Bleh buikpijn oke, maar die pijn vaginaal... echt irri en kan het verder ook niet plaatsen, das toch geen bandenpijn?
@beautevil; als dat zo is ben ik erg blij!! maar ga er niet van uit kan t alleen maar meevallen morgenochtend.. @blackie; miss indalingspijn??
Wie zal het zeggen, hij is nog niet echt ingedaald aldus mijn vk, ookal is mijn buik wel meer gaan "hangen" wie weet... ik ga maar eens kijken of ik meer kan slapen dan de 3 uur van vorige nacht en dit keer wel gewoon in mijn bed en niet op de bank
Ingrid..van harte meis!!!!!!!! Zo..ik kom ff klagen ondanks dat ik rete-happy ben!!! Heb me toch last van stuwing...nondepie,drup alles onder! Quinn vind dattie toch wel bijna non stop mag eten...hij ligt naast t bed en zodra ik hem slapend trg leg,begint ie weer te klagen. Hij doet t wel echt zoooooo mega goed! Maar zit nu in bed met n slapend kind slapende man en 2 grote lekkende uiers...gonna be a loooooooong night!
@Anouk Wat leuk dat we dezelfde dag (ik om 5:34) zijn bevallen. Gefeliciteerd! Ik heb ook ontzettend veel last van naweeën en buikpijn! Hij doet het gelukkig heel goed dus het is wel echt heerlijk. Hoop dat je iets hebt geslapen vannacht?
Hier flink weeen en dergelijke gehad. Maar we worden toch zo meteen gestriPt. Ik hoop dat het zinvol is ..... En vanavond ons kleintje hebben Naja mijn man heeft een pest humeur ! Dus dat scheelt weer.
@ Ingrid : Gefeliciteerd met jullie meisje!! Jammer dat je bevalling zo zwaar was.. Tis ook mijn 3e ik denk ook wel is van... Maar goed we zien wel. Jij nu lekker genieten!!! @ Son: Hier ook de gehele nacht gerommelt maar niks hoor, pppffffffff!! Ik hoop dat het strippen iets doet bij je! @ Jamietje: Stuwing is inderdaad killing! Wat vind je meisje van haar broertje? @ Blackie: Het kunnen inderdaad indalingsweeen zijn. Nou meiden ik ga zo naar het zkh.. Ik heb om 10:15 uur een CTG en daarop volgend een afspraak bij de Gyn. Ik vermoed dat ze mij morgen gaan inleiden. Maar zeker weten doe je het toch niet, maar ik hou jullie dus op de hoogte!!
Heey dames Ik.moet het even kwijt... Ben ruim 32 weken zwanger en heb sinds 30 wekennrust omdat ik weeen had. Nu heb ik met 31.5 te horen gekregen dat de baby op 37 weken zat maar had geen suiker. Inmiddels kan en mag ik dus bijna niks meer. Sidns een paar dagen doet mijn buik.ook.enorme pijn. Het lijkt alsof ik uit mijn vel scheur van die steken en het trekt enorm. Omdat ze zo groot is kan ze niet meer naar boven of naar onder groeien want zw is.al lang ingedaald, dus groeit ze nu weer enorm naar voren alsof ik een ei op mijn buik heb. Nu begint ook mijn rug enorm op te spelen en slapen is er niet meer bij. Ben echt blij als het allemaal achter de rug is. Ik hoop natuurlijk dat ze nog even.blijft zitten maar gezien haar groei denk ik dat het niet lang meer zal duren. Ik heb echt het idee dat ik gek.aant worden ben niks doen en dan ook nog eens die pijn bij het niks.doen... Morgen ga ik naar de masseur en hoop dat het verlichting kan.brengen... Sorry voor mijn gezeur maar ik.moest het echt ff kwijt. Ik zie dat sommige van jullie al bevallen zijn... En ik hoor van.iedereen je gaat het dadelijk nog missen maar ik betwijfel het.... Hebben jullie dit ook of niet ? Xxx
Indalingsweeën? nou dat zou goed wezen. Vannacht iets beter geslapen, ik baal alleen dat ik nu alweer in de ochtend me beroerd voel... dus maar weer afwachten wanneer ik wat kan gaan doen. Succes meiden vandaag! Pff lijkt me zo spannend, ik moet nog even tot die tijd ook al heb ik nu soms al angsten... Ik denk dat je de zwangerschap wel mist, maar op andere manier. De momenten dat je de kleine continu bij je draagt, voelt en gevoel vaak van euforie. DIe zijn vaak weg als de kleine er eenmaal is. Daarnaast of je nou veel klachten hebt of niet, het wonderbaarlijke dat er iets in je groeit is dan ook weg. Kriijg je hoop voor terug maar toch
@ Roompje: Lijkt me lastig om verplicht te moeten rusten. Voor mij zou het killing zien aangezien ik altijd zo'n bezig bijtje ben. @ Blackie: Het komt vanzelf goed Nou ik ga naar het zkh ik heb sinds vanmorgen de beeb maar 1x gevoeld dat is niks voor de kleine dus ik ben benieuwd.. Hoop maar dat ie het nog steeds naar zijn zin heeft!
