*Klaagtopic* Ik ben het zoooo zat!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door poppedopje, 29 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @vlinderke; gefeliciteerd

Kwam even kijken hoe t ervoor stond hier!!

Bij ons gaat t wat minder.. Ons meisje heeft een infectie dus ligt op de conveuseafdelig.. Ligt sinds vannacht aan een sonde en krijgt antibiotic.. Balen weer dit maar er komt al gang in ze ziet er al veel btr uit.. Na t weekend horen we wat de uitslagen zijn vande kweekjes.. Dus mijn kraamtijd mag ik in t ziekenhus spenderen.. Had zo gehoopt naar huis te mogen pff..

Meiden die nog moeten succes hopen dat t snel mag gebeuren als de tijd rijp daarvoor is!

Groetjes!!

2. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige

o meis dat is niet leuk gelukkig is je kindje wel in goede handen maar kan me voorstellen dat je het anders voor ogen had.
    heel veel succes en meestal is antibiotica bij die kleintjes 3 tot 5 dgn. sinds wanneer krijgt ze het al?

3. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    hier heb ik dus griep gekregen snot verkouden hoesten en misselijk krijg nauwelijks wat naar binnen. wat voel je je dan slap.
    weet dat ik nog lang niet aan de beurd ben en dat het ook niet goed is als kindje nu al zou komen maar wat kijk ik daar naar uit zeg. het zwanger zijn heeft voor mij nu wel weer lang genoeg geduurd.

4. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

15 dec 2008
    1.200
    0
    36
    Geen energie vandaag ... bleh! Maar gelukkig heb een hele lieve buurvrouw die met zoonlief aan het fietsen is ... en ze neemt hem dan ook nog even mee naar de kapper. DE SCHAT!! En ik heb even lekker op bed kunnen liggen.

5. Son1980

Son1980 Bekend lid

2 jun 2012
    689
    1
    0
    Twee lepels wonder olie op.

Ben t zat ......

Afwachten nu.

6. tricie83

tricie83 Bekend lid

20 jan 2012
    872
    0
    16
    vlakbij schiphol
    Mami , jemig wat sneu hoop dat je meisje heel gauw opknapt zodat je lekker met d'r naar huis kan.

Son, zou het echt helpen denk je ? :)

Hier vanmorgen de kleine man uitgezwaaid , omgedraaid en een pot staan janken. Zondag zie ik m'n kanjer pas weer.
    Ik zal hem zo missen , maar ik gun hun het leuke weekendje ook wel weer. Vandaag ook ons 5 jarig huwelijksjubileum vieren niets groots want ik kan toch niets.
    Hopen dat het gauw zondag is dat m'n manneke weer thuis is daarna mag ze komen.

7. Son1980

Son1980 Bekend lid

2 jun 2012
    689
    1
    0
    Tricie

Nou kan in ieder geval wel weer naar de wc ahahhahaha

8. marieki

marieki Niet meer actief

Ik heb hier laatst ook lopen klagen (en terecht, grrrr, wat was ik het zat!) dus kwam nu even melden dat ik bevallen ben. Was een rotbevalling waar ik jullie de details van zal besparen, het eindigde iig in een keizersnede onder volledige narcose.
    Mijn meisje is geboren bij 38.1 weken een heel klein en fijn. Ze moet ook nog eventjes blijven om aan te sterken en te groeien. Ook moet ze onder de lamp want ze is geel en verder heeft ze een hartritmestoornis. Deze is, met behulp van medicatie voor de rest van haar leven, heel goed leefbaar (ze heeft het van mij geërfd maar ik weet het pas sinds een paar jaar) maar haar kindertijd zal er helaas wel door getekend worden.
    Maar desondanks: ze is zo mooi, lief schattig, prachtig, etc!! (maar ik wil geen 3e kindje of meer, ik ben gewoon niet gemaakt voor zwangerschappen en bevallingen, ben blij dat het erop zit!)

9. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @titus; ze krijgt antibiotica sinds gister.. Ik hoop dat ze na het weekend wat opgeknapt is en dan mee mag naar huis volgende week:D

Met ons meisje gaat het iets btr.. Heeft een sonde gekregen omdat ze niet voldoende vocht binnen kreeg door misselijk e.d.
    Zo sneu om te zien zo n kleintje met al die dingen.. Maja gaat de goede kant op gelukkig..

10. tricie83

tricie83 Bekend lid

20 jan 2012
    872
    0
    16
    vlakbij schiphol
    @ Son, ooo hilarisch!! haha da kan soms ook al net zo'n opluchting zijn als bevallen. Moet vandaag wel gaan gebeuren voor je he Spannend.

@ mami en Marieke, heel veel sterkte met jullie kleintjes zal duimen voor spoedig herstel en dat jullie allemaal lekker thuis met ze mogen zijn.

Hier dacht ik gisteravond echt even dat we weer gingen beginnen, ik dacht dat zal je zien uitgerekend dit weekend natuurlijk, maar het heeft weer niet doorgezet.
    We blijven hier maar steeds ongeduldiger afwachten.

11. Son1980

Son1980 Bekend lid

2 jun 2012
    689
    1
    0
    Trici ... Nou vanacht was het niet echt hilarisch meer hahahahaah
    Had enorme darmkrampen en dacht dat ik stierf van de pijn. Hahahaha ben wel leeg nu.

Ben Uitgerekend vandaag !!!!! Maar heb alle hoop verloren!!!

Ga maar schoonmaken :(

Kan wel janken !!

12. tricie83

tricie83 Bekend lid

20 jan 2012
    872
    0
    16
    vlakbij schiphol
    Oef nee , het moet je niet uit de slaap gaan houden.
    maar wat je zegt je bent wel leeg en dat is ook erg prettig.
    Verder nog geen voortekenenen te bekennen ?

Hier vanaf gisteravond weer met enige grote regelmaat harde buiken en sinds vanmorgen ook veel slijmverlies maar kan niet echt ontdekken of dit nu het verliezen van de slijmprop is.
    geen idee wat ik me daar nml bij moet voorstellen.
    Hoop wel dat het nog even wegblijft want ik zou vanmiddag even met manlief naar buiten gaan want ik klim tegen de muren op ondertussen. Even lekker een frisse neus halen.

13. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Son...bij mij begonnen op mn uitgerekende datum pijntjes en weeen.. dus wat niet is,kan nog komen.. happy 40weken ;)

14. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @Mami.. Ah wat sneu :( Kan me voorstellen dat je het anders voorgesteld had maar je meisje kan nu niet beter liggen dan daar.. Dikke knuffel :)

@Marikie.. Gefeliciteerd! Klote van je bevalling zeg maar nu lekker gaan genieten!

@Son.. 40 weken! Nu mag het echt beginnen he :p Wou dat ik al zover was.. Ofja eigenlijk hoop ik zover niet te komen :p *DUIMDUIM* dat je vandaag PRECIES op de uitgerekende datum zal bevallen :)

15. 20BabyJ10

20BabyJ10 Bekend lid

19 jan 2012
    596
    0
    0
    Verzorgende IG, verzorgingshuis
    ergens in Brabant
    Pffff ik kom ook even klagen...

Ik heb sinds begin van mijn zwangerschap wel iets gemankeerd..
    Gekantelde baarmoeder waardoor de banden aan mijn rug uitrekte en ik niet omhoog kwam...
    Bloedingen tot 18 weken toe..
    Veel gespuugd, hele dagen door..
    Hele dagen misselijk..
    Nu loop ik met bekkeninstabiliteit al een paar weken.. ( ben al wel 3 weken met verlof )
    Ik slaap snachts slecht door de pijn in me bekken, waardoor ik overdag erg moe ben maar als ik smiddags een dutje doe kan ik snachts helemaal niet meer slapen...
    Mijn buik zit in de weg..
    En ben nu ook nog eens super verkouden wat me enorm veel energie kost en me snachts extra wakker houd...

