*Klaagtopic* Ik ben het zoooo zat!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door poppedopje, 29 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

@ Lien: Gefeliciteerd met jullie meisje!! En nu lekker genieten!

@ Son: Ja jammer is dat hé, hier ook steeds het zelfde lol

2. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @lien; gefeliciteerd met je meisje!!:D

Net even eruit geweest.. even naar t winkelcentrum gegaan even wat anders dan thuis:)..

Nu lekker met de dikke pootjes omhoog en even lekker rustig op het bankje zitten..

@son; dat zou wat zijn als ze doorzetten!! wil bij mij ook steeds bij 1 blijven..

Er worden indd veel jochies geboren hier.. wij krijgen een meisje..

@beautevil; wat een geduld zeg!! ppff ik lag met bijna 16 weken al onder het echo apparaat omdt ik moest weten wat was.. zo nieuwschierig..:D Nu brand het om te weten hoe ze eruit ziet.. bij de vorige echo liet ze moooi dr gezichtje niet zien..

3. Lien81

Lien81 Actief lid

5 jul 2006
    250
    0
    0
    Zo, ik ben bijgelezen. Jamietje, Veer en Meerie, gefeliciteerd! Nu de rest nog.... sterkte meiden!

4. Son1980

Son1980 Bekend lid

2 jun 2012
    689
    1
    0
    Al de tijd liggen slapen.... Voel me zo zwakjes en grieperig...lk krijg gewoon de griep of zo.

Ik ga nu zitten huilen......

5. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

@ Son: Beterschap meis :( Bij twijfel bellen he!

@ Lien: Dank je, succes kan ik wel gebruiken begin het nu goed zat te worden. Hoe is het met jullie? :)

6. Son1980

Son1980 Bekend lid

2 jun 2012
    689
    1
    0
    Thanks.....

7. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    **Knuffel** :)

8. Son1980

Son1980 Bekend lid

2 jun 2012
    689
    1
    0
    Lief!

Weer harde buiken..... Begin te twijfelen zou t dan toch?

9. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.290
    16.694
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Hoi meiden,hier even snel een update.
    Afgelopen nacht 28 augustus om 4.14 is onze lieve dochter Eva geboren,3740 gram en 52 cm en ze is thuis geboren.
    Het was een zware bevalling maar mede door de adequate aanpak van de VK heb ik het vol kunnen houden.Ondanks dat het mijn derde bevalling is was deze wel het zwaarste.Ik heb enorme rugweeen gehad en daardoor weinig buikweeen waardoor de ontsluiting zeer moeizaam op gang kon komen.Mede door vermoeidheid en slaapgebrek was ik om 4 uur dusdanig kapot dat ik niet meer op mijn benen kon staan en helemaal niks meer wilde.De VK,mijn man en kraamhulp hebben me er doorheen getrokken en nu hebben we er een prachtig mooi meisje bij.Ze is echt om verliefd op te worden.

Ik heb nog niet alles gelezen want zit nu pas voor het eerst achter de pc.We gaan nu slapen want hebben een hele nacht overgeslagen.Voor de rest voel ik nu vooral opluchting en geniet ik van ons wondertje.Ik heb wel veel naweeen en ook nog wel flink wat bloedverlies dus dat is wel lastig met verschonen en naar het toilet gaan.

Alle meiden die ondertussen ook zijn bevallen van harte gefeliciteerd en alle meiden die nog moeten zet hem op en het moment is er sneller dan je denkt.

Morgen ga ik zeker alles lezen maar nu alleen maar slapen.

Welterusten allemaal.

10. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met je dochtertje!!:D:D

11. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Wow Ingrid, gefeliciteerd en knap gedaan meis. Snap best dat je nu aan het eind van je latijn bent! Geniet ervan en slaap lekker! xxxx

12. Son1980

Son1980 Bekend lid

2 jun 2012
    689
    1
    0
    Ingrid! Van harte gefeliciteerd.

13. Bloempje56

Bloempje56 Actief lid

11 aug 2012
    241
    1
    16
    Wowwww, van harte gefeliciteerd!!!!

14. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff eindelijk is mijn hoofdpijn weg... Het lijkt wel alsof begin van de dag voor mij ellende is en vanaf uurtje of twee a drie ik me wat beter begin te voelen. En dan dus ook weer wat doe in huis enz;) Moet het er van nemen dan he.
    Ik heb echt zin in volgende week:D Donderdag moet ik weer op controle en krijgen we weer een echo...wil kleine vent nog wel even keertje zien :D

15. Bloempje56

Bloempje56 Actief lid

11 aug 2012
    241
    1
    16
    Hier de hele dag harde buiken gehad, mijn buik lijkt net een barbapappa, neemt constant de meest vreemde vormen aan ^^

16. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha dat ken ik ja, op het moment is mijn rechterkant weer hoger dan de linker kant...blijft vreemd om te zien:p

17. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Hier ook hij of zij is lekker druk aant draaien ;)

18. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij is het erg rustig juist in t buikie:p.. maakt zich klaar om mij strax lkkr wakker te houden denk ik:p:)

19. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Stilte voor de storm ??? :p

20. Son1980

Son1980 Bekend lid

2 jun 2012
    689
    1
    0
    hier is alles weer terug rustig! wel harde buiken maar stelt niets voor morgen word ik gestript!

Deel Deze Pagina