Nou is niet te hopen dan voor je...Mijn zoontje woog bij zn geboorte (39 weken 5 dagen) 2770 gram.. Dus te licht..Daarom loop ik al vanaf het begin in het ziekenhuis voor controle.. De kleine meid ligt een week voor op groei, dus doet het beter als haar broer Ik ga voor je mee duimen dat de kleine gewoon voor de 40e week uit zichzelf komt Moet goedkomen toch? En ja rust komt na de bevalling zeker..tenminste als mn schoonvader het haalt tot aan de bevalling...maar daar even van uitgaande, als de kleine meid er is, kunnen we met haar naar opa, foto's maken enzo, plus dat we dan de rust hebben dat mocht hij gaan, ik niet in het ziekenhuis lig en er dus kan zijn voor mn vriend..
Dat is wel fijn idd als ze geboren word voor je schoonpa overlijdt. Geeft ook rust denk ik. En je kunt het dan afsluiten!
Ja absoluut, we zijn gewoon allebei onwijs bang dat hij er vlak voor overlijd.. Mijn schoonouders wonen namelijk buiten de stad 50 km verderop..wij hebben geen auto, dus moeten we lenen...plus als mijn vriend dit in zn eentje moet doen met onze peuter..nee dat gaat hij niet trekken.. Dus we duimen hier heel hard dat hij het nog minimaal 4 weken vol houd..
50 km rij je niet ff zomaar... Ik duim heel hard met je mee!!! En ga eens een masterplan bedenken om tijd sneller te laten gaan
Ik ben het ook zat!!! Wanneer komt hij nou!? Dit is wel mijn tweede maar mijn dochter werd gehaald met een ks dus nu is het een heel ander gevoel. Wel beter maar wel meer onzekerheid.
Ik ben mee aan het denken..,maar tijd sneller laten gaan is nog niet zo makkelijk hahahahahahahahaha Hou je me op de hoogte van je masterplannen?
Ben het nou ook wel een beetje zat, zit hier maar te wachten... Vanaf 37 weken denk je al: yes, het kan en mag nu gebeuren, laat maar komen Dan komt de uitgerekende datum, ik: wow nu komt het echt dichtbij, nu kan het elk moment gebeuren, maar... Er gebeurt niks! Gisteravond veel harde buiken, sommige met kramp(wee?) erbij, maar nu is hetweer rustig Wou dat ik zeker wist dat het voor 42 weken gewoon vanzelf begint, maar nu ik over tijd ben moet ik gaan nadenken over inleiden enzo
Hahahaha ja dacht zelf aan een tijdmachine of een "winterslaapje" maar winterslaapje met n dikke buik werkt ook niet echt. Dus maar besloten dat ik een muurschildering ga maken op de babykamer. Dan moet in elk geval vandaag wat sneller gaan.. jullie mogen wel komen helpen
Hahaha wat een heerlijk topic.. Nu ik al jullie berichtjes heb gelezen voel ik me alweer een stuk beter (Ik zal niet klagen)
Klaag klaag... Werd wakker met rugpijn, toen ik opstond super last van mijn liezen en vervolgens ook ontzettende harde buiken...deed zeer. Ik dacht echt ff dat het begonnen was, ben ook niet te genieten. Maar nu ist rustig dus zal t me wel verbeeld hebben.
ik kom ook even klagen...ben het zo zat Ik heb last van mn bekken, slaap gelukkig nog wel aardig maar vind door bekken en moe zijn wel alles snel te veel Ik laat me niet snel kennen dus baal zelfs soms van mezelf omdat ik dan alles loop te nuanceren als iemand vraagt hoe het gaat. Dan zeg ik " ja ben het wel zat maar het gaat nog wel" terwijl het eigelijk helemaal niet echt gaat. Even doorzetten nog, hoop dat de kleine niet tot 40 weken blijft zitten.
Ik ben er ook zo klaar mee zeg! Loop als een manke gans, heb er nu icheas bij gekregen wat gruwelijk zeer doet! Ben gruwelijk benauwd (hebben meer dames dit?) slapen s nachts is ellende, want liggen is onmogelijk door de pijn in m'n bekken... Dus zit dan maar weer beneden. Hou vocht vast tot en met.....zit ook niet meer lekker in vel waardoor ik aangebrand reageer.... Verder voel ik me top en kijk ik heeeeeel erg uit naar ons kleintje
Ja nu niet meer maar wel gehad! Bij mij komt t in vlagen, dan kom ik gewoon niet op adem!! Vocht vasthouden.. oh zo vreselijk. Ik zit nu echt met van die kleine klote pijntjes.. dat je denkt: hmmz komt er iets?
Wat een heerlijk topic! Ik ben het ook zooo zat.. heb constant maagzuur, ben moe, me zoontje luisterd totaal niet meer en breekt het huis af, hond luistert ook al niet meer, ik kan de hele dag wel janken .. kan zo nog wel ff doorgaan met klagen.. maarja ze moet nog even blijven zitten.
pfffff en die warmte helpt ook al niet!!!! Ik zeg: ik ben er klaar voor, ik ga mijn kleine man vanavond maar even heeeeeeel lief aanspreken dat ie echt mag komen nu en dat papa en mama hem met open armen zullen ontvangen!
Oh dat heb ik ookal geprobeerd... gezegd : je wil je zus toch wel ontmoeten en je papa en dan lekker met mama knuffelen. Maar ik zeg maar zo: hij lijkt op papa, wel luisteren maar niets met de informatie doen.