de meeste meiden die overtijd zijn of bijna zo ver zijn nu toch wel aan het rommelen zo te lezen ik duim voor jullie allemaal dat het snel mag gaan de gene die een mooi nieuw mensje op de wereld hebben gezet wens ik veel geluk. roompje 32 weken en dan word hij 37 weken geschat pfff dat is me nog al een voor sprong hoe willen ze dat gaan doen dan stel dat je het gewoon uit blijft lopen zou je dan op 45 zitten? weet een beetje hoe je je voelt met niks mogen, ik mag alles wel maar kan alles niet meer met mijn hg ben ik al mijn energie kwijt geraakt. ik ben het zo zat wou dat ik verder was in ieder geval 36 weken.
@son; spannend meis hopelijk geeft dat het laatste zetje.. @vivian; als ze je inleiden zou top zijn,, dat overtijd lopen is ook niks.. @roompje; vervelend meid Hier vannacht redelijk geslapen, krampen in mn benen ppffff echt niet leuk dus,, majaa verder nog steeds erg rustig in t buikie geen kramp niks.. we wachten af wat vandaag ons brengt.. Wat gaan jullie allemaal doen vandaag? nog iets leuks? Heb zelf geen idee.. wilwat doen maar weet niet wat.!
Spannnend hoor dames! @ Son, hup bavallen jij! @ Viv, hopelijk idd morgen inleiden meis. @ Roompje, lijkt me echt vervelend maar ze laten je niet voor niets rusten. Ga relaxed lezen of puzzelen dat doe ik ook veel ff je hoofd op iets anders . @ Jamietje, Stuwing en lekkende uiers? Wel goed dat je mannetje veel drinkt hij moet groeien . @ Mami, heb vandaag heerlijk uitgeslapen tot 10 voor half 11. En dat is heul heul erg lang geleden. Nu zere rug en bijna doorligplekken van het liggen haha. En eigelijk nog wel moe dus ga vandaag weinig doen. Misschien effe naar de markt een bakkie kibbeling scoren .
oehh lekker kibbeling.. Hier in de buurt ook markt.. is een goed idee ahah ga k ook lkkr doen.... Eerst maar even langs mn moeder kijken of die met mij mee wilt even gezellig Fijne dag iedereen!! tis mooi weer.. mooie dag om te bevallenmaar dat zit erhier niet in
Haai Strippen Had geen zin Ze heeft wel gevoeld en zo maar alles potdicht..... Moest echt mijn best doen om nie te huilen..... Heb zoveel voorwerk en geen mm ontsluiting. Volgende week nieuwe ronde nieuwe kansen dan ook 40 weken. Ik ga ff balen!
Mja ik heb net weer de oude dame uitgehangen en nog even op de bank geslapen. Nu voel ik me weer wat beter. Ga zo even bij me stiefmoeder langs, even buurten Vanmiddag even naar de Hema als mijn manlief terug is, zwangerschapsbroekjes halen op advies van vk vanwege de bandenpijn
Ohh... wat herkenbaar! Gisteravond kreeg ik ook last van stuwing, daarna aan de diarree (terwijl ik aan het voeden was). Heb op de wc wel even zitten huilen, terwijl mijn knieën nat werden - en dan niet van de tranen. Inmiddels voel ik me weer een stuk beter, heb alleen door de knip nog wel een doos die aan de ene kant twee keer zo dik is als aan de andere kant. Zit niet echt lekker Maar voelde me wel goed genoeg om Femke zelf in bad te doen en dat is geweldig! @Ingrid: gefeliciteerd met de geboorte van Eva! Ik kijk uit naar blije berichten van alle anderen!
Vorige week zeiden ze nog dat ze me met 38 weken gingen inleiden. Maar als ze zo door groeit zit ik dan op 5 kilo en kwa lengte een 58 cm ofzo... Ik denk zelf dat ze eerder komt en dat hoop ik dan ook maar... Volgende week weer een groeiecho dus dan zullen we meer weten maar ondertussen ontplof ik bijna. Xxx