*Klaagtopic* Ik ben het zoooo zat!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door poppedopje, 29 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Mijn kraamverzorgster is om half 1 gegaan...ik heb zo gehuild toen ze weg ging!
    hier gaat alles echt haast te perfect! Ik ben zo vreselijk gelukkig dat je dr haast van zou moeten kotsen hahaha

2. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @Sabbie gefeliciteerd!!

@Beautevil wat een mooie foto en wat een prachtig mannetje!

@Haha Jamietje lekker genieten dat het perfect is! :D

@hier.. Gister muffins gebakken, kwam vast te zitten met mn hand in de mixer, hoe? Ik weet het niet wat ik heb gedaan, mn vinger zat helemaal verdraaid vast in een van de gardes en de rest van mn hand ertussen.. Heel de garde moeten slopen om weer los te komen :cool: Helaas door alle spanning en sensatie geen spontane weeen.. Das dan wel weer jammer :p:D

3. vlinderke

vlinderke Bekend lid

16 dec 2009
    763
    0
    0
    Zonder toevoeging:

:x:x IK WIL NIET MEER ZWANGER ZIJN !!! :x:x:x

:( :( :( :( Bleehh wat een dag

4. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

@ Beautevil: Gefeliciteerd met Benjamin!!

@ Sabbie: Gefeliciteerd met je meisje!!!

@ Son: Ik ben blij te lezen dat jij je weer ok voelt meis! :D

@ Vlinderke: Ik herken je gevoel het is echt nog maar even!

@ Jamietje: Heerlijk he dat genieten!! :) De kraam alweer weg ppfff, ik kijk gelukkig nog uit naar nog 4 dagen, lekker hoor. Het is echt een fijne hulp.

@ Lizzy: Dat is best knap zo vast komen te zitten :D Gelukkig heb je niks!

@ Blackie: Je geduld word bijnaaaa beloond!!

@ Mami: Naar dat wachten he... Ik ken het. Hoever ben je nu?

Hier gaat verder ook alles helemaal ok. Ben echt aan het genieten! En ik ben vol spanning tot de andere nieuwe wereld burgers zich aandienen!

5. tricie83

tricie83 Bekend lid

20 jan 2012
    872
    0
    16
    vlakbij schiphol
    Vlinderke, zooooo herkenbaar , op een gegeven moment ben je er zoooooo klaar mee .

Lizzy, das schrikken indd jammer dat het niets in werking heeft gezet.

Hier nog altijd niets, behalve een enorme jankbui.
    kwam mijn vader voor de 1000ste keer onaangekondigd even langs, even wat halen ?!?!?!? ....serieus heb je echt heb je een bord voor je kop ?
    We hadden een afspraak staan dat er even gebeld zou worden om te vragen of het wel uit zou komen gezien alle gebeurtenissen.
    Dat hij morgen mijn zoontje op zou halen was ie ook al weer vergeten.
    Volgens mij kan ik gewoon net zou goed tegen een muur l***** als ik wat zeg of vraag want er wordt niet geluisterd ze doen nog steeds lekker wat ze zelf willen.
    O en dan ook niet snappen waarom mijn schoonmoeder degene is die hem ophaaldt als de bevalling begint ? ( nou misschien omdat ik daar wel afspraken mee kan maken) zo pissed off dat ik er harde buiken van krijg.
    nou ja wie weet zet er straks wat door.

6. Son1980

Son1980 Bekend lid

2 jun 2012
    689
    1
    0
    Hallo.

Vandaag naar het ziekenhuis geweest ivm verminderd leven. Naja beeb had het n

7. Son1980

Son1980 Bekend lid

2 jun 2012
    689
    1
    0
    Hallo.

Vandaag naar het ziekenhuis geweest ivm verminderd leven. Naja beeb had het Goed maar vruchtwater word beetje weinig zo.

Dus! Morgen vroeg bellen afspraak maken en dan ff daarheen en dan afspraak maken om die dag nog ingeleid te worden met een ballon.

Pfffff heb zeer slechte dagen achter de rug, ik Hèb veel Paniek aanvallen en hyPerventilatie aanvallen. Soms trek ik het gewoon allemaal niet meer, geestelijk.

Mijn beste vriendin heeft na 20 jaar relatie met naar mijn mening de leukste vader cq vent op aarde, hem betrapt met een ander en als klap op d vuurpijl ook nog eens dikke schulden ( twee ton) dus heb de hele nacht op gezeten met haar aan de telefoon. Mijn hart is gewoon gebroken.

Pffffff moet mezelf echt bij elkaar rapen zeg.....

8. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @vivian; ik ben nu 41 weken, schiet miet echt op he..

Hier alles even onrustig, lig in het ziekenhuis was vanmiddag op mn buik gevallen en voelde de beeb wat minder dus gelijk doorgestuurd.. Nu 24 ter observatie blijven.. We zullen zien.. Ze wel ingedaald nu! :D
    K hoop heel hard dat ze morgen zeggen we leiden je in.. Was vanmiddag wel zoiets tussen neus en lipppen door gezegd dus wie weet!! K hou jullie op de hoogte!!

