@ Son: Jij gaat niet ook al bevallen heeee! Ik wil oooooook!! @ Mami: Zo sta ik nou ook elkde dag op hahaha! Weer niks! @ Jamietje: Wat een schatje! Ik smelt samen met beautevil mee..
@beautevil; k doe het al bijna 6 jaar bijna heb ook mijn opleiding ook gedaan via de BBL variant.. erg leuk werk! @jamietje; mooi mannetje heb je!! @vivian; Jaa echt niet leuk hoor zo opstaan, maaaar op een dag zal dat anders zijn haha..we zullen positief blijven he..
Ah bevallen, klinkt stom maar wou dat het zover was. Vannacht heeeeel erg slecht geslapen en nu hele dacht knallende hoofdpijn vooral als ik opsta. Ging net iets beter ik denk nou hup even met de hond wandeling maken even zuurstof. Dat hielp wel was bij terugkomst alleen bekaf en heeeel warm... Het is een fantastisch beroep! Absoluut. Opleiding net afgerond Gefeliciteerd met de jongen!! Wat een scheetje! Kan niet wachten op mijn kleine vent! Word echt mannen boel hier
@ Son:Gelukkig!! @ Mami: Tuurlijk! Nou meiden ik heb alles gepoetst... Wat moet ik nu gaan doen?? Was is ook helemaal bij.. Hhhmmzzzz Hebben jullie nog afleidings tips? Ik ben wel aan het krampen , maar ja dat doe ik vaker en doorzetten doet het niet. Ook geen slijm verlies of zo. Maar goed hoop doet leven !
Pff ik wil ook zo graag aan de poets, maar heb er puf niet voor.. wel net toch even afwas gedaan en wat was gevouwen maar ben gesloopt na afloop... Hopelijk morgen beter want dat huis moet aan de kant!
@ Blackie: Pas op bij hoofdpijn he! Je kan altijd even je bloeddruk laten checken. En het word hier indd een mannen boel hahaha!
Ja weet ik maar gisteren nog geweest en tot nu toe nog steeds een mooie 120/80.. maar in verleden whiplash gehad en aangezien me nek ook ietsje zeer doet denk ik dat ik door mijn onrustige nacht mijn nek weer iets verkloot hebt en daar kan ik flinke koppijn van krijgen.. Wil zo gewoon lekker douchen, moet ik alleen even wachten tot me mannetje thuis is, alleen durf ik het niet aan
Oh ja en zeker mannenboel! Manlief, katlief en hondlief Manlief vond meisje erbij wel passen maar werd toch weer een heer hihi Mijn mannetjes
Oeeeh spannend hoor zou het denk ik niet kunnen! Maar mijn man is er te slim voor die zag al heel snel dat het een jochie was
@ Son: Dat zou wel super zijn! !! Ik denk dat Anouk inmiddels ook is bevallen anders was ze er wel geweest vandaag... Ik ben benieuwd!!
Vivian.... Als t zou door zetten wel ja ! Een wEe is volgens mij niet genoeg hahahaha Nu harde buiken heel erg hard. Mmhhhh het zal allemaal wel niet.
Dag meiden, Ik heb nog niet helemaal teruggelezen, ben pas net weer online. Ik ben inmiddels bevallen en dat ik 's nachts schreef dat ik de weeën niet zo goed kon opvangen bleek niet zo vreemd. Ik heb mijn man om 5.45 uur de verloskundige al laten bellen omdat de weeën al heel snel rond de 3-4 minuten kwamen. Om 6.15 uur was ze er en bleek ik al zo'n 7 cm ontsluiting te hebben. Heel snel naar het ZH dus. Om 7.30 uur werden mijn vliezen gebroken en beeb bleek in het vruchtwater gepoept te hebben. Was dus gelijk een medische bevalling. Dat bleek later nog meer het geval, want toen ik om 8.30 uur mocht gaan persen ging het allemaal niet (meer) zo soepel. De combinatie van een iets grotere baby (3800 gr), die iets scheef lag in mijn bekken en een bekken dat in een iets kleinere hoek staat dan normaal zorgde ervoor dat ik haar zelf niet voorbij mijn bekken geperst kreeg. Uiteindelijk is ze gehaald met de pomp (en een knip). Om 10.05 uur is Femke ter wereld gekomen. Afgezien van het lichamelijke ongemak van de knip gaat het erg goed met mij en Femke is uiteraard de mooiste en liefste baby van de wereld! Ik ga nu weer even plat en later de rest van jullie berichten lezen. Voor degenen die nog wachten: heel veel succes! Enne... het is het wachten toch echt wel waard hoor! Groetjes Lien81
@ lien, gelukkig is alles oke met jullie @ Son, spannend!! Zet em op! @ Blackie, ik heb gewoon geduld haha wil het ook niet weten pas na de bevalling. Ik vind de verrassing zo leuk haha..