*Klaagtopic* Ik ben het zoooo zat!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door poppedopje, 29 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tricie83

tricie83 Bekend lid

20 jan 2012
    872
    0
    16
    vlakbij schiphol
    Oooo mag ik ook alsjeblieft nu voor het eerst even klagen ?
    Ik ben nu 37 week en 2 dagen.
    Vorige week een nachtje in het ziekenhuis gelegen omdat de weeën al waren begonnen, toen dachten we ook echt binnen een paar uur ons meisje inde armen te hebben.
    Na 6 uurtjes zakte alles weer af en omdat ik nog geen 37 weken was hebben ze het zo laten gaan en mocht ik de andere dag weer naar huis.
    Ik heb al een zoon van bijna 4 rond lopen waarvoor we nuextra oppas hebben geregeld, hij is nu bij beide opa's en oma's een extra dagje.
    Dit omdat buiten het feit dat ik het nu heel eg rustig aan moet doen voor hem ook een stuk leuker.
    Maar het is zooo enorm stil, ik mis hem verschrikkelijk.
    Daarbij heb ik de hele week nog steeds bij tijd en wijlen flinke weeën . De ene keer alleen hele harde buiken en de andere keer een flinke rugwee.
    Ik wordt er zo moe van raak gewoon bekaf, ik ben er nu klaar mee , nu mag ze komen en kunnen we weer gewoon gaan doen.
    hebik weer lekker mijngezn om me heen en voel ik me niet zo alleen.
    Ookben ik die pijnen ondertussen zo zat buiten die weeën om al vaaf week 15 BI dus ik zit nu helemaal vast.
    Kan wel janken...................

2. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    Hier ook iemand met zo veel pech de laatste tijd... Sinds vorige week dinsdag ben ik iedere avond kotsmisselijk. Heb zo n 3 dagen al over de pot gehangen, verspreid over die week... Ook heel veel last van harde buiken en gekneusde ribben.. Alles doet pijn !!!!

3. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

He jakkes roompje gaat t alweer wat beter?

@tricie; das indd allemaal niet fijn, hopelijk heb je snel je kleintje in je armen..:)

Vannacht wederom weer geen beeb een weeen ahaha..k denk dat ze er niet meer uitkomt,,manlief zei we hoeven strax niet eens meer de maxicosie mee die komt er strax wel lopend uit:D

Pff wat duurt het lang dat wachten:p geen krampje nix enkel afen toe een steek richting mn muts..:(

Jammer ook nog steeds geen nieuws van de andere meiden..:D ben zo nieuwschieriggg:):)

4. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Hey Meiden!!

Ik ben gisteren na een zwaare bevalling om 19:00 uur bevallen van onze zoon Luca Davide!! Hij weegt 3790 gram en is 53 cm.

Ik probeer mij zo even in te lezen, wij liggen nog in het zkh omdat de kleine het gisteren erg moeilijk heeft gehad en zijn waardes niet in orde. Maar ook dat vertel ik later.

Voor nu genieten wij echt!! :D

5. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Morgan gefeliciteerd met je meisje!

6. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Jeeh gefeliciteerd met je zoontje vivian!!:D

7. Son1980

Son1980 Bekend lid

2 jun 2012
    689
    1
    0
    Vivian en morgan gefeliciteerd !!!!!

Geniet ervan !!!

Hier nog niets en stront chagarijnig geweest de laatste dagen. Dus ik zit in een cocon. :(

8. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte son!!:)

9. vlinderke

vlinderke Bekend lid

16 dec 2009
    763
    0
    0
    [COLOR="Blue"]Gefeliciteerd ![/COLOR]

10. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    viviaan gefeliciteerd met je zoon hoop dat jullie snel naar huis kunnen.

11. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Vivian GEFELICITEERD :D ;)

12. Lien81

Lien81 Actief lid

5 jul 2006
    250
    0
    0
    Gefeliciteerd Vivian!

13. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    beautevil is ook bevallen, moeder en ... maken het goed ;) De rest mag ze zelf vertellen!

14. Flowergirl23

Flowergirl23 Fanatiek lid

22 okt 2010
    1.358
    0
    0
    Rotterdam
    Hehe, dankje.. Daar was ik naar op zoek...

