*Klaagtopic* Ik ben het zoooo zat!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door poppedopje, 29 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oem sara

oem sara Lid

25 jul 2012
    7
    0
    0
    zuid holland
    hoi dames,

ook even klagen..ben bijna 36 weken nu maar begin het nu wel zwaar te vinden ,rugpijn ,maagzuur ,tig keer wakker snachts zomaar ,
    hebben jullie dat ook ?en daar bovenop moet ik ook nog een aantal keren naar het toilet .....dan weer maagzuur dan weer wakker ,hellluuuppp.

groetjes amina

2. sweetydaantjuh

sweetydaantjuh Actief lid

2 jan 2012
    175
    0
    0
    NULL
    Zwolle
    Ik moet ook echt even klagen hoor, gisteren met schoonmoeder gesproken. (schoonvader heeft kanker) En mijn schoonvader gaat hard achteruit, Hij kan niet meer goed praten,lopen en word doof en dat allemaal binnen een week?! Vorige week bij Gynaecoloog geweest, en die wil wel inleiden met 37 weken, maar nu begin ik me toch sterk af te vragen of mijn schoonvader dat uberhaupt nog wel red.. Ik ben helemaal kapot, heb de Gynaecoloog vandaag ook opgebeld, om hem op de hoogte te stellen, en word vandaag nog terug gebeld door hem..Want hij heeft het hartstikke druk, dit omdat hij een POP Gynaecoloog is, houd in dat hij zich bezig houd met de zwangeren die er geestelijk aan onder doorgaan. Zoals ik nu dus..Ik kan wel hele dagen huilen.. Ik zou zo graag blij willen zijn dat de kleine meid bijna komt, en dat ben ik ook wel, maar het voelt zo dubbel.. :(

3. mammied

mammied Actief lid

14 jun 2011
    108
    0
    0
    huisvrouw
    NULL
    Ik klaag ook mee.
    Ben het zo zat om met die dikke buik rond te zeulen.
    Heb vannacht heel slecht geslapen, kon bijna elk half uur wel plassen. 1x hele erge steken in mijn buik, en 2x hevige menstruatiepijn in de rug. Kreeg gewoon het zweet ervan.
    Ben ook snel chagarijnig. Om het kleinste raak ik al geirriteerd.
    Wordt naar van mijzelf. De kleine bengel drukt ook heel vaak naar beneden toe, wat dan ook weer pijn en steken geeft. En vandaag is het lekker weer, en dan kan ik ook niks doen. Niet zwemmen, niet op balkon zitten, want dat is te heet straks...Hoop dat ze deze week geboren wordt, wat ik ook wel denk. Heb zo'''n voorgevoel dat ze morgen of Zaterdag komt. Vandaag zou mooier uitkomen, want mijn dochter gaat lekker zwemmen. Zoooo, dat lucht ff op. Lijkt tegenwoordig of je niet eens meer mag klagen over de zwangerschap. Iedereen verwacht maar dat je het allemaal mooi en fijn moet vinden en dat het niet vanzelfsprekend is allemaal om een kindje te krijgen. Ik snap dat maar al te goed, daar niet van, en geniet er op mijn manier nog wel van, maar wordt steeds moeilijker zo.

4. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Jeetje meid, wat een rotsituatie zit je in zeg! Hopelijk houdt je schoonvader het nog een hele tijd vol! Ik hoop dat de gyn je gauw terugbelt en je nog een klein beetje moed in kan praten.. En laat de tranen maar rollen meis :) dikke knuffel voor jou

5. bloempje28

bloempje28 Actief lid

17 aug 2010
    412
    0
    0
    NULL
    NULL
    In verhouding met jou sweetydaantjuh mag ik niet klagen! Jeetje wat een rot situatie zeg, gewoon lekker huilen, hopelijk red hij het nog een paar weken en kan hij straks zijn kleinkind nog even bewonderen!!!

Ik ben het zwanger zijn wel beu, was ik al met 16 weken, maar nu met 37 weken vind ik het wel mooi geweest. Wil weer mijn energie terug om met mijn andere 2 kindjes te spelen, en leuke dingen te doen. Wil niet steeds zeggen nu even niet, mama is moe, mama heeft last van de rug.