9. naouall

naouall Actief lid

17 okt 2011
    193
    0
    0
    NULL
    NULL

Gefeliciteerd! :D

10. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oeh spannend allemaal..
    Heb tot nu toe redelijk weekend nog. Ik blijf die volle maan de schuld geven :p
    Heb wel wat meer problemen met de hond, nu enorm me best aan het doen dat beestje zich goed voelt.

11. Bloempje56

Bloempje56 Actief lid

11 aug 2012
    241
    1
    16
    @Son kut is dat hè, ga je het gelijk bij jezelf en je eigen relatie zoeken, maakt altijd onzeker.. Probeer je niet gek te maken, haar vrnt is de jouwe niet..

Hier zoveel last van bi dat ik letterlijk niet meer weet waar ik t zoeken moet, kan niet meer lopen, zitten, liggen. *zucht* nog eventjes!

12. tricie83

tricie83 Bekend lid

20 jan 2012
    872
    0
    16
    vlakbij schiphol
    Son, rustig aan doen meid echt waar.
    Ik snap heeeeel erg goed dat je nu voor je vriendin wilt klaarstaan maar je moet er nu voor die kleine beeb zijn.
    Als je dat aan je vriendin uitlegt dat het je zo ontzettend aangrijpt dat je er te gespannen door bent moet ze dat toch wel snappen ?
    Al is het maar tot je de bevalling weer achter de rug hebt.
    Probeer terug te gaan naar die happy place ( strand, bos kerstboom etc) , en zeg tegen jezelf : gisteren was al een betere dag voor je vandaag wat minder maar morgen wordt voor jouw fantastisch ! als je dat tegen jezelf blijft zeggen als een soort mantra zal het je helpen ( ik heb al 10 jaar last van paniekaanvallen en hyperventilatie en dat helpt mij ook)
    probeer vannacht ook echt een beetje te slapen vermoeidheid activeert het nog eens extra.
    Morgen heb jij iig je prinsesje in je armen ( en hopelijk ik ook ;) )
    succes morgen !!

13. Son1980

Son1980 Bekend lid

2 jun 2012
    689
    1
    0

Ik heb ook al sinds mijn jeugd last van de paniek ect. En ik mis gewoon nu de hulp van de medicijnen, kan mezelf niet meer resetten en het knalt maar door...... Mijn man blijft bij me en laat mij niet meer alleen totdat ik bevallen ben....

Ik mag benzo,'s slikken van de gyn maar daar knal ik doorheen. Dus dat schiet niet op. Ik heb nu t punt bereikt dat ik morgen geholpen word in het ziekenhuis want ik kan niet meer normaal Doen,

De gyn zei combinatie van en te weinig vruchtwater en jou paniek is voor mij een teken dat genoeg genoeg is.( loop al weken met valse weeën en restless legs waardoor ik geen oog dicht doe. En dat triggert de paniek nog meer dan blijf ik aan de gang.

Nu mijn man lekker bij me is gaat het beter,

14. Son1980

Son1980 Bekend lid

2 jun 2012
    689
    1
    0
    Tja het zet je wel aan het denken ja, wat als mijn man dit me flikt. Heb hem verteld dat hij beter het land uit kan vluchten want ik schiet hèm dood :)

15. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff meiden wat een gebeurtenissen... Ik kon gister mijn stiefmoeder wel schieten. Ik bracht kadootje omdat ik vandaag niet naar doop van mijn nichtje(van haar dochter) ging. Dit omdat ik niet zolang met de auto wilde gaan en daar al die tijd op zitten en toestanden, daar voel ik me gewoon niet goed genoeg voor daarnaast kan ik ook neit zomaar weg als ik dat wil.
    Je zag aan der gezicht gewoon dat ze dat bullshit vond, echt zo van je moet je niet aanstellen! JA IK BEN JOU NIET! ben niet zon bikkel... zucht...
    Meiden doe aub rustig en met beetje geluk inderdaad snel de kleintjes bij jullie!
    Ik duim voor jullie!

16. vlinderke

vlinderke Bekend lid

16 dec 2009
    763
    0
    0
    @ Mami22; Hoe is het nu? :(

@ Son ; Succes, zet `m op! :cool:

@ Blacky; Deuh....Laat je niet op jutten hoor! Je weet zelf het best waar je grens ligt. ;)

Mijn dag is een stuk beter. Voel een aardige druk op mijn buik en met een beetje geluk kan de vk vandaag de boel een beetje forseren. Hoop zo dat hij vandaag komt. :D

17. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

15 dec 2008
    1.200
    0
    36
    Als ik al jullie verhalen zo lees, dan ben ik een tevreden aanstaande moeder hoor. Voel me eigenlijk nog prima met mijn 36 weken zwangerschap. Heb in het weekend het hele huis gepoetst, alle keukenkastjes leeg gehad en van boven naar beneden gesopt. Een hoop weg gegooid. Heerlijk gevoel hoor. En dat allemaal met m'n dikke buik en een kleintje van 3 erbij. Pfff ... best trots op mezelf. Morgen gaat de kleine naar de creche en dan kan ik gaan genieten van mijn eerste echte verlofdag helemaal alleen in een opgeruimd en schoon huis!!! JOEPIE!