Gefeliciteerd!!

15. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    bedankt dat je het door geeft daar waren we met zijn alle op aan het wachten hahahaha.
    super gefeliciteerd en we zien haar eigen verhaal wel.

16. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super gefeliciteerd meiden!!:D Wat een top nieuws!
    Nu lekker genieten en gauw naar huis:D

17. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had trouwens een breakpoint vannacht, kon weer slecht slapen... Veel rugpijn en buikpijn, ging ik even naar beneden ging het even , wilde ik even gaan slapen en deed weer pijn.
    Heb echt vannacht even goed gesnikt... was het echt helemaal zat!!! Nu wel nog pijn maar heb wat last van schoonmaakhormonen dus wat afleiding.
    Zo lekker naar de kapper! Ben toe aan wat ontspanning voor mezelf!

Manlief gister wel super lief! Die is begonnen met aftellen!:D Hij kijkt er dus ook echt naar uit! Nou weet ik dat wel maar soms zie je dat beetje moeilijk aan die mannen;)

18. Son1980

Son1980 Bekend lid

2 jun 2012
    689
    1
    0
    Beautyevil.... Van harte meis.

Ik heb serieus net een mega paniekaanval gehad. Heb zelf de huisarts gebelt en ben helemaal door gedraaid. Liep al dagen half te hyperventileren en trok het vanmorgen ineens niet meer.

Mijn moeder vertelde gister ff dat Ze net na mijn uitgerekende datum op vakantie gaat. En dat viel me zo zwaar ben al twee dagen compleet van slag daardoor en mijn hart is serieus gebroken.... Ik heb zon waardeloze moeder. En gister gaf ze weer de bevestiging alleen maar aan zichzelf te denken en niet eens aan mij f haar ongeboren klein kind.

Sinds ik mijn zaak verkocht heb ben ik sowieso al in een gat gevallen en weet vaak even niet wat ik met mezelf aan moet. Tel daar weken lang van slecht slapen bij op. Resultaat doordraai moment......

Ik zie er uit, ben helemaal op...... Heeft mijn man ook nog de electricien afgesproken en die staat met twintig minuten vr de deur.

Ik voel me zo ellendig,...... Normaal kan ik het allemaal relativeren maar vandaag niet meer. Kan geen begrip meer opbrengen vr andere mensen, Want dat kunnen ze ook niet voor mij.

Neem nou me schoonmoeder twee weken geleden ben ik daar zwaar beroerd weg gegaan. Ze heeft nog niet t fatsoen om ff een belletje naar mij f haar bloed eigen zoon te doen. Hoe het gaat, ben 39 weken zwanger van haar eerste klein kind ! Iedere keer kan ik hun bellen en vertellen hoe het gaat. Daar ben ik dus maar mee gestopt, want intereseerd ze allemaal niets... Blijkbaar. En als onze meid er dadelijk is kunnen ze ook lekker thuis blijven dan hoeft t van mij niet meer.

Sorry voor het geklaag maar dit is wel het klaag topic ! :)

Ik ga proberen mezelf bij elkaar te rapen..... Sterkte aan alle mede klagers ! Xxxx

19. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Beautevil... EINDELIJK!!!
    gefeliciteeerd :D

20. tricie83

tricie83 Bekend lid

20 jan 2012
    872
    0
    16
    vlakbij schiphol
    hey bah Son, ik kan me voorstellen dat je er even doorheen zit.
    probeer wel uit je hypers te komen want da werkt niet bevoorderlijk voor de bevalling.
    Zodra die elctriceins weg zijn ga jij proberen om lekker in je cocconnetje te kruipen en je nog maar op 1 ding te concentreren.
    Niet meer denken an die moeders en schoonmoeders , laat die allemaal gestolen worden er zijn er nu 2 die tellen jij en ukkepukkie.
    probeer je op je ademhaling te concentreren en probeer in je hoofd naar een happy place te gaan ( strand, mooi bos , bij de kerstboommet je gezin over een tijd )
    Hoop dat het je lukt meid zet m op

Deel Deze Pagina