6. sweetydaantjuh

2 jan 2012
    175
    0
    0
    NULL
    Zwolle
    iedereen mag klagen ;) Jij dus net zo goed :)

Ik ben aan het einde van mijn latijn, en heb echt een heel naar gevoel van binnen, ik kan ook echt helemaal niets meer hebben..als er ook maar iets niet zo gaat als dat ik dat graag zou willen kan ik boos worden, of enorm verdrietig..
    Ik begrijp me zelf niet meer, en zit me zelf dan ook dagelijks in de weg..laat het maar gauw 15 augustus zijn, dan word ik hoogstwaarschijnlijk opgenomen..ik kan serieus niet meer wachten..er moet iets veranderen aan deze situatie want ik maak me zelf dagelijks helemaal gek... :(

En idd die energie om met je andere kindjes te spelen..die mis ik nu dus ook bij mijn zoon, bijna 19 maand is hij nu..dus hij vergt veel aandacht en tijd, maar ik kan het gewoon niet opbrengen...echt heel vervelend ook voor hem... :(

7. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Om mijn klaagbui en mijn zielige ikke gevoel aan de kant te zetten heb ik lekker rotzooi gehaald om te eten..chocolade ijs, bugles, knijpkaas, kroepoek en coolbest :D whoeii
    voel me al ietjes minder zielig

8. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Hier toch een doorverwijzing naar het ziekenhuis, ik hoop dat ik de gyn ook kan overtuigen dat ik er doorheen zit en dat ik gauw wordt ingeleid.. Maar dat het nog wel dagen duurt voordat mijn ukkie eruit is, ben ik van overtuigd.. :(

9. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Go Jez, Hopelijk ziet de gyn t ook!!

10. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen

Geniet er maar lekker van meis! Soms knap je er toch een beetje van op!
    Ga hier straks ook aan een bak ijs beginnen :)

11. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    De bugles zijn al op :$

12. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    En wij straks maar weer klagen in een 'na de bevalling' forum.. "Help waarom ben ik zo dik geworden en hoe krijg ik weer mijn oude figuur terug?!" Hahaha

13. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Jez

hahahahhahahahahha ja idd!!!!

14. Aloe

Aloe Niet meer actief

Ooooh buggles lekker met kruidenkaas.......

15. sweetydaantjuh

2 jan 2012
    175
    0
    0
    NULL
    Zwolle
    Kunnen jullie even mee draaien, zodat de tijd vooruitgedraait word?:p

16. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Gaat zooooo langzaam he.
    Heb een whiteboard sticker op de koelkast...nog 23 dagen staat erop (verander ik elke dag). Maar juist omdat ik niets te doen heb de hele dag duren de dagen zo vreselijk lang!

17. sweetydaantjuh

2 jan 2012
    175
    0
    0
    NULL
    Zwolle
    Ja hier ook....het zelfde..niets te doen...kan ook weinig meer...nergens puf voor..

Ik word binnen nu en 21 dagen weer mama..ik word ingeleid rond de 15e..maar kan het wel de 15e kijken... pffff

18. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Ingeleid.. dan weet je in ieder geval wanneer je ongeveer gaat bevallen.
    Ik hoop echt dat t eerdaags een keer op gang komt. de gedachte dat ik nog zeker 37 dagen zwanger ben als ie niet uit zichzelf komt, word ik een beetje chagerijnig van... ben verder helemaaaaaaaaaaal niet ongeduldig joh :p;)

19. sweetydaantjuh

2 jan 2012
    175
    0
    0
    NULL
    Zwolle

Begrijpelijk...40 weken duurt ook zoooo lang...Al moet ik eerlijk bekennen dat ik zelf liever de 40 weken had vol gelopen..Hoe moeilijk ook..Maar de situatie hier is onhoudbaar.. (schoonpa ligt op sterven,loop op psychiatrie) Daardoor samen met Gynaecoloog besloten tot inleiden met 37 weken.

Maar ik hoop voor jou dat je kleintje zich voor de 40e week gewoon lekker zelf meld..en je er gauw vanaf bent ;) want die dagen gaan laaangzaaaammmmmmmm....pfff

20. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis

Ik had je verhaal hier ergens gelezen ja, Heftig!!!!
    Hopelijk krijg je wat rust door eerder te bevallen.

Ik hoop ook echt dat ik gauw beval (iig voor de 40 weken), maar lees net bij iemand dat haar gyn gezegd heeft dat grote kindjes langer blijven zitten... (deze woog met 31 weken al 2 kg)

Deel Deze Pagina