*Klaagtopic* Ik ben het zoooo zat!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door poppedopje, 29 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. June1980

June1980 Actief lid

10 mrt 2009
    122
    0
    0
    Ik kom ook ff klagen haha. Ik ben zo moe, ik word elke nacht 2 keer wakker van een blaas die op springen staat haha. En mijn mannetje is ook niet de rustigste... :D ook veel krampen en steken in mijn onderbuik door het indalen... gelukkig slaapt mijn peutermeisje nu heel de nacht door, en komt ze haar bedje niet meer uit, dat is ook anders geweest!

2. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    AAAAAAAAAAAAAAH ik wil bevallen!!!!!!

3. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

@ Ingrid: Ik zat toevallig gisteren aan je te denken ! Was benieuwd hoe het met je was. Goed te lezen dat het zo goed gaat. Ik herken je zweet aanvallen, daar heb ik ook last van ppffff!! Ik moet nog wel 5 kilo en dan ben ik ook weer op streef.

@ Jamietje : Nu al weer de 2e :$ Hahahahaha! Ook fijn te lezen dat het bij jou goed gaat.

Hier had Luca gisteren een regeldag ik heb zowat de gehele dag op de bank gezeten met Luca aan de borst. Maar de productie is weer wat het moet zijn, en Luca is weer meer dan tevreden. Vandaag een kolf gekocht, oef ik moet nog even oefenen want ik vind het best pijnlijk... Iemand hier ervaringen ermee?

4. vivianbraak

Alle andere meiden succes nog ff!

5. patricia111009

patricia111009 Niet meer actief

Hoi dames,

ik wil ook even klagen :)

Toen ik 20 was kreeg ik te horen dat ik pcos heb, ik werd te weinig ongesteld ( 2x in het jaar ;) ) en daardoor kon ik op natuurlijke wijze geen kinderen krijgen.
    Wij zijn toen gelijk begonnen met behandelingen, clomid en pregnyl spuiten, inwendige onderzoeken enz... Na 1,5 jaar was ik zwanger, en 13-09-09 ben ik bevallen van een prachtige dochter! ik had een perfecte zwangerschap, en een perfecte bevalling.

Nu 3 jaar later ben ik toch geheel spontaan met 3 % kans zwanger geworden :D een hele shock voor ons, want we waren er totaal niet mee bezig, en we dachten dat het nooit op natuurlijke wijze zou lukken!! Ik was naar de verloskundige gegaan en bleek al 21 weken zwanger te zijn, van een jongentje :D!Al die tijd had ik niks door, ik groeide pas met 25 weken hihi, natuurlijk zijn we SUPER BLIJ met dit kleine wonderventje!

Nu valt deze zwangerschap me wel heeeeeeeeeeel erg zwaar, ik heb giga last van me benen, erg onrustig zeg maar! Ook tijdens het lopen, voelt het soms alsof me been slaapt, heel raar gevoel! Me rug doet zo,n pijn, ik weet soms niet eens hoe ik moet liggen of staan. En me lieve ventje, ligt de hele dag tegen me ribben aan ( echt een heerlijk gevoel :( ) niet dus :p Ik ben ook super moe, ik voel me echt een oud omaatje...

Voor de rest is het natuurlijk genieten geblazen, en houden we super veel van dit mooie en lieve wonder kindje :D
    Maar klagen is wel even lekker haha

nog 11 weken te gaan :D

6. tricie83

tricie83 Bekend lid

20 jan 2012
    872
    0
    16
    vlakbij schiphol
    Son , ik ben benieuwd of je ondertussen bevallen bent ?

Hier vandaag eerst bij de dokter geweest, ik ben dus snipverkouden geworden dankzij mijn tante dit hier even verkouden langs kwam ( en bedankt) heb vannacht amper geslapen van het gehoest , alles doet zeer en heel mijn hoofd zit vol.
    heb iig ventolin gekregen om beter te ademen verder is het stomen en sprayen om asap weer een beetje normaal te kunnen ademhalen.
    Baal hier flink van ,voel me alleen maar nog lamlendiger grrrr.
    Dus wie hier verder wil binnenkomen en verkouden is krijg een deur voor zijn neus ;)

7. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    He Tricie das idd echt niet fijn :( Je moet er niet aan denken om zo vol met snot te moeten bevallen.. Hopelijk ben je dr snel vanaf!

8. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Ja dat zou dan de 3e worden he hahahaha

9. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.307
    16.705
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    @Vivianbraak,fijn om te horen dat ook bij jullie alles goed gaat.

Waarom heb je een kolf gekocht?
    Het beste is toch om je kindje vaker aan te leggen want die haalt meer uit de borst dan een kolf.
    Ik heb bij de andere 2 kinderen wel gekolfd omdat ik ze niet goed aangelegd kreeg en ik ze toch graag BV wilde geven.Ik huurde toen een kolf bij de thuiszorgwinkel.Een elektrische duokolf.Ik heb het toen niet als pijnlijk ervaren.

Heb je misschien kloofjes want dan kan het kolven ook pijnlijk worden?.
    Hoe vaak leg jij eingelijk aan?.
    Ik geef Eva 6x per dag BV en dan drinkt ze aan iedere borst wel 20 minuten.Het lukt me echter niet om 7x per dag te voeden en ze vraagt er verder ook niet om.
    Komende donderdag ga ik wegen op het CB en hoop ik dat ze ieder geval ruim terug is op haar geboortegewicht.Ik vermoed van wel want ze begint al een bolle toet te krijgen haha.

