Heel lief dankjewel ! Kga ook trachten te chillen en naar de volle maan te kijken !!! Hèb alles er uit gégooit !
Ik zie nu pas hoe slecht ik heb getypt , sorry mijn toetsenbord is niet zo goed meer. Hoop dat je snapt wat ik bedoel. (zit nu ook bijna er door heen te typen ) Soms moet je het er even uitknallen voordat je het kan laten bezinken en tot rust kan komen. Wie weet kunnen we morgen allebei zeggen dat onze meiden er zijn, ik ben het ook spuugzat ondertussen. Laten we maar heel hard gaan duimen !!
Och lieverd, laat dat excuus idd maar achter wege ! Het leukste van nu zwanger zijn is dat je jouw baby lekker voor jezelf hebt. Je hoeft niet te delen met moeders (zit ik ook niet op te wachten ). Straks komen ze kijken en erger nog, dan willen allemaal even aan je baby zitten en komen ze allemaal met goed bedoelde adviezen...pff. Ha ha ha...als je het zo ziet zijn de kwalen van nu misschien zo erg nog niet . Dikke knuffel en sterkte!
Vlinderke..... Niemand zit aan mijn kind en al helemaal mijn mpeder en schoonmoeder niet..... No Way .... Vind ik helemaal niet fijn als mensen aan mijn kind zitten...... Mijn dochter is nu bijna elf heb nog trauma's van de visite van toen Hahaha
@Son, Jezus, lekkere rotstreek! hahahaha nou ik word helemaal onpasselijk als ik eraan denk dat nog 70% van de kraamvisite nog moet komen waarvan er een aantal moeders tussen zitten die heeeeeeeel graag mijn zoon willen vasthouden. Alleen daarom al zou ik heel graag al mijn kraamvisite afzeggen. Lichtelijk panisch is dat van mij misschien... vind t prima als de kraamverzorgster, mijn man of ik de kleine vasthouden.. maar zelfs toen mijn eigen pa hem vasthad dacht ik : GEEF TRG GEEF TRG GEEF TRG!!!!!!!!
Jamientje.... Bij mijn eerste hadden we zo veel bezoek dat ik echt depressief er van raakte. Mensen bleven komen en ik zat met mijn kindje op de slaapkamer te huilen van de spanning. Nu heb ik weer de kriebels als ik er aan denk dat mensen langs willen komen en aan mijn kindje willen zitten. Alleen al de gedachte maakt me gek. Zeker mijn nare s moeder bah! Ze is van mij !! Hahaha En een beetje van mijn man, verder iedereen handen af !!
Och vrouwke toch!! Hopelijk ist deze keer beter...manlief jaagt iedereen steeds weg met: jaa hij moet eten! En anders leg ik hem in de box of boven...de eerste die zijn poten in die box steekt,bijt ik zn vingers af! Maar zoonlief word erg onrustig als ie door veel mensem vastgehouden word
Whahahaha !! Serieus kga ook bijten hard. Nu ff slapen want ik ben helemaal op. Ik merk dat ik t in mijn hoofd niet meer op een rijtje krijg.... Lijk wel depresief.... Rot dag bah Nu ff na bed we zien daarna wel weer verder.
Vivian Gefeliciteerd!! Ben benieuwd naar beautevil Gooi het er maar lekker uit Son, je kunt het maar kwijt zijn.. En die van die kerstboom is wel een goede.. Lekker daaraan denken, met je gezinnetje bij de boom.. Nog fftjes en dan mag je eindelijk je dochter in je armen sluiten
Heeyyy Meiden, bedankt voor de felicitaties! @ Son: De regel die ik heb geleerd in het leven is , wie met ons mee wil/loopt doet dat de rest is niet belangrijk. Ik herken je teleurstelling, probeer het een plek te geven. Het heeft niet veel zin om energie aan zulke mensen te besteden. Die energie kun je beter gebruiken voor jezelf en je kleintje straks. Nou meiden ben inmiddels lekker thuis heel fijn, het gaat verder heel erg goed. BV loopt goed, hij is kei zoet. En ik ben de bevalling een plekje aan het geven... Meiden die nog moeten bevallen kop op!! Ik denk aan jullie!! Ik ga even mijn banner aanpassen
Hmm Son ouders kunnen het soms zo leuk willen of bedoelen maar pff.. Mijn stiefmoeder bijvoorbeeld, als ik daar kom en vertel van hoe of wat dan krijg je eigenlijk te horen ja je mag niet klagen je bent zwanger en klaar ermee... Tis een lief mens hoor maar pff.. IK ben hele week alleen omdat manlief werkt, heb de grootste moeite me bezig te houden omda tik het liefste gewoon actief ben en begin nu nachtangsten te krijgen omdat ik dan toch eigenlijk niet slaap, wat dus niet opschiet maar pff..Die nachten zie ik echt het meeste tegenop...
Dames..... De lucht is geklaard en ik heb mijn boze bui in bed gelaten !! Hè nu vandaag lekker in huis aan de gang. Heb er een Puinbak van gemaakt gister. De vuile vaat staat zelfs nog op tafel. Haahahhaah geneer me dood. Ik voel me beter en heb heerlijk geslaPen..... Tot tien uur ! Wel hele erge onrustige benen gehad vanacht duurde zeker twee uur Eer ik sliep maar ti's uit eindelijk gelukt !! Woehoejjj Vandaag precies 39 weken. Only one Week to go ( of nog 2 extra )
Hoe is het hier verder? Luca doet het heel erg goed, BV loopt ook als een tierelier echt fijn! Zwangere dames houden jullie het nog uit?
Goed te horen Son! Vannacht ook beter geslapen! Misschien toch die aankomende volle maan geweest? Laten we het hopen, dan komt het helemaal goed Van het weekend visite, beetje afleiding...
Fijn dat het beter met je gaat son @vivian; hier gaat allesgoed nog steeds geen beeb.. volle maan heeft geen bevalling aangewakkerd helaas.. @blackie; hier ook wat beter geslapen.. wel krampende benen
Krampende benen, gelukkig stuk minder last van nu ik niet meer werk e dus niet meer zoveel loop en sta. Was vannacht wel regelmatig wakker maar hoefde er maar één keer uit en viel redelijk snel weer in slaap, En belangrijkste denk ik nog, niet teveel pijn!!