik bij de vk moet komen.

Mijn dochter vertelde vanmorgen een mopje : Waarom zit een mummie in de kast?
    Omdat hij 10.000 jaar geleden heeft gewonnen met verstoppertje.
    *Vond m wel grappig :p

4. vivianbraak

Hahahaha Jamietje hij is indd leuk!! :D:D:D

5. meerie

meerie Actief lid

30 apr 2011
    391
    0
    0
    hey jamietje hoe laat moet jij naar Vk??

Ik ben net terug van 2de keer strippen, pfffff wat was dat ff pijnlijk zeg, pijnlijker als eerste keer. Maar goed, lig op bank met kop thee. 11 uur komen mams en zusje gezellig langs.
    Ben weer benieuwd wat vandaag de dag zal brengen...

6. Bloempje56

Bloempje56 Actief lid

11 aug 2012
    241
    1
    16
    Ahhhh zo spannend iedereen!! Jullie lopen nu echt tegen het einde!! Hier nu 35 weken en ook al flinke voorweeen, hij mag nog helemaal niet komen, maar toch hoop je soms stiekem van wel ^^

7. oboemasbaby

oboemasbaby Actief lid

11 feb 2010
    416
    0
    0
    NULL
    provincie Utrecht
    Oh meerie, Spannend zeg. Hopen dat het strippen heeft geholpen. En dat de bevalling snel begint.

Ook voor de rest die met smart zit te wachten op een klein humpie :)

8. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

15 dec 2008
    1.200
    0
    36
    Ik ben ook nog lang niet aan de beurt, maar van mij mag het wel een weekje eerder komen dan de uitgerekende datum hoor!

9. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Nou,wuif maar gedag met t handje...ben echt zo giftig nu.
    Vk kon niet strippen,niet genoeg ingedaald en moet volgende week vrijdag maar terugkomen...word ook niet ingeleid,tenzij ik 42weken bereik.

Ik heb gehuild!!!!

10. Bloempje56

Bloempje56 Actief lid

11 aug 2012
    241
    1
    16
    @Jamie ahhhh *hug* das echt een teleurstelling :(

11. Son1980

Son1980 Bekend lid

2 jun 2012
    689
    1
    0
    Ze had toch op zijn minst ff kunnen roeren f wat kunnen prikken prakken.
    Ik vind het bullshit dat vrouwen tot de 42 weken moeten door lopen is nergens voor nodig, gebeurt ook alleen in NEderland volgens mij.

Ik loop in het UMC radboud en daar denken ze er compleet anders over!!
    Ze kijken naar de beeb en de moeder en af is af. En uiteraard is dit voor het ziekenhuis ook fijner zo zijn ze er op berekend wie wanneer komt.

De vorige keer zei ik nog, jullie laten mij toch niet door lopen tot de 42 weken hè ? De gyn zei absoluut niet!! Nergens voor nodig en dit gebeurt ook alleen nog in verloskundige praktijken, hij was sowieso van mening dat verloskundige te lang wachten met vrouwen doorsturen naar t ziekenhuis.

Het radboud staat hier zo goed aangeschreven dat ik t volste vertrouwen in hun heb.

Ik leef met je mee meis! Vind het echt sneu.....

12. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.271
    16.657
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    @Jamietje:Meid wat een teleurstelling.
    Ik kan me je frustratie zo levendig voorstellen.
    Echt niet leuk meer.
    Gooi het er allemaal maar lekker uit en huilen mag ook want dat lucht alleen maar op.
    We zijn nu beiden even ver met de zwangerschap.
    Eens zien wie er als eerste gaat bevallen.

Zojuist met mijn schoonmoeder wezen winkelen.Was gezellig.Heb een leuke boxmobiel van Nijntje gekregen,een kinderwagenspanner en een superschattig jasje bij de Prenatal vandaag.Voor de kinderen heeft ze ook direct een leuk kado gekocht voor als de baby is geboren.
    We krijgen de kado's als de kleine er is.
    Nog even lekker 2 capuchino op een hele verse muffin,heerlijk!!.