Idd irritant die zweetaanvallen.Ik was vanmiddag een stuk wezen wandelen met de kinderwagen en liep me helemaal gek te zweten.Ik was ook mijn jas vergeten en kreeg het dus ook koud op den duur.Ik heb toen maar even snel een jas bij de Zeeman gekocht haha.Hij staat nog leuk ook moet ik zeggen.Echt zo'n tussenjas voor de herfst die getailleerd is.Ik kan een koutje nu echt niet hebben.

Binnenkort ga ik mezelf trakteren op een nieuwe winter-outfit.Heb er wel zin in om leuke nieuwe kleding te kopen.

@Jamietje,vervelend dat je snel last van je rug krijgt met wandelen.Met wandelen heb ik geen last van mijn rug maar wel tijdens het verzorgen van de baby.Ik zit er ook vaak een beetje verkrampt bij wanneer ik aan het voeden ben.Misschien toch eens zoeken naar een betere houding want anders wordt het wel erg belastend.
    Gelukkig gaat het bij jullie ook allemaal goed.

Morgen nog wat kraamvisite op de agenda staan maar dat is pas 's middags en dus kan ik 's morgens lekker rustig aandoen.Kinderen lopen morgen met de buurvrouw mee die ook haar kinderen op dezelfde school heeft zitten.Ben nog helemaal niet op school geweest en vooral 's morgens besteed ik voorlopig nog even uit want dan is het zo enorm druk.Morgen ga ik ze wel ophalen.Ik hoop dat het dan een beetje goed weer is want anders moeten we door de regen met de kinderwagen.
    Ga zo die kleine meid wakker maken voor de laatste voeding en dan eens kijken wanneer ze vannacht weer gaat komen.

Rustige nacht allemaal.

Gr Ingrid.

10. vivianbraak

Ooohhh ja :) Aan het ontzwangeren he...! :D

11. vivianbraak

Ingrid, nee het is bedoeld voor als ik is weg ben. Ik wil graag wat op voorraad hebben straks. En de 28e heb ik een bruiloft en dan is hij in de avond bij de oppas vandaar. Hoe was je nacht?

12. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Hahaha ja ik ken het!

13. Pompeltje

Pompeltje Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.593
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik klaag ook even ik ben chago vandaag en heb extreem last van me hormonen !!!! pffff

14. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    Hier vanmorgen opgestaan met enorm pijn aan men bekken...
    Het voelt alsof die spieren daarrond ontstoken en stram zijn..
    Ook krampjes en steekjes in de onderbuik ma niks speciaal... Pfffff. Van mij mag ie komen!!! :D

15. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.307
    16.705
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    @Vivianbraak,

Hier een redelijke nacht gehad.
    Eva lag er om 12 uur in en werd om 4.30 wakker voor de voeding maar daarna kon ze maar moeilijk in slaap komen en mijn wekker ging helaas alweer om 7 uur maar schrok ineens weer wakker om 7.45.
    Dus weer behoorlijk moeten haasten.Gelukkig had ik kleding ed al de vorige avond neergelegd en konden de kinderen met een andere moeder meelopen.

Tussen de middag heb ik zelf de kinderen opgehaald en de reacties op het schoolplein waren overweldigend haha,Ik moest er op een gegeven moment echt een einde aan maken want ze bleven komen en in de wagen kijken.Ik merk dan wel goed aan mezelf dat ik dan toch nog lang niet helemaal hersteld ben want het zweet liep weer van mijn rug af.Ik kreeg wel veel complimenten over mijn figuur en dat ik zoveel gewicht ben kwijtgeraakt.Toch altijd weer leuk om te horen.

Krijg zo direct nog wat kraamvisite dus ga alvast de koffie klaarzetten.van rusten komt het vandaag helaas niet dus dat moet ik morgen maar weer eens doen.Mijn moeder komt morgen een dagje en kan ze evt met Eva gaan wandelen en kan ik even gaan liggen want ben toch nog wel aardig vermoeid moet ik zeggen.

Ik wil wanneer de BV goed blijft lopen ook tzt een kolf kopen maar nu heb ik hem nog niet nodig.Welke kolf heb jij gekocht?.

Gr Ingrid.

16. patricia111009

Nou vast clubje hier zo te lezen, had net zo goed niet hoeven rageren ...... Jammer hoor

17. vivianbraak

Sorry! Het was niet de bedoeling om niet te reageren, niet van mij uit igg!! Ik had je verhaal al wel helemaal gelezen! Wat super zo'n verassing en helemaal niks gemerkt al die weken? En uit 3% SUPER!

Nogmaals excuus! Ik was vanmorgen druk met de kleine en ben daardoor vergeten nog te reageren op jou.

18. vivianbraak

Ik heb de handkolf van Avent gekocht. Maar waarschijnlijk is het wat pijnlijk omdat Luca spruw heeft, tenminste dat denk ik.. Morgen even langs de ha.

19. patricia111009

Haha geeft niks hoor, ik dacht nou er reageert niemand, dat is jammer. Dacht even lekker klagen haha jaaaaaaa 3procent kans maar toch gelukt! En al die weken indd niks door gehad, dus dat was een hele shock maar wel erg leuk :D

20. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    @ Patricia, Wat een verhaal! Met recht een wondertje voor jullie. FF een tip: voor onrustige benen kan je floradix magnesium gebruiken. Ik had dat ook en via de VK kwam ik bij floradix uit.

Liefs! xx

Deel Deze Pagina