Ik heb sinds gisteren regelmatig harde buiken met krampen en de kleine gaat dan echt tekeer...

IK BEN HET GEWOOON BEU! :x
    En moet nog ongeveer 6 weken :)

KLAAG KLAAAG KLAAAAAAG
    maar het is er wel uit! HEERLIJK ;)

16. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Hey Meiden!

@ Son: Je geduld word op de proef gesteld, ik had het ook de laatste dagen... Ik heb steeds maar afleiding gezocht anders zit je bij ieder pijntje ja, nee... Heel naar. Ik had zelf ook wonderolie geprobeerd 1 malig hahaha! :D Ik moest ook flink naar de wc maar meer ook niet !

@ 20Babyj10: Tjee wat een gebruikersnaam moest even 2x kijken wat ik op moest schrijven lol. Meis daar is het topic over KLAGEN MAAR! Kwijt is kwijt!

@ Mami: Wat naar ze is igg in goeden handen maar ik kan mij voorstellen dat je het even anders voor je gezien had. Is het te doen of vind je het moeilijk? Bij Luca was nog even spraken of hij naar het zkh zou moeten i.v.m geel zien maar dat bleek niet nodig achter af, gelukkig! Maar ik zag het senario al voor me... Kind onder de lamp mocht hem dan alleen pakken met voeden e.d. ik had er moeite mee gehad denk ik. Voel jij je verder wel ok?

Nou hier is verder ook alles super! Ik durf nu na deze dagen wel te zeggen dat ik een onwijs zoet kindje heb! Wat een verschil met de meiden!! Slapen in de nacht gewoon, hij komt voor voeding en slaapt dan weer. Hij huilt alleen wnr hij wil eten en het duurt te lang. Ik had me al helemaal op slapenloze nachten e.d. ingesteld maar het is tot nu toe nog niet zo. Het is een heel zoet en tevreden mannetje en dat is toch echt een genot.

Hoe is het met de andere dames?

Liefs!

17. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @vivian; jaa dit is indd niet wat ik mij had voorgesteld.. Voel me echt zo beperkt in wat ik met mn kleintje wil.. Ze ligt nu wel weer in een normaal bedje zonder de monitoren gelukkig dat ziet er een stuk minder akelig uit.. Nu mag k haar nog steeds alleen oppakken of tijdens de voedingen.. Echt zo zielig na de voeding verzoeken ze je om eigenlijk weer te gaan zodat ze weer kan slapen.. Net als de opas en omas die maar even snel naar binnen mogen gluren..

18. Son1980

Son1980 Bekend lid

2 jun 2012
    689
    1
    0
    Thanks vivian, lief dat je me een berichtje stuurt.
    Fijn dat bij jullie alles lekker al op rolletjes loopt. !!

Mami..... Vind het echt vervelend vR jullie maar komt goed meis... Hou je taai xxx

19. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Dikke vette knuffel voor Son!!

En natuurlijk ook een knuf voor de wachtenden!

Hier alles oke met de kleine man, ook ik heb een zoet kindje die alleen huilt voor eten en verder lekker slaapt plast en poept!

Verder ben ik zelf nog in de lappenmand, manlief doet de voedingen en verschoningen dat kan ik nog niet door de keizersnee. Maar als ik dat kleine mannetje in mn armen heb liggen kan ik ff de pijn vergeten :).

Hopelijk hebben jullie ook snel jullie kleintjes is het zoooooo genieten! xxxx

20. Son1980

Son1980 Bekend lid

2 jun 2012
    689
    1
    0
    Thanks babe.!! Geniet geniet en geniet van je hummel.
    Ik kan echt niet meer wachten. Maar op harde buiken na is t erg stilletjes hier. Zit geen regelmaat in en ze zijn alleen maar vervelend.

Ach maandag naar het hospitaal en dan zullen we wel weer verder zien. Ti's niet anders mijn kleintje heb het gewoon erg naar haar zin. Haahhaha

Deel Deze Pagina