18. tricie83

tricie83 Bekend lid

20 jan 2012
    872
    0
    16
    vlakbij schiphol
    Son, fijn dat je man bij je blijft en ook dat je gynacoloog een streep trekt van genoeg is genoeg. iig van hunj begrip.
    Ik heb deze zwangerschap ook aardig wat paniekaanvalletjes gehad en ik ben op een gegeven moment aan de bach rescue druppels gegaan.
    Alleen het gevoel dat ik wat zou mogen nemen gaf me een gerust stelling.Maar het blijft klote , je weet dat je er nooit meer van afkomt maar met een heel hoop trucjes kan je het onder controle houden.
    Mijn VK kent het zelf ook en zei al dat de eerste weken na de bevalling zijn waarschijnlijk het prettigste omdat je dan een soort geluksgevoel aanmaakt. nou daar hoop ik dan maar op.
    Nu nog eens wat begrip uit mijn omgeving, die lijken namelijk maar niet te snappen dat hoogzwangere gewoon ook wel eens met rust gelaten willen worden.
    Heel veel succes vandaag voor jou iig!!!!

Blackie, heel herkenbaar maar je moet lekker doen wat bij jou goed voelt en om je gezondheid denken.
    Wat je stiefmoeder er van denkt... who cares ?
    Je neemt iig nog de moeite om even de kadootjes bij hun langs te brengen zodat je nichtje weet dat jullie wel om haar denken.
    Ik had het ook niet meer gedaan hoor zo lang rijden , en dan die verplichte nummertjes.

Vlinderke, spannend meid ik hoop dat het wat voor je doet succes!

Hier is het gerommel weer aan het afnemen grrr... woensdag moet ik pas weer naar de VK maar ga er wel op aandringen om op tijd aktie te ondernemen.

Hier net alweer een discussie gehad met mijn vader, wat een jaloerse mensen.
    Afgelopen week heeft mijn zoon 2 keer bij mijn schoonouders geslapen . 1ste keer uit spoed/nood omdat we naar het ziekenhuis gingen en 2de keer omdat ze extra gingen oppassen en wat leuks met hem wilde doen de andere dag dan hoefde hij niet zo vroeg uit bed.
    Nu aankomend weekend hebben ze het jaarlijkse opa en oma weekend.
    Een stel vrienden van mijn schoonouders nemen dan allemaal de kleinkinderen mee en het hele weekend worden er leuke dingen met ze gedaan. Voor de opa's en oma's op en top genieten en voor de kids ook.
    Gooit mijn vader er de opmerking uit : dan moet je binnen kort ook maar weer eens bij ons logeren .....??!?!!? uuhm maken we er een wedstrijdje van ofzo ?
    Hij gaat hierna nog 1 keer uit logeren als het nodig is voor de bevalling en dan hou ik het gezin voorlopig is even in 1 huis als je het niet erg vindt.
    Telkens dat jaloerse gedoe ben er zo zat van.
    Zo klaagmodus uit....

19. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha Klagen is fun!
    Ik heb er gewoon hekel aan. Ik heb tot mijn 35ste week gewerkt zonder klachten, deze begonnen eigenlijk pas echt toen ik met verlof ging! Dus ik vind dat ik niet mag zeuren over het algemeen. Maar ze is een scheet van een vrouw maar dit gaat om één van haar kinderen en zucht das soms zooo vervelend.
    Maar goed moest gewoon even spuien;) Dat is vaak voldoende.

Vanmorgen urine weggebracht voor nacontrole. Zal mij benieuwen. Vraagt ze nog wat me klachten zijne n raar kijken als ik zeg dat ik die niet heb ivm zwangerschap.... vrouwen:p

Maar goed! Vandaag op klossenjacht! Als dat lukt op maandag!

20. tricie83

tricie83 Bekend lid

20 jan 2012
    872
    0
    16
    vlakbij schiphol
    Blackie, Waarschijnlijk zijn dat dan haar moeder gevoelens die spreken, op zich ook logisch maar daar heb jij nu gewoon geen boodschap aan.
    jij voelt nu heel erg goed wat je wel kan en niet kan, en je moet je lijf gewoon in ere houden nu.
    Wellicht heeft ze het zich later ook wel bedacht dat het too much is.
    Succes met de klossen jacht , ik zit hier al verhoogd vindt het echt niets moet met een krukje in en uit mijn bed kruipen hahaha

Deel Deze Pagina