Vlak voordat mijn schoonmoeder kwam werd de baby weer enorm druk en begon het weer als een idioot te schoppen en te doen en ik kreeg er enorme rugpijn van.Gelukkig was het weer even rustig toen ze kwam.Voor de rest ook nergens meer last van.Beetje zeurderig gevoel in mijn onderrug en een beetje in mijn buik maar dat mag geen naam hebben.
    Heb er ook nog een blaar bij in mijn mond.Het lijkt wel een aft dus ook nogeens heel erg gevoelig,Straks even mijn mond spoelen met Corsodyl.
    De kinderen liepen vanmorgen ook al te snotteren en te doen.Ik hoop dat ze niet snotverkouden gaan worden want dan steken ze straks ook gelijk de baby weer aan als ze is geboren.
    Maar goed als ze toch nog 2 weken blijft zitten dan zijn ze niet meer zo besmettelijk haha.
    Voor vandaag verder niet heel veel plannen.Ik ga zo eerst de kinderen maar even uit school halen en vanmiddag wat boodschappen doen.Anouk moet vanmiddag nog handballen.Ik hoop dat mijn man op tijd thuis is zodat hij samen met haar kan gaan.Heb geen zin om weer dat hele sportterrein over te moeten lopen.
    Ik ga nu even tanden poetsen want heb een vieze smaak in mijn mond.

Tot later.

13. vivianbraak

@ Meerie: Spannend meis, ik hoop het voor je!!

@ Jamietje: Pppffff hé! Dat zou ik ook zijn! Ik kan nu alle cliches opnoemen het duurt nu echt niet langer meer dan twee weken bla, bla bla, maar daar heb jij geen zak aan. Ik weet precies hoe jij je nu voelt.
    Maar probeer het te parkeren, plan gewoon leuke dingen in en laat het een beetje los. Ik doe dat zelf ook. Morgen gaan we lekker een dagje uit en zondag ook. Gewoon afleiding dan is het makkelijker te handelen!

@ Son1980: Dat klopt hoor alleen in NL lopen wij vrouwen door tot de 42 weken. Er zijn ook onwijs veel onderzoeken waar door ondere andere de babysterfte in NL zo hoog is! Echt ongelovelijk!
    Van de 1e 10 jaar geleden natuurlijk 43 weken vol uitgelopen , toen ingeleid. Ok een VERSCHRIKKING maar met de kleine alles ok.

Mijn 2e dochter 41+5 weken de dag ervoor nog controle gehad echo e.d in het zkh. Nee mw alles ziet er goed uit en is ok. Dag erna helemaal MIS! Geen vruchtwater meer , kleine benauwd, ze kwam lijkbleek te wereld moet opgang geholpen worden. Mijn placenta was verkalkt enz enz. 1 Groot drama!!

Ik heb daarom tegen de vk gezegd ik wil uiterlijk voor volgend weekend bevallen, en dat was ok. Jamietje ik snap ook werkelijk niet waarom ze het jou zo moeilijk maken... :(

Ik vind zelf dat je gemoeds toestand ook zo zwaar word als je overtijd gaat, hebben jullie dat ook? Ik ben normaal heel levendig, spontaan, vrolijk echt je ziet mij zelden sjago maar dat kost mij nu veel moeite maar ja.

14. vivianbraak

Ik vergeet HELEMAAL te vertellen hoe het bij de vk was.. :D

Mijn bloeddruk is nog wat aan de hoge kant maar mijn urine is schoon. Dus zegt ze Viv goed rustig aan doen. Ja ik doe niet anders. :D:D

En als ik me niet ok voel dan bellen enz enz. Kortom we waggelen voort!

@ Anouk: Lekker dat winkelen! Ik denk dat ik straks ook is ga! Ook weer afleiding ...! ;)

15. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Nou,zou graag wat voor mezelf gaan doen of wat leuks plannen maar ik kan niet eens fatsoenlijk 5minuten lopen :( dus ik kan gewoon niks.
    dochterlief is komend weekend bij haar pa dus die ziet dat iig niet dat ik me zo kut voel

16. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    ***Knuffie***

Mijn vk ging pas bij 41 weken strippen zei ze van de week. Nja we zien t wel...

@ Ingrid wat leuk ff shoppen, fijn is dat he?

@ Vivian, wat fijn dat je urine schoon is! Hoe kan het dat je bloeddruk te hoog is dan?

@ Meerie, wat spannend hopelijk ga je vandaag bevallen!

Ik ga ff plat dames, heb nog last van mn hoofd van de val van gister. Knieen en handen doen ook nog pijn, heb flinke schaafwonden. Nja ik voel de beeb goed dus dat scheelt alweer ;)

Dikke knuf voor jullie! xxxx

17. Son1980

Son1980 Bekend lid

2 jun 2012
    689
    1
    0
    Vivian!

