*Klaagtopic* Ik ben het zoooo zat!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door poppedopje, 29 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    3%... nondepie!
    Wat geweldig dat je zwanger bent...wweer rot dat t zo zwaar valt!
    Mijn kleine vent heeft ook flink ribben getrapt...nu bij bv nog steeds last van :(

2. patricia111009

patricia111009 Niet meer actief

Hihi ja echt een wondertje, gelukkig gaat alles goed, alleen veel kwaaltjes dis, floradix gebruik ik niet meer, wel heb ik ijzertabletten gekregen van mijn verloskundige, maar het helpt nog niet echt :( xxx

3. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Er zit een verschil tussen floradix ijzer en magnesium hihi. Die floradix magnesium is echt voor rusteloze benen. De floradix ijzersupplement is idd voor je ijzertekort.

Klote dat het niet helpt maar gewoon mee doorgaan hoor, en veeeeeeel appelstroop eten ;). En groene groentes ;)

4. patricia111009

patricia111009 Niet meer actief

:O wist niet dat er verschil in zat, ik zal het eens gaan vragen vandaag aan me verloskundige, ik mag vandaag heen voor de 30 weken echo :) ben zooooo benieuwd!!

5. ladytwister

ladytwister Bekend lid

29 jan 2008
    643
    0
    0
    Fulltime Moeder
    Westfriesland
    hoi meiden ....

ik kom vandaag ook weer eens lekker klagen na een periode van 7 weken zonder slaap ( slaap 2 uur per nacht ) ben ik het nu wel goed zat aan het worden de afgelopen 2 weken ben ik al 2 keer gestript zonder resultaat afgelopen maandag weer bij de vk geweest en er zit gewoon geen vooruitgang in helaas ik blijf maar hangen op 1 cm ontsluiting grrrrr morgen komt de vk thuis om te kijken of er iets veranderd is ......maar we gaan nergens vanuit dan kan het ook niet zo tegenvallen maar toch hoop ik stiekum op 2 cm want dan kunnen we gaan inleiden :D want op dit moment kan ik nog maar aan 1 ding denken wanneer komt ons meisje er nou eens uit !!!!!!

6. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

15 dec 2008
    1.200
    0
    36
    Kan me je gevoel helemaal voorstellen. Bij de eerste liep ik 11 dagen overtijd! Ellende ... waarom laten ze ons vrouwen zo lang lopen?

7. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Mijn vk dacht dat ik overtijd zou lopen.. onze jongen kwam 47 minuten nadat mijn uitgerekende datum voorbij was hahahaha

8. ladytwister

ladytwister Bekend lid

29 jan 2008
    643
    0
    0
    Fulltime Moeder
    Westfriesland
    nou idd Mariska bij mijn eerste ben ik ook pas bevallen met 41+6 dus dat zie ik nu helaas weer gebeuren pffff

9. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.307
    16.705
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Vanmorgen met Eva op Cb geweest en ze weegt alweer 4030 gram.Bij de geboorte was ze 3740 gram dus goed gegroeid in 2 weken op de BV.

Geeft weer een hoop zelfvertrouwen en weer een extra motivatie om door te gaan.

Kom later vandaag nog een keertje terug.

Gr Ingrid.

10. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Mijn 1e 43 weken vol! De 2e 41+6! 3e 41! Succes! ;)

11. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Die groeit ook goed!!

Gisteren is het consultatie bureau hier langs geweest en Lucan zijn geboortegewicht was 3790 gram hij is nu 4200!! :$

We hebben zeker slagroom!! :D

12. tricie83

tricie83 Bekend lid

20 jan 2012
    872
    0
    16
    vlakbij schiphol
    Gaat het nu wel weer beginnen of niet ik snap er niets meer van.
    De hele ochtend al zoveel harde buiken ook al doe ik helemaal niets.
    Ook een paar rugweeën gehad .
    What to do , what to do???

13. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.307
    16.705
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Haha slagroom,

Niet te hopen dat ze in dit tempo doorgroeien want anders zitten we binnen no-time met een baby van ruim 10 kilo haha.

Fijn dat het bij jou ook zo lekker loopt met de voeding.Eva krijgt ook echt een bolle toet,heel schattig.

Gr.

14. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    pffff nu ben ik het echt zat...het is nog zo vroeg en ik heb alweer rugpijn...kan je uitslapen, wordt je om half 8 wakker(waarvoor ik nog een stuk of 6x wakker ben geweest)...De dagen duren zoo lang:( ik weet dat ik nog maar ffies moet, maar ik wil ons kindje zo graag vast houden:(.....

15. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    aan dat soort opmerkingen heb je ook niks van het is nog maar even of het langste zit er op. ja maar je hebt nu die klachten.
    neem een lekkere warme douche of bad doe je favo muziek aan.

wat ik nu veel doe is lijstjes maken voor de boodschappen voor de verbouwing. verder leef ik van eet moment naar eet moment doe kleine dingetjes in huis. veel afleiding det tijd sneller laten gaan verder ontspan makkelijk gezegt dan gedaan vooral met pijn maar spanning houd ook veel tegen.

16. roompje25

roompje25 Actief lid

3 apr 2011
    437
    1
    16
    Heeh dames,

Ik moet het even van me afschrijven. Heb sinds gisteren zo'n enorme pijn aan mijn schaambeen. Kan wel janken! Lopen gaat bijna niet meer, maar liggen doet ook pijn. Iemand tips?

Xxx

17. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    wat vervelend roompje25. Dat zou misschien wel door het indalen van het kindje kunnen komen??Ik had daarbij best vervelende steken af en toe. alsof er met een naald in geprikt werd.

Nu had ik net soort van menstruatiepijn. Iemand een idee of dat het begin van de bevalling wel eens zou kunnen zijn??Ik hoop het zo;)
    En ja Titus het is idd nog maar even. Maar aangezien ik nu al bijna 9 weken thuis zit(ziektewet) begin ik het behoorlijk beu te raken. zeker nu het steeds zwaarder wordt;)

18. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    ja dat begrijp ik goed hoor daarom schrijf ik ook dat je niks hebt aan de opmerkingen van het is nog maar even enz.

19. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Ik ging op bed liggen met mijn laptop, lekker filmpje erbij. kruik tussen mijn benen en in mijn rug.. scheelde een hoop!

20. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Haha.. ben het met alles eens hier... Voel me zelfs te lam en beroerd om uitgebreid te klagen.... Dus we houden het maar bij Amen op alles!

Deel Deze Pagina