*Klaagtopic* Ik ben het zoooo zat!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door poppedopje, 29 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Absoluut:)

2. tricie83

tricie83 Bekend lid

20 jan 2012
    872
    0
    16
    vlakbij schiphol
    Volgens mij wel Son, wij zijn eigenlijk pas 19 sept uitgerekend.
    Ik snap heel goed dat je er niets voor wil nemen dat wilde ik eerst ook niet, maar dat bach rescue is echt mijn redding geweest.
    Misschien is het wel een geestelijke trigger dat ik nog iets mag nemen. en daarbij kan het echt geen kwaad voor de kleine.

Heb hier net de keuken onder handen genomen, tenminste de deurtjes dan. Ben nu al weer bekaf en heb het vreselijk warm dus maar weer even rusten.

3. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben er positief van dat ik morgen krijg te horen dat de kleine ingedaald is. Die pijn van onderen is echt niet normaal meer, ik ga der gewoon van waggelen...

4. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames:)

Na een heftige bevalling te hebben gehad ben ik gister om 17.26 bevallen van onze kleine meid:D ashlynn.. Moeten nog in het ziekenhuis blijven want ze is nog wat aan het kwakkelen met haar temperatuur.. Maar ze doet t verder super goed!

5. roompje25

roompje25 Actief lid

3 apr 2011
    437
    1
    16
    Gefeliciteerd, geniet ervan!!!!

Xxx

6. tricie83

tricie83 Bekend lid

20 jan 2012
    872
    0
    16
    vlakbij schiphol
    Mami22 van harte gefeliciteerd!!!!! nu gaat het grote genieten beginnen.

Hier goed geslapen vanmorgen al wel 5 keer op de plee gezeten.
    Hoop niet dat dat weer een voorteken is.
    Nu moet ze even wachten tot na het weekend hoor.
    Zoonlief gaat morgen met Oma een weekend op stap daar kijken ze allebei al zo lang naar uit. Ik zou het zo sneu vinden als ze halverwege terug moeten komen.
    En manlief moet ze zondag ook ophalen omdat mijn Svader moet werken dan is ie ongeveer 2 uur onderweg en daar ben ik ook niet zo blij mee.
    Nu is hij ook wel aan het werk maar gewoon in onze woonplaats ( zijn baas heeft hem expres op een klus in de buurt gehouden) dus dan kan hij binnen no time hier zijn.
    Dus of vandaag nog of pas vanaf maandag weer :)

7. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Mami gefeliciteerd met de kleine meid!!!

8. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mami!!Het waschten word beloond gefeliciteerd met de kleine meid!!:D

Hier mag de kleine vandaag absoluut niet komen;) aldus mijn schoonvader;) Die is vandaag jarig samen met al een nichtje van me;) hihi word echt drukke boel anders hihi

Vannacht iets beter geslapen, eerste 2 a 3 uur lopen rommelen en doen daarna wel wat uurtjes "normaal" geslapen. Helaas is de pijn daarmee niet weg gegaan...

9. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Gefeliciteeeeeeerd!!!!

10. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Mami Gefeliciteerd!!!! :D

11. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Controle bij de vk was goed. Kleine is grotendeels ingedaald maar heeft iets speling vandaar waarschijnlijk de pijntjes, plus het feit dat me darmen zo bezig zijn.
    Ze heeft me instructies gegeven en gezegd dat we de 5 dagen tot de 37 weken ook nog gaan volhouden zodat ik thuis kan bevallen.
    Verder ligt alles in de hand van onze kleine vent;)

12. vlinderke

vlinderke Bekend lid

16 dec 2009
    763
    0
    0
    Lieve allemaal, ik heb nog niet alle berichten gelezen, maar wil jullie laten weten dat ook ik eindelijk ben bevallen. Het ging zo snel , hij is ter wereld gekomen onder toeziend oog van zijn kers verse pa. De hulptroepen kwam 2 minuten te laat.:D We noemen hem Jazz.

13. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Wow Vlinderke gefeliciteerd!!! Wij willen later natuurlijk de details weten van deze super bevalling he! ;) Lekker genieten meis en Jazz is een super leuke naam!

14. nena88

nena88 Bekend lid

12 nov 2011
    679
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeee sirieus, de vk was er niet bij?? Verhaaal!!

15. tricie83

tricie83 Bekend lid

20 jan 2012
    872
    0
    16
    vlakbij schiphol
    Vlinderke van harte gefeliciteerd en je man natuurlijk ook!!! en ik ben indd wel heel benieuwd wat er nu is gebeurt als je het zo zegt.
    Maar doe eerst maar rustig aan.

16. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Gefeliciteerd meiden! En leuke namen ook! Ik kwam hier ff spieken, ik moet nog flink aansterken en kan niet zolang rechtop zitten.

Hier gaat alles prima met ons, en Benjamin is al lekker gegroeid. Krijg 2 dagen langer kraamhulp, wat een supermens!

Dikke kus voor jullie!

17. roompje25

roompje25 Actief lid

3 apr 2011
    437
    1
    16
    Heey dames heb vandaag een groeiecho gehad. Ons kleine meisje was nu nog.op de telling 37 weken en 3 kilo... Zal dus waarschijnlijk.op de 4 uit gaan komen. Baarmoederhals was nog 3.7 dus heb het idee dat het nog wel even kan duren.

Weet alleen.iemand hoe het kan dat ik 1cm ontsluiting heb met een baarmoederhals van 3.7 dat snap ik niet helemaal.

Denk dat ik met al mijn klachtjes nog 4 weken mag rondlopen want dan word ik ingeleid.

Vlinderke gefeliciteerd ben benieuwd naar je verhaal

Xxx

18. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Wow Vlinderke das heftig! Ben benieuwd naar je verhaal :)
    Gefeliciteerd met jullie kleine Jazz.. Gave naam! :D

19. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Congratz!!! Spannend zeg..ben benieuwd!

Hier gaat alles super. Breng sinds 3dagen zelf weer dochterlief zelfstandig naar school! Draai ook weer grotendeels mn huishouden zelf. En savonds lekker vroeg naar bedje :D

20. Son1980

Son1980 Bekend lid

2 jun 2012
    689
    1
    0
    Hème dag gisteren harde buiken en weeen gehad maar heeft helaas niet door gezet. :(

Ben helemaal op, ik kan niet meer.....

Ik weet t zeker dit kindje blijft zitten !!

Deel Deze Pagina