Jezus zeg ! Wat een verhaal... Krijg er rillingen van.
    Ik vind het ook echt echt echt schunnig. Ben blij dat ik in het radboud loop en dat ik volledige steun heb van alle verloskundige en gynaecologen die daar werken.

Bij mijn dochter tien jaar geleden lieP ik ook bij een verloskundige partijk en ondanks dat ze enorm vriendelijk waren kwamen ze er pas achter dat mijn dochter in een stuit lag p de dag dat ik uitgerekend was. Tja geen echo apparatuur en maar voelen op de gok. En toen daar nog papieren dossiers ( stenentijdperk)

Nee in het ziekenhuis iedere keer een echo en goede zorgen. En geen ouderwetse ideeën ! Maar een moderne denkwijze !

18. Son1980

Son1980 Bekend lid

2 jun 2012
    689
    1
    0
    Wel drie kwartier rijden van huis naar het ziekenhuis hahahah
    En vanaf de entre tot de verloskamers 800 meter lopen ( jawel) en dan ook nog met de lift.

Daar heb ik wel nachtmerries van !! ;)

19. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.271
    16.657
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Zit nu met mijn dochter lekker een tosti te eten.De oudste is bij een vriendje aan het lunchen.
    Hadden we vanmorgen al afgesproken.
    Ik breng Anouk zo even met de auto naar school en dan kan ik gelijk door om de boodschappen te doen en daarna nog even langs de bieb voor een goed en spannend boek.
    Ben nu deze dagen wel lekker aan het lezen.Geeft me goede afleiding en rust.
    Momenteel wel pijnlijke heupen en een zeurend gevoel in mijn onderrug maar mag geen naam hebben.
    Ik geloof niet dat de baby vandaag of morgen gaat komen.Vanavond begint de voice of holland weer en is ook wel weer leuk om even voor te gaan zitten.
    Ik heb nu ieder geval het strippen van komende woensdag in het vooruitzicht mits ik gestript kan worden maar ik denk dat dat wel moet lukken.

@Beautevil:gelukkig voel je de baby weer goed bewegen.Schaafwonden kunnen idd goed schrijnen en dan ook nogeens op je hoofd gevallen.Gelukkig is het allemaal goed afgelopen.

@Jamietje:dat van die harde buiken tijdens het lopen herken ik helemaal.Het wordt bij mij nu iets minder maar dat komt vlgns mij omdat de baby nu heel diep met haar koppie in mijn bekken ligt.Ik kan nu zonder al teveel moeite in een redelijk tempo op en neer naar school lopen maar echt comfortabel is natuurlijk anders.

@vivianbraak:hoe hoog is je bloeddruk momenteel?
    Gelukkig geen eiwitten in je urine.
    Ik heb dat ook hoor met mijn gemoedstoestand.
    Over het algemeen is mijn humeur nog erg goed,Gisteren gaf mijn man nog een compliment dat ik ondanks alles nog zo vrolijk en optimistisch blijf maar vanmorgen op school was ik ook wat meer sjaggo dan normaal en dan vooral als je van die opmerkingen krijgt van Ben je nog steeds niet bevallen?.

Duh denk ik dan,normaal ben ik 15 kilo slanker en ik mag aannemen dat je het verschil wel kunt zien.Het wordt allemaal goedbedoeld maar op de één of andere manier vind ik het zo'n loze opmerking.Je ziet het toch duidelijk denk ik dan bij mezelf.

@Son1980:dat hoor je niet vaak dat een gyn zo soepel met die termijn omgaat.Ik vind 42 weken sowieso absurd en dan krijg je zo'n loze opmerking het kind komt wanneer het wil komen.Echt een dooddoener vind ik dat.

Ga nu snel even naar de plee en dochter naar school brengen,

tot later.

Gr,

20. Lien81

Lien81 Actief lid

5 jul 2006
    250
    0
    0
    Wat rot voor je Jamietje! Gelukkig is de verloskundige hier wat makkelijker, ze vertelde me dat de risico's na 41 weken een stuk groter zijn dus dat ze je daarom niet zomaar meer laten doorlopen tot 42 weken. Vanaf 41 weken zou ik iig goed in de gaten gehouden worden in het ziekenhuis en mag ik kiezen voor een inleiding. Onbegrijpelijk dat dat kennelijk niet overal zo is!

Ik ga ff eten bij de patatzaak, mijn uitje voor vandaag!

Deel Deze Pagina